• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    You will never know as you will never try


    How you doin'

    De rest was slechts een kwestie van ontdekken, maar voor nu legde ze een stukje van haar vertrouwen in Michaels handen.

    Vijf zeepprogramma’s en drie shampoobeurten later, wordt er op de deur geklopt.


    i wanna die with you once or twice.

    De warmte had volledig bezit genomen van haar lichaam en ze had eindelijk haar gevoel weer terug in haar voeten – nadat ze tien minuten lang op haar onderlip had moeten bijten, gezien het tintelende- en bijtende gevoel maar niet op leek te houden.

    Déno knikte.

    [Wauw, goed verhaal deze zin :')]


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Als hij hem aankeek, werd hij eraan herinnerd hoe Firan alles om hem heen deed vervagen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    En de voetstappen die volgden, waren zeker niet van een gewenste gast.

    Ik loop naar mijn kamer, druk op een knopje met een blauwe kleur, ik verwacht dat het koud gaat zijn en dat is precies wat ik nodig heb.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 13:43 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Firan trok hem naar zich toe. “Zodra het kan.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    "Mam!" Johns hart sloeg over en hij rende naar zijn moeder toe, waarna hij bij haar neerknielde.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat was wat al die lompe lullen deden als ze de waarheid onder ogen moesten komen; dan gingen ze slaan, of schoppen, of spugen, of welke andere manier ze ook konden vinden die op een of andere manier dominantie kon uitdrukken zonder dat ze hun enkele hersencel overbelastten.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hij wist niet wat Aurora over hem had gehoord, maar aan haar gezicht te zien waren het geen positieve dingen.


    A person who never made a mistake never tried anything new

    “Het beste idee van de avond.” Mompelt Aazazel, al opgewonden bij alleen het vooruitzicht van chaos.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 0:09 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Voor ze kon antwoorden, galmde er een schreeuw over het plein.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    "You are the most quirky asshat ever. But i love you because of that," she said and leaned forward to kiss him.


    Heaven is a place that we all have