• Hee mensen, naar aanleiding van dit topic en een paar reacties er in, heb ik besloten een forumspel te maken!

    Het is eigenlijk heel simpel (of niet). Je vertelt waar een lied over gaat en de personen na jou moeten raden welk lied het is. Je mag alles zeggen, behalve van welke artiest het is en je mag ook geen enkele lyrics gebruiken. Wanneer iemand het heeft geraden (de eerste die het raadt telt) is die persoon de volgende om een beschrijving te geven. Alleen de persoon die de beschrijving heeft gegeven, mag zeggen wie het goed geeft. En zo gaat het door.

    Voorbeeld:
    Persoon:
    Dit lied gaat over een snelle auto. De beat is pakkend en wordt ook vaak herhaald. (Nou is dit ook erg makkelijk, hahah)
    Reactie persoon 1:
    Fast car van Jonas Blue ft. Dakota.
    Persoon:
    Dat is goed.
    Reactie persoon 1:
    Dit lied gaat over....


    Probeer origineel te zijn en zoveel mogelijk verschillende liedjes te bedenken, want anders is het ook snel niet leuk meer.
    Een eventuele link naar het lied mag natuurlijk ook, zodat sommige mensen hun muziekwereld kunnen verbreden zonder moeite te hoeven doen.
    Have fun!

    Ik begin:
    Dit lied gaat over iemand die over zijn jongere jaren zingt. Hij wordt steeds ouder en hier beschrijft hij ook dingen bij.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 20:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RoyaIs schreef:
    IK KEN NIKS METAL IK KEN ALLEEN KOPER


    HET IS ZO GEMAKKELIJK. Ik heb hem heel goed beschreven en ik ben zelf een levende tip.


    What would Emma do?

    RAMMSTEIN? LINDEMANN?


    Heaven is a place that we all have

    RoyaIs schreef:
    RAMMSTEIN? LINDEMANN?


    Ja. Het is Rammstein. :'D


    What would Emma do?

    IK WEET HEM IK WEET HEM IK KEN DAT LIEDJE IS HET OHNE DICH


    Heaven is a place that we all have

    RoyaIs schreef:
    IK WEET HEM IK WEET HEM IK KEN DAT LIEDJE IS HET OHNE DICH


    Nee. :'D Ik heb nu zo'n medelijden met je. En nu zonder alle caps, want stiekem mag dat niet.


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    (...)

    Nee. :'D Ik heb nu zo'n medelijden met je. En nu zonder alle caps, want stiekem mag dat niet.


    rosenrot ofzo?


    Heaven is a place that we all have

    RoyaIs schreef:
    (...)

    rosenrot ofzo?


    Correct! :'D


    What would Emma do?

    Ik ken wel een beetje metal maar dit klinkt me echt heel vreemd in de oren, hahah. Ik vind het wel tof dat we niet alleen maar popmuziek gaan raden hier tho. x)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Jouska schreef:
    Ik ken wel een beetje metal maar dit klinkt me echt heel vreemd in de oren, hahah. Ik vind het wel tof dat we niet alleen maar popmuziek gaan raden hier tho. x)


    Ik ben hier om het niveau iets zwaarder (letterlijk en figuurlijk) te maken. :Y)


    What would Emma do?

    YAAAAAS.

    Anyhow, mijn liedje.
    Mijn liedje gaat over een vrouw die een geliefde heeft. In dit liedje zegt ze echter dat ze niet alleen een object is. Ze stelt voor dat ze elkaar beter leren kennen en zo ook een leuke tijd kunnen hebben samen. Traag liedje en ontzettend leuk.


    Heaven is a place that we all have

    te moeilijk? o:


    Heaven is a place that we all have

    ja :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hint: ze zou veel liever een romantisch gesprek voeren met hem en daarbij een zeer gebruikelijke alcoholische drank bij nemen.


    Heaven is a place that we all have

    naar welk genre kijken we nu? bekend/radio/onbekend?


    Little do you know

    PluviophiIe schreef:
    naar welk genre kijken we nu? bekend/radio/onbekend?


    Een bekende cover van een vrij oud liedje.


    Heaven is a place that we all have