• Hee mensen, naar aanleiding van dit topic en een paar reacties er in, heb ik besloten een forumspel te maken!

    Het is eigenlijk heel simpel (of niet). Je vertelt waar een lied over gaat en de personen na jou moeten raden welk lied het is. Je mag alles zeggen, behalve van welke artiest het is en je mag ook geen enkele lyrics gebruiken. Wanneer iemand het heeft geraden (de eerste die het raadt telt) is die persoon de volgende om een beschrijving te geven. Alleen de persoon die de beschrijving heeft gegeven, mag zeggen wie het goed geeft. En zo gaat het door.

    Voorbeeld:
    Persoon:
    Dit lied gaat over een snelle auto. De beat is pakkend en wordt ook vaak herhaald. (Nou is dit ook erg makkelijk, hahah)
    Reactie persoon 1:
    Fast car van Jonas Blue ft. Dakota.
    Persoon:
    Dat is goed.
    Reactie persoon 1:
    Dit lied gaat over....


    Probeer origineel te zijn en zoveel mogelijk verschillende liedjes te bedenken, want anders is het ook snel niet leuk meer.
    Een eventuele link naar het lied mag natuurlijk ook, zodat sommige mensen hun muziekwereld kunnen verbreden zonder moeite te hoeven doen.
    Have fun!

    Ik begin:
    Dit lied gaat over iemand die over zijn jongere jaren zingt. Hij wordt steeds ouder en hier beschrijft hij ook dingen bij.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 20:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    In de eerste paar seconden lijkt dit op een droevige brak-up song, maar wanneer ze bij het refrein zijn laat de zanger weten hoe blij hij is van zijn ex af te zijn.

    ^^ goodluck


    Little do you know

    Is het Engels en komt het vaak opd e radio


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aftertaste - Shawn Mendes


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Engels en nee, geen radio muziek haha


    Little do you know

    RichardSHarmon schreef:
    Aftertaste - Shawn Mendes


    Nee, is niet het nummer wat ik bedoel (:


    Little do you know

    Torn van Natalie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Torn van Natalie


    Dat is radiomuziek ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    IrishNialler schreef:
    Torn van Natalie


    Nope, haha


    Little do you know

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Dat is radiomuziek ;')
    sssssssh ik wil het gewoon raden omdat ik een leuk liedje in mijn hoofd heb hiervoor =3


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hebben jullie een tip nodig? ^^'


    Little do you know

    jaaaaa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Even een stiekeme MT


    <3

    Als je in de pop-muziek zoekt zit je in het verkeerde genre. Tis een metal/rock nummer haha


    Little do you know

    Is het een heel bekend nummer, of niet? :')


    What would Emma do?

    hmmm daar ken ik niets hahha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan