• Link naar 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516
    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20
    Link naar 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177656
    Link naar 4:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177770
    Link naar 5:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177880&page=last&message=175

    Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    Jens Potter

    "Haha oke! Sinds wanneer ben jij hier eigenlijk? Ik heb je hier nog nooit gezien?"

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 7:19 ]



    Maria-Elena Amaliya Kyriakou/Sirmaisa
    "Ik woon hier al net zo lang als mijn zus Ellie," zeg ik.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Regina

    Alle drie vind ik prima, er is alleen nog een ding, en dat heeft met mijn dochter te maken, ik wil dat ze gelukkig is, dus geef haar ook een of andere partner, een wolf met de naam Ruby of wat dan ook dearie.' Mijn ogen werden groter. "Wat? Je wilt dat jou dochter en mijn dochter hartsvriendinnen worden?" Ik schudde mijn hoofd. "Eerst wil ik nu weten hoe je de vloek beter kan maken en daarna bespreken we de deal verder." Ik keek Gold doordringend aan. Hij moest nu geen spelletjes spelen in mijn huis.

    Graham

    'Niet boos zijn, alsjeblieft.' hoorde ik Ruby smeken. Ik was blijkbaar vergeten de cel weer dicht te doen. 'Jij hebt niets misdaan.' Ze liep naar me toe en gaf me een knuffel. Ik liet het maar gebeuren, maar knuffelde niet terug. Ruby begon de troep weer op te ruimen. Na de troep te hebben opgeruimd kwam ze mijn kant oplopen. 'Jos beschikt over sterke magie, deze vloek die jij hebt kan niet zomaar verbroken worden. We moeten naar andere mogelijkheden zoeken, om deze vloek te verbreken, zodat jij je herinneringen terug krijgt'. Ik zuchtte een keer diep. "Je zal wel gelijk hebben dan." ik nam vermoeid plaats achter mijn bureau en vanuit een laatje haalde ik een hulpsheriffbadge tevoorschijn. En smeet deze op bureau richting ruby. "Partner." en ik gaf een klein knikje richting Ruby.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Het moment van de zoen was geweldig. Maar nu leek hij weer zo afstandelijk. Graham zuchtte diep, "Je zal wel gelijk hebben dan." Hij nam plaats achter zijn bureau en vanuit een laatje haalde hij een hulpsheriffbadge tevoorschijn. En smeet deze op bureau richting ruby. "Partner." en ik gaf een klein knikje richting Ruby. Verbaast keek ik hem aan. 'Je laat mij vrij?' Stamelde ik. Ik pakte voorzichtig de badge. Ik moest moeite doen om niet enthousiast rond te gaan springen. Ik knikte terug naar hem met een stralende glimlach. Dit was wel het laatste wat ik had verwacht, dat ie mij vrij zou laten oké. Maar nu was ik weer hulp-sheriff. Ik besefte dat ik dit werk echt leuk vond, het was totaal anders dan het serveerster baantje bij Granny's. Het voelde goed om weer in het bezit te zijn van mijn badge. Ik pakte Graham's mok en zette koffie, de gevulde kop zette ik voor hem neer. 'Je ziet er uit alsof je deze wel kan gebruiken.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    Verbaast keek Ruby mij aan nadat ik haar de badge gegeven had. 'Je laat mij vrij?' Stamelde ze. "Ja," zei ik terwijl ik knikte. "zeg nou zelf. Die tralies zouden je niet tegenhouden." Een zwak glimlachje verscheen op mijn gezicht. Ruby pakte mijn mok, nadat ze de badge weer vast had en zette koffie voor mij. 'Je ziet er uit alsof je deze wel kan gebruiken.' Ik glimlachte kort naar Ruby. "Hopen dat deze beter is dan de laatste die je voor me had gezet. Proost" ik nam een slok koffie en verslikte me bijna. Wat zei ik nou weer? Ruby had nog helemaal geen koffie voor me gezet? Vlug deed ik net alsof er niks aan de hand was.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Graham glimlachte zwakjes toen ik hem vroeg of hij mij vrij liet. Ja," zei hij terwijl hij knikte. "zeg nou zelf. Die tralies zouden je niet tegenhouden." Ik grinnikte, daar had hij gelijk in. Graham glimlachte kort. "Hopen dat deze beter is dan de laatste die je voor me had gezet. Proost" verbaast keek ik hem aan. Ik kon mij niet herinneren dat ik voor hem koffie had gezet. Normaal reden we even langs Granny's om daar koffie te halen. Hij nam een slok en verslikte zich bijna, maar hierna leek het of er niets aan de hand was. 'Ik heb nooit koffie gezet voor jou,' merkte ik toch maar op. Ik was benieuwd wat Jos allemaal met zijn geheugen had uitgespookt. Ik keek naar de stapel dossiers en formulieren die ik daar had neergegooid. Ik begon alles netjes te ordenenen en legde allee terug in de la.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    Ruby keek mij verbaast aan, maar ik probeerde het te negeren door rustig mijn koffie te drinken. 'Ik heb nooit koffie gezet voor jou,' zei Ruby. Ik keek haar aan. Ergens in mijn hoofd wist ik dat Ruby koffie voor me had gezet, hoewel... Inderdaad het kon niet, het was gek. "Sorry," mompelde ik. Ik nam een grote slok van mijn koffie. Ruby greep naar de papieren die uit de la kwamen, maar voor ze erbij kwam pakte ik nog snel het notitieblaadje ervan af. Het waren toch gevoelens die erbij lagen.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo


    Snel reed Graham weg in zijn koude auto. Waarschijnlijk omdat daar iemand liep die hij niet mocht, en dat dat persoon net toevallig naar Regina ging komt mij niet echt goed uit. Snel sprong ik in de bosjes en wachtte tot Regina open deed. Dit was niet het juiste moment, ze heeft bezoek...
    Zo stil mogelijk sloop ik de tuin uit en zag na even rondgedwaalt te hebben een zag ik een parkje, "Misschien zijn daar mensen die ik nodig heb..." mompelde ik tegen mezelf.
    Na even door het parkje gelopen te hebben zag ik Harry Potter... oh nee wacht, dat was Harry Potter niet... Zijn broer, Jens! Hij heeft veel contacten, misschien kan ik iets uit hem krijgen. Ik liep naar hem toe en zag dat hij met 2 meisjes aan het praten was.
    "Hallo!" zei ik.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ruby

    "Sorry," mompelde hij. 'Geeft niet,' glimlachte ik. Ik zag hoe hij het notitieblaadje snel van de stapel pakte. Het betekende dus toch wel wat voor hem, dat voelde fijn. 'Zal ik wat lekkers ophalen bij Granny's?' Ik probeerde hem een beetje op te vrolijken. Snel trok ik mijn jas aan en drukte een zoen op zijn wang. 'Ik ben er zo weer,' glimlachte ik. Snel liep ik naar Granny's en haalde daar donuts hoort. Ik wilde een keer het cliché waarmaken dat politieagenten altijd donuts eten op het bureau.


    When you believe your dreams come true

    Jos

    Ik zag hoe Ruby het bureau verliet. Dit was de perfecte kans, Graham was eindelijk een keer alleen. Met een knip in mijn vingers was ik Gold. Ik liep vervolgens het politiebureau in. 'Ahh, meneer de sheriff.' Ik liep naar hem toe. 'U was ik net nodig.' zei ik glimlachend. Toen ik voor hem stond rukte ik in één beweging zijn hart er uit. 'Deze zocht ik al,' ik bekeek het hart kort en kneep er even in. 'Fijne dag nog,' grijnsde ik en toverde mijzelf weg. Vlakbij Regina's huis kwam ik terecht. Ik veranderde weer terug naar mijzelf. 'Veel beter,' mompelde ik terwijl ik een lok haar voor mijn gezicht wegschoof. Via de achterdeur liep ik naar binnen. Arrogant kwam ik de woonkamer binnen lopen, waar Regina en Gold stonden te praten. 'Goedemiddag meesteres,' zei ik spottend. 'Gold,' knikte ik. Ik gooide het hart naar Regina en dook de kast in opzoek naar een fles. Er stond alleen nog een fles Jenever, 'Je moet boodschappen doen,' riep ik naar Regina. Ik schonk mijzelf wat in en ging op de bank zitten. Ik was nieuwsgierig wat Regina en Gold aan het bespreken waren. 'Ga gerust door met jullie gesprek,' zei ik vermakelijk.


    When you believe your dreams come true

    Jens Potter

    "Oh? Waar woon-" Er ontbrak iemand me. "Hallo!" Riep ze. "Hey? Kennen wij jou?" Antwoorde ik, niet bepaald erg vriendelijk, achteraf glimlachte ik dan maar.

    Rumplestiltskin
    "Wat? Je wilt dat jou dochter en mijn dochter hartsvriendinnen worden?" Ze schudde haar hoofd "Eerst wil ik nu weten hoe je de vloek beter kan maken en daarna bespreken we de deal verder."
    'Heb jij dan iets beters in gedachten voor haar?' zei ik tegen haar, ik wilde weer wat zeggen hoe ik haar kon helpen met de vloek toen er iemand binnen kwam lopen zij zag er nogal arrogant uit. 'Goedemiddag meesteres,' zei ze spottend en ik keek Regina aan.
    'Gold,' knikte ze. Ze gooide een hart naar Regina en dook gelijk de kast in waar Regina wat drank in heeft zitten.
    'Je moet boodschappen doen,' riep zij
    'Ga gerust door met jullie gesprek,' zei zij nadat hij plaats had genomen op de bank. vragend keek ik naar Jos en daarna naar Regina en wees ik naar de vrouw op de bank. 'Wat heeft dit te betekenen?' daarna keek ik naar de hart. 'Is dat de hart van wie ik denk dat die is?'

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 16:40 ]

    Waar is Vittoria??? :S

    Harry_Potter007 schreef:
    Waar is Vittoria??? :S



    In de winkel van Rumple^^

    Psst Jos is een vrouw


    When you believe your dreams come true