• Hee mensen, naar aanleiding van dit topic en een paar reacties er in, heb ik besloten een forumspel te maken!

    Het is eigenlijk heel simpel (of niet). Je vertelt waar een lied over gaat en de personen na jou moeten raden welk lied het is. Je mag alles zeggen, behalve van welke artiest het is en je mag ook geen enkele lyrics gebruiken. Wanneer iemand het heeft geraden (de eerste die het raadt telt) is die persoon de volgende om een beschrijving te geven. Alleen de persoon die de beschrijving heeft gegeven, mag zeggen wie het goed geeft. En zo gaat het door.

    Voorbeeld:
    Persoon:
    Dit lied gaat over een snelle auto. De beat is pakkend en wordt ook vaak herhaald. (Nou is dit ook erg makkelijk, hahah)
    Reactie persoon 1:
    Fast car van Jonas Blue ft. Dakota.
    Persoon:
    Dat is goed.
    Reactie persoon 1:
    Dit lied gaat over....


    Probeer origineel te zijn en zoveel mogelijk verschillende liedjes te bedenken, want anders is het ook snel niet leuk meer.
    Een eventuele link naar het lied mag natuurlijk ook, zodat sommige mensen hun muziekwereld kunnen verbreden zonder moeite te hoeven doen.
    Have fun!

    Ik begin:
    Dit lied gaat over iemand die over zijn jongere jaren zingt. Hij wordt steeds ouder en hier beschrijft hij ook dingen bij.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 20:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee, haha. Het is nooit op de radio geweest, maar dat doet metal sowieso niet..
    Ik dacht na die redelijk makkelijke nummers droppen we even een lastige ^^


    Little do you know

    Hmm, moeilijk :') En ik ben een redelijk grote metal fan.


    What would Emma do?

    Is het iets van Nirvana? c:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    In welke richting van metal gaan we?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb de band even opgezocht en wiki zegt: Alternative metal, hardrock -ish. haha.
    Tis geen schreeuw muziek x'D


    Little do you know

    PluviophiIe schreef:
    Ik heb de band even opgezocht en wiki zegt: Alternative metal, hardrock -ish. haha.
    Tis geen schreeuw muziek x'D


    Iets van Linkin Park?


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    (...)

    Iets van Linkin Park?


    Nope (:


    Little do you know

    is het bekend? xd misschien kan je een iets duidelijke beschrijving geven


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nja het nummer gaat letterlijk over hoe de zanger zich zoveel beter voelt nu dat zijn ex voor altijd weg zal zijn. Alles word duidelijk, hij heeft haar niet nodig hier. Hij zal uit gaan en dronken worden, tot de morgen komt zal hij hun leven samen vergeten..
    Hij had moeten weten dat het zoveel beter kon wezen, hij had haar al lang geleden weg moeten sturen.


    Makkelijker zo?

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 21:38 ]


    Little do you know

    Three Days Grace - Gone Forever ?


    What would Emma do?

    Evanescence?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Lindemann schreef:
    Three Days Grace - Gone Forever ?


    Jaa ^^


    Little do you know

    geh ik ben hier vreselijk in


    Heaven is a place that we all have

    Oke, voor mij liedje blijven we in de sfeer van metal. Ik ga aanraden om echt aan mijn voorkeuren te denken. :'D

    Mijn liedje gaat over een jongen die echt ontzettend verliefd is op een meisje. Dat meisje vraagt hem op een gegeven moment om een prachtige bloem voor haar te plukken, die zo rood is als bloed. De bloem staat op een heel erg steile berg. De jongen doet dat, uit liefde voor het meisje, maar stort dan te pletter van de berg. Het gaat eigenlijk over wat een man uit liefde voor een vrouw wil doen en dat een vrouw altijd krijgt wat ze wil (als ik dit juist begrepen heb x) ).


    What would Emma do?

    IK KEN NIKS METAL IK KEN ALLEEN KOPER


    Heaven is a place that we all have