• Hee mensen, naar aanleiding van dit topic en een paar reacties er in, heb ik besloten een forumspel te maken!

    Het is eigenlijk heel simpel (of niet). Je vertelt waar een lied over gaat en de personen na jou moeten raden welk lied het is. Je mag alles zeggen, behalve van welke artiest het is en je mag ook geen enkele lyrics gebruiken. Wanneer iemand het heeft geraden (de eerste die het raadt telt) is die persoon de volgende om een beschrijving te geven. Alleen de persoon die de beschrijving heeft gegeven, mag zeggen wie het goed geeft. En zo gaat het door.

    Voorbeeld:
    Persoon:
    Dit lied gaat over een snelle auto. De beat is pakkend en wordt ook vaak herhaald. (Nou is dit ook erg makkelijk, hahah)
    Reactie persoon 1:
    Fast car van Jonas Blue ft. Dakota.
    Persoon:
    Dat is goed.
    Reactie persoon 1:
    Dit lied gaat over....


    Probeer origineel te zijn en zoveel mogelijk verschillende liedjes te bedenken, want anders is het ook snel niet leuk meer.
    Een eventuele link naar het lied mag natuurlijk ook, zodat sommige mensen hun muziekwereld kunnen verbreden zonder moeite te hoeven doen.
    Have fun!

    Ik begin:
    Dit lied gaat over iemand die over zijn jongere jaren zingt. Hij wordt steeds ouder en hier beschrijft hij ook dingen bij.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 20:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit lied gaat over een man met een gebroken hart die eindeloos zit te wachten op een meisje op de plek waar ze elkaar voor het eerst zagen. Hij hoopt dat ze hem mist en ze elkaar ooit weer zullen vinden.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Waiting for love an Avicci?

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 17:31 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Zou wel kunnen, maar er is nog een ander lied dat meer voldoet aan de beschrijving!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oehhh ik denk dat ik het weet^^
    Is het: The Script - The Man Who Can't Be Moved. ???


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ^ JAAAA <3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    HAHHAHA omgg
    //
    Dit is een lied waarin de zanger(es) allemaal korte ironische 'verhaaltjes' verteld.
    Een echte meezinger en zo :Y)

    Jaa sorry ik suck in uitleggen hahaha

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 19:02 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I'm an albatross?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    I'm an albatross?

    Haha dat is wel een goeie, maar ik bedoel toch een ander lied.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Is hij engels of nederlands tallig?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    BoIton schreef:
    HAHHAHA omgg
    //
    Dit is een lied waarin de zanger(es) allemaal korte ironische 'verhaaltjes' verteld.
    Een echte meezinger en zo :Y)

    Jaa sorry ik suck in uitleggen hahaha


    Little bit ironic? Geen idee wat de titel is en wie het zingt maar:
    IT'S LIKE RAAAAAAAAAIN, ON YOUR WEDDING DAY!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    (...)

    Little bit ironic? Geen idee wat de titel is en wie het zingt maar:
    IT'S LIKE RAAAAAAAAAIN, ON YOUR WEDDING DAY!


    Ironic van Alanis Morissete ofzo haha


    Little do you know

    AHAHAHA JAAA

    ITS A FREE RIHIIDEE WHEN YOUVE ALREADYY PAIDD.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    So, who's next? x'D


    Little do you know

    Ik zit bij dans, sorry. Wil iemand anders even mijn beurt nemen?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb een leuke in mn hoofd dus doe ik wel ^^
    Moet ik even bedenken hoe ik dat het best ga beschrijven haha


    Little do you know