• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    “Natuurlijk niet. Ik ben gewoon het engeltje op zijn schouder dat weet wat goed is voor zijn lijf.”

    het ging over groente en nou klinkt het vaagjes als Harry's sexual awakening lol


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Welkom op Quizlet!
    Voor vragen kun je altijd naar mij toekomen of deze pagina door lezen: http://www.quizlet.nl/help/.Ik hoop dat je een leuke tijd beleeft op deze site! (-:

    Sam, gekleed in een Spongebobpyjama omdat hij inmiddels min of meer een onofficiële Avenger is, houdt zijn bierfles in de lucht alsof hij een toost uitbrengt in Bucky’s richting.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wie weet veranderd mijn plan nog.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Apart from them, there is an old lady with a cup of coffee, reading the newspaper in a corner; another man is seated with his two kids as they pick apart donuts and get icing all over themselves.


    Ex astris, sciencia

    Halverwege tijdens het opdienen van het eerste deel van de maaltijd, komt Cabe binnen.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vanaf vandaag ben je Vijfde Dienstmeid.

    Nouja wij hadden het vroeger ook heel goed met de gothic zaak.

    Ik stond klaar om naar voren te sprinten en hem richting de dichtstbijzijnde, enigszins haalbare uitgang te trekken, of er nou eentje was of niet - desnoods zouden we door dat overdreven gekleurde raam springen, recht in het golvende graan dat zich daarachter moest verbergen - toen hij een lachje verborg door zijn keel te schrapen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    “Maar als ik dan toch je back-up bitch ben, kan ik maar beter de beste back-up bitch zijn die je ooit hebt gehad, want Harry’s schoenen zijn nogal flinke schoenen om op te vullen.”


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    When he comes back from the kitchen after having put his coffee cup in the sink, he finds the rest of the team huddled around Natasha’s computer, staring intently at whatever is on the screen, none of them speaking.


    Ex astris, sciencia

    Nadat ze even naar buiten had gekeken, wenkte ze Déno.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    ‘Wat prachtig!' gilt ze.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 12:53 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Niet weinig, was behoorlijk zacht uitgedrukt.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Dat zou best ironisch zijn; mijn neerslachtigheid bestrijden met de oorzaak van mijn neerslachtigheid.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon