• Hee mensen, naar aanleiding van dit topic en een paar reacties er in, heb ik besloten een forumspel te maken!

    Het is eigenlijk heel simpel (of niet). Je vertelt waar een lied over gaat en de personen na jou moeten raden welk lied het is. Je mag alles zeggen, behalve van welke artiest het is en je mag ook geen enkele lyrics gebruiken. Wanneer iemand het heeft geraden (de eerste die het raadt telt) is die persoon de volgende om een beschrijving te geven. Alleen de persoon die de beschrijving heeft gegeven, mag zeggen wie het goed geeft. En zo gaat het door.

    Voorbeeld:
    Persoon:
    Dit lied gaat over een snelle auto. De beat is pakkend en wordt ook vaak herhaald. (Nou is dit ook erg makkelijk, hahah)
    Reactie persoon 1:
    Fast car van Jonas Blue ft. Dakota.
    Persoon:
    Dat is goed.
    Reactie persoon 1:
    Dit lied gaat over....


    Probeer origineel te zijn en zoveel mogelijk verschillende liedjes te bedenken, want anders is het ook snel niet leuk meer.
    Een eventuele link naar het lied mag natuurlijk ook, zodat sommige mensen hun muziekwereld kunnen verbreden zonder moeite te hoeven doen.
    Have fun!

    Ik begin:
    Dit lied gaat over iemand die over zijn jongere jaren zingt. Hij wordt steeds ouder en hier beschrijft hij ook dingen bij.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 20:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit nummer gaat over iemand die het liefste bij haar geliefde is en dan ook geen betere plaats weet.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Just give me a reason - P!nk


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nope!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Next to me - Emeli Sande ?

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 11:13 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Is het engels of nederlands?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Engels.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Better Place van Rachel Platten?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Clean Bandit - Rather be?


    Leef je liefde, lief je leven.

    Nonversation schreef:
    Clean Bandit - Rather be?


    Ja!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Jeej!

    Dit nummer gaat over een iemand die zijn vader verloren is, hij wil niets liever dan dat zijn vader hem nog eens kon zien.


    Leef je liefde, lief je leven.

    Nonversation schreef:
    Jeej!

    Dit nummer gaat over een iemand die zijn vader verloren is, hij wil niets liever dan dat zijn vader hem nog eens kon zien.


    The Script - If You Could See Me Now? :3

    Villainess schreef:
    (...)

    The Script - If You Could See Me Now? :3


    Goed!!


    Leef je liefde, lief je leven.

    De volgende gaat over een jongen die eigenlijk weer een kind wil zijn omdat hij de druk van de maatschappij te zwaar vind.

    STRESSED OUT!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    STRESSED OUT!


    Hehehehe :Y)