• Welkom bij het praattopic!

    Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)




    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten


    chaos makes the muse

    Best logisch eigenlijk met 50 berichten per avond ofzo :P


    Just be yourself

    Dat is waar ;p

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 19:49 ]


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Topic 2!!


    chaos makes the muse

    Abo!!!

    Hey guys, even samenvatting please? Iemand waarmee Romy kan socializen momenteel? Ik heb begrepen dat ze aan het lunchen zijn en iemand is aan het bevallen?


    tya

    Oh, en zei iemand iets over een nieuwe RPG? Heeft diegene een linkje voor het topic?


    tya

    Bedoel je dit?

    Link

    Ja, Romy en Randall. Jullie hebben het avondeten gemist XD


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Poshlost schreef:
    Hey guys, even samenvatting please? Iemand waarmee Romy kan socializen momenteel? Ik heb begrepen dat ze aan het lunchen zijn en iemand is aan het bevallen?


    Heh? Wist ik niet :P


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Nee, het nieuwe topic had ik al, haha.
    En Ryan, Romy komt wel naar jou toe, hihi.


    tya

    Ze is nog niet an het bevallen ze heeft gewoon buikpijn.

    Poshlost schreef:
    Nee, het nieuwe topic had ik al, haha.
    En Ryan, Romy komt wel naar jou toe, hihi.


    Tenminste iemand met verstand. Jk.

    Ik kan Julia, Lynn, Sil en Cinderella echt niet volgen. Ze posten VLAM VLAM VLAM berocht na bericht XD ik post niet zo veel : D


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Lol

    Jouw personage zit er ook bij toch, ^^^HarryPotter007?
    Jason heet ie he?


    tya

    En wie is Jonathan?


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.