• Voor school hebben wij een vak mini-onderneming. Hierbij moeten wij een eigen product gaan verzinnen, een bedrijf opstarten en dat product verkopen. Wij hadden een sok met een zakje waar je je veters in kan doen bedacht. Makkelijk uit te werken, dachten wij.

    Twee meisjes van het groepje en ik waren van mening dat wij de zakjes gewoon bij een naaister op te laten stikken. Kost iets meer maar dan gebeurde het wel goed. Een ander meisje was van mening dat zij en haar moeder het zelf wel konden doen, de andere drie in het groepje waren het daar mee eens. (We zitten met zeven in een groepje).
    Nu zijn de eerste sokken dus gemaakt en ze hebben er veel werk ingestoken maar ze zijn echt heel lelijk geworden. De stiksel zie je super goed, de zakjes bobbelen op de sokken en de zakjes zitten ook nog een scheef. Daarnaast zijn ze ook nog niet eens mooi geknipt waardoor ze allemaal een andere grote hebben. Iedereen zegt allemaal dat ze super zijn geworden maar ik vind ze oprecht heel lelijk en slordig. Ik heb ze dan ook aan mijn moeder en zus laten zien en die waren het ook eens dat de sokken niet mooi zijn geworden.
    Maar ik moet deze sokken wel gaan verkopen voor vijf euro per stuk maar ik schaam mezelf echt dat ik die dingen moet gaan verkopen. Ik zou er zelf namelijk nooit vijf euro voor neerleggen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    SPECS schreef:
    (...)

    Waarom zo onaardig? Dat is helemaal nergens voor nodig en Quizlet is al een kleine gemeenschap. Laten we het aardig houden en elkaar niet wegjagen.(:


    Mooi gezegd. c:

    Pff, lastige situatie. Ik zou er waarschijnlijk niks over durven zeggen. Misschien is dat ook wel het beste. Probeer je over dat gevoel van schaamte heen te zetten. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    SPECS schreef:
    (...)

    Waarom zo onaardig? Dat is helemaal nergens voor nodig en Quizlet is al een kleine gemeenschap. Laten we het aardig houden en elkaar niet wegjagen.(:


    Haha sorry het was niet de bedoeling om onaardig over te komen, nu ik het lees klinkt het idd bot.


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    (...)

    Haha sorry het was niet de bedoeling om onaardig over te komen, nu ik het lees klinkt het idd bot.


    Fijn om te weten dat je het in ieder geval niet zo bedoelde!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ik weet niet of dat heel slim is. Als je niet bereid bent om de sokken enzo zelf overnieuw te maken zou ik het niet zeggen, want daar krijg je alleen maar boze mensen van. En jij hoeft je niet te schamen hè, het is hun keuze of ze het kopen of niet (:


    Ja, straks verwachten ze nog dat jij alles zelf moet gaan maken.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.