• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    Déno besloot voor zich te houden dat ‘een jongen uit het dorp’ daar ook helemaal niet op zat te wachten.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Her apartment was quiet, too quiet.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Hij moest alleen wel uitkijken dat hij niet gepakt zou worden wegens het overslaan van de lessen, aangezien hij wel nog leerplichtig was.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    You know you still love me


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Déno probeerde te knikken alsof het allemaal heel logisch was.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Het waren de draaiingen van een Time Turner.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik bekijk mezelf en zie dat mijn huid helemaal gerimpeld is door het warme water.


    ~

    Ik kan ook 'onder-samen' gedrag stellen, maar dan zou ik veel te volgend zijn tegenover mijn vader, wat ook weer voor frustraties kan zorgen.

    De laatste zin van mijn examenopdracht.


    Take me to wonderland

    En er is er nog een, maar die ben ik vergeten :X

    Voorzichtig, en de banden uittestend met mijn gewicht, klom ik naar de dief toe.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Aan Firans grijns te oordelen, had hij dat ook niet verwacht.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik wist wel dat ik daarna medelijden zou krijgen met het Dertiende Dienstmeisje, maar dit was het enige wat ik kon bedenken om Sasha op te vrolijken.

    ..

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 9:12 ]


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Athia schreef:
    Hij had er geen zin in om Firan met het meisje zien.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Het heeft wel iets weg van Rick Riordans stijl - de schrijver van mijn favoriete boekenserie na THG en TMI.


    in love with the fictional characters, I'm sorry