• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 17:27 ]

    Ugh. I was drunk as fuck. Alles komt langzaam bovendrijven. This ain't pretty :/


    26 - 02 - '16

    Je negeert me gewoon. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan niet slapen. Mijn ogen doen zeer, mijn buik doet zeer en ik kwel mezelf met de gedachte dat ik me als een volslagen idioot gedragen heb. Ugh, just kill me.


    26 - 02 - '16

    Fuck ik ben zo zenuwachtig.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Vandaag wordt zo'n dag waarop ik alleen maar Jane Eyre opnieuw en opnieuw en opnieuw wil zien. Ik heb werkelijk geen goesting om het beleid van Louis XIV in mijn hoofd te stampen, laat staan dat van de Nederlanden en Engeland.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Anatomy schreef:
    Fuck ik ben zo zenuwachtig.


    You'll be fine! <3


    OTOFT: Als je me vandaag weer gaat negeren ben ik niet blij. Normaal gesproken zeg je me lief goedemorgen en vertel je wat je doet etc. Vraag me af wat er is veranderd als je dat inene niet meer doet. Zal wel weer aan mij liggen. Maar laat ik het eerst eens even aanzien.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb zo'n ontzettende hekel aan mensen die in het weekend om half negen 's ochtends beginnen met klussen. What the fuck is wrong with you?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Is het raar om iemand na 3 jaar ofzo gewoon random via fb weer aan te spreken?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    plssssssss choke on dick


    Heaven is a place that we all have

    Hoe is het toch mogelijk dat de fruitvliegjes nog steeds hier zijn, terwijl ik al een week geen fruit in huis heb? Leave!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Kat had steeds jeuk. Dus ik kijk of ze er iets heeft zitten. Zit er een teekje, nog helemaal plat. Ja, hoe gaan we die weghalen zonder tekentang? Een pincet werkt ook goed. (:

    // Als anderen nu maar geen commentaar gaan geven als je zeikt in het ljh.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 10:50 ]

    nieuw profiel? hell yeah


    Heaven is a place that we all have

    Blijkbaar is het hier heel moeilijk om normaal te doen op een vroege ochtend?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Heh. Hoe kom ik aan deze littekens op mijn bovenbeen...

    Morgen verjaardag van pa en ma. Echt geen zin in al dat bezoek.


    Slightly drunk.