• Link naar 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516
    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20
    Link naar 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177656
    Link naar 4:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177770
    Link naar 5:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177880&page=last&message=175

    Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    Jo
    "Oh wat leuk! Wie zijn je vrienden dan?" vroeg ik. Misschien kan ik hem ook uithoren en ik vind zweinstein erg mooi, ik wou er vroeger ook altijd heen maar dat is niet voor Dark Magic. Ugh!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Jens Potter

    "Marcel Lubbermans, Luna Lovegood, Ron Weasley, Hermione Granger, Ginny Weasley, ... Ik ken er echt veel." Waarom was ze zo geïnteresseerd in mij?



    Maria-Elena Amaliya Kyriakou/Sirmaisa
    Ik merk dat de twee personen meer focussen op elkaar en daarom draai ik me om naar Ellie.
    "Faínetai, san ne eínai oy dyo mas," zeg ik grijnzend.



    *Zo te zien is het nu ons tweeën


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jo


    ]"Oh wat leuk! Ze zijn allemaal bekend! In welke afdeling zit / zat je?" vroeg ik.
    Vaak doe ik alsof ik geïnteresseerd ben in iemand maar deze keer had ik wel echt interesse, Zweinstein is zo mooi en groot en je kan er zoveel leren! Dat wil toch iedereen? Helemaal als je Magie hebt zoals ik, ik was echt heel erg verdrietig omdat ik niet werd uitgenodigd, maar iemand zoals mij hoort daar ook niet.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Vittoria Gold
    Ik was bezig om het winkel een beetje op te ruimen het was nogal rommelig en ook al deed mijn vader dit met magie als ik niks te doen had deed ik dit liever zonder magie.

    Jens Potter

    Ik wist niet meer of ze dit nu nog speelde of ze echt geïnteresseerd was... "Ik zat in Hufflepuff..." We liepen voorbij een antiekwinkel. Ik zag er een schaal model van Zweinstein liggen. "Hier ga ik even binnen." Het belletje rinkelde. Er was een meisje/vrouw aan het opruimen.

    53 woorden!

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 17:56 ]

    Ava Heart

    Ik besluit om maar naar Gold's winkel te gaan, misschien wil hij me nu helpen tegen Pan, gezien we allebei niet echt positieve ervaringen met hem hebben. Jens is er, en een meisje. Het meisje ken ik niet.
    'Hoi Jens, hoi meisje.' zeg ik. 'Is Rumple hier? Ik wil met hem praten...'


    obsessive rage

    Vittoria Gold
    Ik kijk op als ik de bel hoor rinkelen een jongen en een meisje komen binnen gelopen. 'Goedendag waarmee kan ik jullie helpen?' vroeg ik terwijl ik naar de toonbank liep.
    De bel ging alweer en een vrouw liep naar binnen. 'Hoi Jens, hoi meisje.' zei is. 'Is Rumple hier? ik wil met hem praten.' ik keek naar het meisje.
    'Mijn vader is even met iemand wat dingen regelen dus helaas is hij er op dit moment niet.'

    Jens Potter

    Ava wandelde binnen. "Neen, gelukkig niet... Waarom zoek je hem? Wil je problemen ofzo?" Ik zag het meisje haar gezicht. "Ohw, ja. Sorry. Meisje dit is Ava. En Ava, dit is meisje. Wat is je naam eigenlijk?" Opeens zei de vrouw dat haar vader er niet was. Neen? Was zei de dochter van Gold?

    52 woorden!!!

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 18:43 ]

    -

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 18:29 ]


    obsessive rage

    Ava Heart

    'Altijd toch.' zeg ik sarcastisch op de vraag van Jens. 'Nee, ik heb een voorstel voor hem. Maar had Rumple nog een dochter? Ik dacht dat mormel Jo en Bae de enigen waren.'


    obsessive rage

    Jens Potter

    "Oke, praten jullie maar even verder. Ik ga de spullen nemen die ik moet hebben." Ik zocht in de etalage. Waar was dat schaal model toch? AH! Daar is het. Ik nam het schaalmodel. Ik keek nog wat rond. Een verzameling van de wapenschilden van de afdelingen van Zweinstein bijvoorbeeld. Wat een mooie winkel was dit toch. Maar niet van zo'n toffe uitbater...

    68 woorden!!!

    Jo Mari
    "Wat is je naam eigenlijk?" vroeg Jens, "Jo" zei ik zacht zodat Ava het niet kon horen.
    "Mijn vader is even met iemand wat dingen regelen dus helaas is hij er op dit moment niet." zei het meisje dat daar werkte.
    Vader? Dan is ze dus een zusje van mij! Ik bekeek haar van top tot teen, misschien had ik er ook wel zo uitgezien als ik was doorgegroeid.
    "Ik dacht dat mormel Jo en Bae de enigen waren." zei Ava.
    Heb je nou toch! Ik wou haar gaan slaan maar dan zou ik alles verraden.
    "Hallo, ben jij de dochter van Rumple? Hoe gaat het met hem? En met zijn kinderen?" vroeg ik aan de dochter van Rumple.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Jens Potter

    Zonder te weten over wat ze het hadden, liep ik ze voorbij. "Hebben jullie nog objecten van Zweinstein?" Vroeg ik. Ik was een verzameling begonnen en wilde ze graag uitbreiden. "Of van Harry Potter?" Zei ik. Ik had er zelf al wel veel van maar in wilde ze vergelijken met die van mijn broer en zien of ze wel degelijk zo "echt" waren als het leek.

    70 woorden!!!

    Ik wordt vergeten door Vittoria...

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 18:56 ]

    Vittoria Gold
    'Wat is je naam eigenlijk?' vroeg Jens, 'Jo' hoorde ik haar nog net zegen.
    'Hallo, ben jij de dochter van Rumple? Hoe gaat het met hem? en met zijn kinderen?' vroeg ze aan mij en ik glimlachte naar haar.
    'Ja dat klopt, ik ben Vittoria, Vittoria Gold. Met mijn vader gaat het wel hij is druk bezig met wat dingen.' ik grinnikte even voor dat ik me vervolgde.
    'En met mijn broer Neal heb ik eigenlijk geen idee, ik heb hem al een tijd niet meer gezien.' ik beet even op mijn lip toen ik aan mijn broer dacht.
    'Hebben jullie nog objecten van Zweinsten?' vroeg Jens en ik keek van Jo nu naar Jens.
    'Of van Harry Potter?' vervolgde hij.
    Ik dacht even na, maakte dan een beweging met een hand waardoor er wat spullen van Zweinstein op een tafel verscheen


    Sorry, nu ben ik je niet vergeten (:

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 18:58 ]