• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    Zoals ik verwacht had staan de bloemen heel mooi op het graf.

    Jenny pakte Esmée's hand vast en trok haar ook mee de dansende mensenmassa in, ze hoopte vurig dat ze niet weer Michael tegen het lijf zou lopen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Langzaam dropen de ‘soldaten’ af, alsof ze niet zeker wisten wat terugtrekken precies inhield.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Als zeventienjarige hoor je dat niet mee te maken, hoor je je moeder niet te verliezen.

    Hij knikte met opeengeklemde lippen en draaide zich opnieuw om.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Nogmaals kijk ik om me heen en zie dan vanuit mijn ooghoek een gestalte wegschieten.

    “Oberyn Martell.” The man bowed in a way that made her feel as if he was mocking her somehow.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Hij kon nog net de drang om te grauwen onderdrukken.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Oliver verdiende mensen die eerlijk tegen hem waren.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    "Als je er zo uitziet als Trico niet," grinnikte Firan


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    "Er is een hoge dosis heroïne in zijn bloed gevonden."


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wat opoffering hoort erbij en ik doe het graag voor hem.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    "En ik schiet."


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    “Wat denk jij dan?” vroeg Vira gefrustreerd aan haar broer.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Een man wordt naakt aan de voet van een berg gevonden met een afgebrande lucifer in zijn hand.


    in love with the fictional characters, I'm sorry