• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    'O mijn god. Zeg me dat ik niet net het weer veranderd heb!'

    Hij legde een nadruk op de laatste zin alsof hij die speciaal tegen Déno richtte.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    'Het is toch helemaal geen goed idee om oorlog te voeren? We willen toch vrede?'

    'Door jouw toedoen is mijn vader dood en daarom neem ik jouw leven.' De vampier staat op. 'Maar nu nog niet. Het is veel leuker om je te doden als Devon er bij is. Het lijkt me geweldig om te zien hoe hij niets meer kan doen als ik je aan stukken scheur.'

    Snel pakte Déno de teugels iets steviger vast.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Christian, die naam ken ik niet.


    i wanna die with you once or twice.

    “Déno!” Bernand maakte een joviaal gebaar, alsof hij plotseling een verloren gewaande vriend tegen het lijf liep.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Hoogachtend en heel veel liefs.


    Tijd voor koffie.

    Ik was prinses Elise. Ik was in de wieg gelegd om dit te kunnen.

    Het zijn er twee, maar ze horen bij elkaar.
    Woorden waren overbodig, meende ik. Woorden waren cruciaal, beweerde zij.


    She's imperfect but she tries

    'Alles vanaf het moment dat ik hem in het bos zag liggen speelt zich af in mijn hoofd. Ik vraag me af hoe ik ooit over hem heen kom. Zou ik nog wel zonder hem kunnen leven? Ik kende hem nog maar zo kort en hij is zo'n groot deel van mijn leven geworden in de afgelopen paar dagen. Ik hou ontzettend veel van hem.' Tess luistert aandachtig terwijl ik mijn hart bij haar lucht.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 1:20 ]

    Hoewel Firans naam zijn binnenste op deed springen, vermoedde hij dat hij hem niet samen met Marli wilde zien.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    While letting his boss see his apartment wasn't high on his wishlist to begin with, letting his boss see him in his boxer briefs is even lower on said list.


    Ex astris, sciencia

    'Ik heb werkelijk geen idee wat er gebeurd is.'

    Wat fijn dat ze die traditie erin hielden.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.