• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    “Het staat je goed,” zegt hij, wat ook luchtig bedoeld was, maar er per ongeluk mijlen te ver richting diep gemeend en genegen uit komt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    . Het vertrouwen was iets wat ik niet in zulke hoeveelheden zo direct verwacht had.


    Credendo Vides

    Our lips found each other in the same way as our lips did one year before.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    “Ja, en dat is voor mij alweer een eeuw geleden.”


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Je ne sais pas


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Hij had de hele avond geen woord gezegd.


    i put the fun in funeral

    'Dit is het kantoor van meneer Ramakers zelf. Op het moment is hij nog aan het werk en wordt niet graag gestoord. Als hij naar huis is geef ik het aan je door.'

    ‘Wie is er nog beschaafd in deze wereld?’ snoof Indy.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    'Ik weet alweer wat we gisteravond bijna gedaan hebben. O god, wat ben ik erg.'

    Hij ging een paar keer over, en bij elke piep verloor ik meer hoop.

    Nu pas valt het me op dat Lucian me meegenomen heeft naar zijn slaapkamer.

    Homework? Now? This was the purest form of procrastination.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    "Haar stem."

    Deze man weet telkens weer mijn hoofd op hol te brengen.

    Elle les a invités.

    (Lang leve Frans examens)


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.