• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 17:27 ]

    Wiarda schreef:
    IK HEB HEM OP YOUTUBE GEZIEN EN WAS DAT NOU HET EINDE WAAR WE ALLEMAAL VOOR ZATEN TE VREZEN WAT WAT WAT

    mogelijke spoiler? edit: mogelijke spoiler voor films in de toekomst dus wees heel voorzichtig alsjeblieft
    zo van ik weet dat Bucky op een gegeven moment Captain America wordt in de comics (dacht ik?) nadat Steve sterft maar is dat dat ??


    Wacht wacht wacht, de eerste scène was Bucky die weer bevroren werd, toch, en de tweede het bericht dat er een Spiderman vervolg zou komen? Of heb ik ze nou door elkaar gehaald?

    En jaaa Bucky wordt uiteindelijk Captain America, maar Sam ook (al is dat misschien in een andere tijdlijn? dunno) en Steve gaat eigenlijk dood tijdens Civil War en dat is niet gebeurd dus dat is... voorzichtig hoopgevend?? IK WIL ZE GEWOON ALLEBEI IN LEVEN EN NIET BEVROREN OKÉ ZO MOEILIJK IS DAT NIET MARVEL


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Primark hype is real. Het was verschrikkelijk druk. Zo groot is ie ook niet. Maar 50 kassa's waren er zeker.

    Square schreef:
    (...)

    Wacht wacht wacht, de eerste scène was Bucky die weer bevroren werd, toch, en de tweede het bericht dat er een Spiderman vervolg zou komen? Of heb ik ze nou door elkaar gehaald?

    En jaaa Bucky wordt uiteindelijk Captain America, maar Sam ook (al is dat misschien in een andere tijdlijn? dunno) en Steve gaat eigenlijk dood tijdens Civil War en dat is niet gebeurd dus dat is... voorzichtig hoopgevend?? IK WIL ZE GEWOON ALLEBEI IN LEVEN EN NIET BEVROREN OKÉ ZO MOEILIJK IS DAT NIET MARVEL

    Ik had ergens gelezen dat Steve nog 2 films zal krijgen, dus misschien gaat hij wel dood in Infinity war 2...
    Maar ergens las ik ook dat hij niet echt dood gaat? Idk, this shit is so confusing :'D Ik lees de comics niet

    Chizuru schreef:
    Primark hype is real. Het was verschrikkelijk druk. Zo groot is ie ook niet. Maar 50 kassa's waren er zeker.

    Wacht welke Primark waar Primark


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    That moment waarop je simply kpop zit te kijken en suddenly een klasgenootje wordt geinterviewd en ze moet nadenken om haar eigen naam :'] I have cute friends.


    because i knew you, i have been changed for good

    Het is best verwarrend om zes reacties achter elkaar de zelfde pf ziet, tot je kijkt naar de namen en beseft dat het twee verschillende personen zijn :')

    Wiarda schreef:
    (...)
    Wacht welke Primark waar Primark

    De nieuwe in Groningen, Westerhaven

    "Het is van dat weer dat je niet weet wat je moet."
    Eh, what? Het is redelijk warm, heel soms 5 minuutjes regen. Je kan best iets doen vandaag.

    Krolock schreef:
    (...)
    Ik had ergens gelezen dat Steve nog 2 films zal krijgen, dus misschien gaat hij wel dood in Infinity war 2...
    Maar ergens las ik ook dat hij niet echt dood gaat? Idk, this shit is so confusing :'D Ik lees de comics niet


    Chris Evans heeft in ieder geval nog een contract voor een bepaald aantal films, inderdaad. Dat hoeft natuurlijk niet per se te betekenen dat Steve daarna doodgaat, maar het is wel mogelijk, ja. (no_chears)

    Ik heb maar kleine delen van de comics gelezen. Ik weet ruwweg nog wat andere verhaallijnen, maar er zijn zoveel AU's en overlappende/afwijkende verhalen dat ik echt geen idee heb wat nou waarbij hoort en hoe canon bepaalde dingen zijn. Hij gaat wel echt dood in minstens één versie, maar ik heb ooit gehoord dat hij ook ergens weer tot leven werd gewekt? Idk, volgens Wikipedia wordt Steve neergeschoten door een gebrainwashte Sharon Carter die daarna ontdekt dat ze zwanger van hem is, terwijl Bucky Tony wil vermoorden omdat hij hem de schuld geeft en alleen wordt gestopt door een brief die Steve voor zijn dood aan Tony heeft geschreven. Comics zijn soms nog erger dan soaps, haha. :'D




    Chizuru schreef:
    (...)
    De nieuwe in Groningen, Westerhaven


    Er is inderdaad geen ontsnappen aan op dit moment, jeetje. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het was zo gezellig gisteravond en vandaag. Jammer dat mijn beste vriendin nu al weer weg moest :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ieeeee, hij wil nog steeds afspreken! Asdfghjkl c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    '21 stoner memes'
    Wat doet dat tussen mijn aanbevolen pins?

    De (opening van de) Primark in R'dam was jaren geleden ook een plek om vooral NIET naartoe te gaan.


    Slightly drunk.

    Schildpad terecht!


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    Schildpad terecht!


    Was schildpad zoek? (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan