• Link naar 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516
    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20
    Link naar 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177656
    Link naar 4:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177770
    Link naar 5:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177880&page=last&message=175

    Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    Jo
    Peter sleurt Ava naar buiten en zegt nog iets tegen haar. Ondertussen draai ik me om en vraag, " Wilt u me naar Regina brengen?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ava Heart

    Aan de ene kant vraag ik me af waarom ik ook gods naam op dat fluitje geblazen heb, aan de andere kant waarom ik dat niet eerder heb gedaan. Zoals Peter me tegen zich aan heeft getrokken voelt wel vertrouwd, het bekende, tintelende gevoel van compleet zijn dat ik altijd in zijn buurt heb laait als een vuur op in mijn borstkas en onbewust sla ik mijn armen om hem heen.
    De regen zorgt ervoor dat mijn shirt doorweekt raakt maar het maakt even niet uit.
    Een klein, gemeen stemmetje in mijn achterhoofd vraagt waarom ik dit doe. Het zegt dat hij een eikel is.
    Maar ik negeer het even volledig.
    Een koude vinger licht mijn kin een beetje op zodat ik Peter aan moet kijken. 'Dat is lang geleden.' zegt hij zacht. 'Heeft iemand liefdesdrank aan je gevoerd? Of heb je drugs genomen? Niet goed voor je hoor.'
    Ik lach. 'Nee.' zeg ik. 'Ik... Houd van jou.'


    obsessive rage

    Graham

    Na alles wat er was gebeurd moest ik alles in mij opnemen, maar zo snel dat ik het opnam was ik alles vergeten. Ik knipperde met mijn ogen en het leek net of ik even een zwart gat in mijn leven had. " Wilt u me naar Regina brengen?" vraagt meisje vervolgens. Ik keek glimlachend naar Ruby. "Kan ik je hier alleen laten?" vroeg ik haar terwijl ik haar een knipoog gaf. Ze was eigenlijk toch wel een leuke meid.

    Regina

    "De stad bevalt me tot nu toe zeer goed. Hoe ik hier ben terecht gekomen? Mijn legerdienst zat erop en ik wilde nieuwe werelden verkennen." ik knikte aandachtig naar de jongen, maar toen had ik het gevoel dat Jos in de buurt was. "Ow, is het al zo laat?" Ik stond op en duwde Joseph soepel naar de deur. "Heb nog veel te doen. Morgen 8 uur gemeentehuis." zeg ik nog één keer voor ik de deur dicht smijt. "Verschijn maar." mompel ik.


    Do I look like Mother Teresa?

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 21:48 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Jo
    "Kan ik je hier alleen laten?" vroeg Graham aan de gevangene, ik ben er nog steeds niet over uit wie dat is.
    Snel stapten we in de auto, het was nat en vies buiten.
    "Mooie auto heeft u meneer...?" begon ik.


    Wtf je bestuurt nu Graham... Nakito had geen eens tijd om te reageren. Misschien gingen ze wel lopen...


    Do I look like Mother Teresa?

    HeyitsGraham schreef:
    (...)

    Wtf je bestuurt nu Graham... Nakito had geen eens tijd om te reageren. Misschien gingen ze wel lopen...

    Oh ja, sorry ben er niet helemaal bij vandaag

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 21:47 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ruby

    Het gebeurde allemaal zo snel, Ava kwam binnen en even later een onbekende jongen. Ik probeerde het gesprek te volgen, maar opeens werd alles zwart. Ik zag het meisje en Graham staan. Het gevoel bekroop mij dat er iets ontbrak, maar ik kon niet ontdekken wat. Misschien kwam het door de storm. "Wilt u me naar Regina brengen?" vroeg het meisje vervolgens. Graham keek mij aan. "Kan ik je hier alleen laten?" vroeg hij mij terwijl hij knipoogde. Ik voelde dat ik rood werd en die oude kriebels in mij buik voelde. Was hij aan het veranderen? 'Ik zal braaf hier blijven sheriff. Als jij belooft snel weer terug te komen,' Ik keek hem lachend aan. 'Je krijgt een half uur.' Ik keek bezorgt naar het meisje, wat was zei van plan?


    When you believe your dreams come true

    Jos

    Ik hoorde hoe Regina haar gast de deur uitwerkte. Dat was nou ook weer niet nodig, maar goed ik kon eindelijk met Regina praten. Verschijn maar." mompelde ze. Bij die woorden verliet ik Regina's kamer en kwam ik de trap af lopen. 'Wie was dat?' grijnsde ik. 'Een nieuw speeltje?' Ik was benieuwd wie hij was en wat hij hier kwam doen. Ik liep naar de keuken en schonk een glas whisky in, vervolgens plofte ik neer op de bank. 'Zo hoe ver ben je met het plan?' Ik nipte aan mijn glas. Alles was beter met een beetje drank in het spel.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    'Ik zal braaf hier blijven sheriff. Als jij belooft snel weer terug te komen,' Ik keek hem lachend aan. 'Je krijgt een half uur.' Ik stak mijn duim omhoog. "Deal, loop je mee?" vroeg ik aan het meisje. Ik greep de autosleutels van mijn bureau en mijn jack van mijn stoel. Terwijl ik al naar buiten liep deed ik mijn jack aan en mijn kraag omhoog. Ik nam plaats in de auto en wachtte tot het meisje was ingestapt.

    Regina

    'Wie was dat?' grijnsde Jos. 'Een nieuw speeltje?' Ik keek toe hoe Jos haar zelf thuis voelde. "Misschien moet je eens kappen met al dat drank. Je werkprestatie gaat ervan omlaag." geïrriteerd keek ik naar Jos. 'Zo hoe ver ben je met het plan?' Jos nam een nipje aan haar glas en ik zuchtte diep. "Goed, alleen er zijn weer nieuwe mensen in het spel en ik beschik nog steeds niet over Grahams hart." ik liep naar Jos toe en schonk het glas van haar weer vol. "En daarom moet JIJ." ik tikte met mijn vinger in haar buik. "mijn zijn hart bezorgen." ik grijnsde. "Het plan zal snel in werking komen."


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo
    "Loop je mee?" vroeg Graham terwijl hij zijn autosleutels van zijn bureau had gepakt, ook pakte hij zijn jack die hij net voordat hij naar buiten lopend aandeed. Wel lekker makkelijk voor mij, ik heb geen jas. Het was alleen wel een beetje koud. Graham nam plaats in zijn auto, auto's, echt ze zijn verschrikkelijk! Snel ging ik ook zitten in de auto, wow! Het is hier super koud! En dat werd dan ook meteen mijn vraag, "Waarom is het zo koud hier?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Jos

    "Misschien moet je eens kappen met al dat drank. Je werkprestatie gaat ervan omlaag." keek mij geïrriteerd aan. Ze negeerde mijn vragen over de onbekende man. 'Hé, de vorige opdracht heb ik ook super uitgevoerd.' verontwaardigd keek ik haar aan. Ze zuchtte diep, ik gooide mijn glas in één keer achterover. "Goed, alleen er zijn weer nieuwe mensen in het spel en ik beschik nog steeds niet over Grahams hart." Regina kwam op mij aflopen en schonk mijn glas weer vol. "En daarom moet JIJ." ze tikte met haar vinger in mijn buik. "mijn zijn hart bezorgen." ze grijnsde. "Het plan zal snel in werking komen." Ik zuchtte, 'Waarom pak je zijn hart zelf niet, zo moeilijk is dat toch niet? Maar goed, Jos zal het wel weer opknappen.' Ik ging overeind zitten. 'Als jij maar opschiet met het uitvoeren van het plan, ik wacht al lang genoeg.' grijnzend keek ik haar aan.


    When you believe your dreams come true

    Regina

    'Hé, de vorige opdracht heb ik ook super uitgevoerd.' Daar moest ik Jos eigenlijk wel gelijk in geven. Ze had me Henry weer bezorgd. Jos zuchtte diep nadat ik haar had verteld dat ze me Grahams hart moest bezorgen. 'Waarom pak je zijn hart zelf niet, zo moeilijk is dat toch niet? Maar goed, Jos zal het wel weer opknappen.'
    "Ruby is dag en nacht bij Graham, als jij het doet ben ik niet schuldig. Doe het als Gold ofzo. Ze hebben ruzie met elkaar weet je nog?" Jos ging overeind zitten. 'Als jij maar opschiet met het uitvoeren van het plan, ik wacht al lang genoeg.' Jos keek mij grijzend aan en ik keek haar grijzend terug aan. "Dat komt helemaal goed."

    Graham

    Het meisje zat nog maar net in de auto en begon nu al vragen te stellen. "Waarom is het zo koud hier?" Ik negeerde haar heel even en startte vervolgens de motor. "Misschien omdat de motor nog niet brandde waardoor ik de verwarming kon aanzetten..." zei ik lichtelijk geïrriteerd. Ik weet niet waarom, maar het liefst wilde ik terug naar Ruby of... Als ik het meisje snel had afgezet kon ik snel op zoek naar die ene Jos. "Waarom moet je perse bij Regina aangeven dat je hier bent? Ik weet het nu toch ook? En waarom heb je geen gegevens van de contactpersoon waarbij je je moet melden?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Rumplestiltskin
    Ik was met mijn dochter in de bossen haar weer les aan het geven in dark magic.
    'Je begint er steeds beter in te worden, ik ben trots op je,' zei ik tegen haar en ik zag haar glimlach breder worden.

    Jo
    Graham begon in een keer duizend vragen te stellen, al die antwoorden moet ik nu uit mijn duim gaan zuigen! Dit word nog wat...
    "Al die vragen die je stelt zijn privé dingen. Kan je daar mee overweg Graham of moet je alles weten?" Zei ik geïrriteerd, nou uit de rol van het lieve meisje ben ik gestapt volgens mij...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Graham

    Ik stopte de auto voor het huis van Regina, terwijl het meisje, dat zich nog steeds niet had voorgesteld, tegen mij uitvloog. "We zijn er." zei ik kort. ik stapte uit en opende haar portier. "Kom dan gaan we naar de deur toe." Ik liep richting de deur en klopte aan. Het was nu wachten op Regina.


    Do I look like Mother Teresa?