• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 17:31 ]


    obsessive rage

    @

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 17:49 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    × Florence Red - Undertale

    Ik loop half verdrietig langs het water.
    Waarom was ik verdrietig? Ik hield mijn
    schouders op, tegen wie? Mijn innerlijke zelf?
    Ik keek naar de hoogstaande zon. Zouden
    de meerminnen zich nu ook laten zien?
    Ik deed wat water bij het zand en kneedde
    een bal van zand. Ik pakte hem op en gooide
    hem in het water, nu zou ik ze wel afgeschrikt hebben.
    Ik spring in het water met een bommetje en zie niemand.
    Ik ben niet bang voor die meerminnen, ze voelen namelijk
    wat niemand anders voor ogen had bij mij, zij voelen mijn
    wolf zijn wel. Andere mensen zouden van mijn menselijke
    kant niks af kunnen lezen, maar in het geheim ben ik een beest...
    'Een beest die je niet kan temmen'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Jo
    "Nou, het lijkt me handig dat we Rainbow even moeten helpen. Ze kan overduidelijk haar eigen broek niet ophijsen."
    "Ok, ik kijk wel even..." snel zocht ik het kruisje wat Rainbow kon zijn, daar!
    Het kruisje bewoog niet.
    "Volg mij!" riep ik en liep richting het kruisje toe.
    Een pijnscheut liet mij even stoppen maar liep snel weer verder, je begint eraan te wennen...
    Daar lag Rainbow... "Jongens! Kom kijken!" geschrokken keek ik naar haar en knielde.
    Neergeslagen... ze had een bult op haar hoofd.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Lisa Macaw

    Megan en de prins rijden mij voorbij. Ik ren ze achterna, maar ze verdwijnen al snel. 'lekker is dat.' Ik ga tegen een boom aan zitten.

    Leslie / Brian
    "Peter! Peter Pan!" riep ik. Waarom is hij altijd weg...
    Er ging een lichte pijnscheut door mijn lichaam, dat is de hele dag al zo, wat is er aan de hand!?
    Vaag zag ik een gestalte, of wacht, meerdere, en ze maakten erg veel lawaai...
    Er was een lange man, een jongen en 2 meisjes. Volgens mij was de volwassen man Hook, maar dat weet ik niet zeker...
    Stil liep ik dichterbij, "Jongens! Kom kijken!" riep de jongen die knielde bij een slapend meisje, of wacht, bewusteloos...
    Hé... hij lijkt op mij... vaag...
    Langzaam draai ik me om en loop weg, ik zie hun later nog wel een keer.
    Ik zag nog een gestalte, langzaam sloop ik naar hem toe.
    "Peter?"

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 18:10 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    [Jo, je bestuurt me weer. Dat is niet de bedoeling... Misschien was Peter wel naar Florence]


    obsessive rage

    (Ik had gelezen dat je nog in de buurt moest zijn...)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    [Dat zegt niet dat ie zo dom is er nog letterlijk te staan...]


    obsessive rage

    Tigerlily

    Ik hoor het getrappel van paardenhoeven en zie het meisje dat ik stiekem aan het begluren ben wegrennen. Wat langzamer en een heel stuk stiller ga ik haar achterna. Nog net hoor ik hoe ze wat zegt, zonder te kunnen verstaan wat het is. Ze gaat tegen een boom aan zitten en ziet er naar mijn mening wat eenzaam uit. Medelijden heb ik echter niet. Ik ben al mijn hele leven eenzaam, het is niet dodelijk, ze komt er wel overheen. Toch zal ik haar wel even gezelschap gaan houden, niet dat zij dat leuk zal vinden misschien. Dat valt gewoon te zien van in hoeverre ze meewerkt.
    Met een pijl op haar borst gericht een mijn boog al half gespannen, stap ik de van tussen de bomen tevoorschijn.
    "Waar ben ik hier?" vraag ik gebiedend. Ik kijk haar met een norse blik aan om te tonen dat het menens is.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 18:21 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”


    Peter Pan
    FC: Robbie Kay | Onbekende leeftijd | "King of Neverland"
    ,,Sometimes the people we should fear the most are the ones closest to us,''


    Wanneer de fluistering die mijn naam vormt mijn oren bereikt glijden mijn lippen in een grijns. 'Brian.' zeg ik, de neiging om het vermomde meisje bij haar ware naam te noemen wordt behoorlijk groot, maar dat doe ik maar niet. 'Moet jij niet in het kamp zijn?'
    Ik hoor Odi's stem zachtjes door de takken heen, de stem van wanneer ze bezorgd is. Ik ken hem uit duizenden.
    Iedere keer wanneer ze bang was dat ik van het dak zou vallen, of wanneer ik me in de problemen had gewerkt en er op het moment niet uit wist te komen. Klanken gevuld met angst.
    En net zoals vroeger vormen mijn lippen een grijns, bedoeld om haar gerust te stellen. Maar ik weet dat ze daar alleen maar banger van wordt. Het feit dat ik het geen probleem vind is volgens haar genoeg reden om het juist een probleem te vinden, gelukkig kan ze me door de struiken niet zien, ze weet niet eens dat ik er ben. 'Of heeft Felix je erop uit gestuurd?' vraag ik dan nog verder aan het meisje.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 18:44 ]


    obsessive rage

    Lisa Macaw

    Ik zit tegen de boom en ik eens komt er een meisjes tevoorschijn met haar boog half gespannen op mijn borst gericht. Uit reflexen leg ik mijn hand op mijn schede een heb mijn zwaard vast, maar trek hem er niet uit. "Waar ben ik hier?" Vraagt ze. 'in Neverland en wil je die boog weg doen? Anders begin ik ook.' Met mijn snelle reflexen zou ik makkelijk de pijl kunnen ontwijken. Ik ga staan en kijk haar aan.

    Leslie / Brian
    "Of heeft Felix je erop uit gestuurd?" vroeg Pan.
    "Nee eigenlijk niet... probleem?" vroeg ik een beetje boos maar herstelde mezelf snel omdat soms bang ben voor hem.
    "Ik vroeg me eigenlijk gewoon af of ik misschien een nieuwe spionnen missie ofzo zou mogen krijgen, ik verveel me..." zei ik en sloeg mijn armen over elkaar.
    Ik loop iets dichter naar Peter zodat ik hem beter zou kunnen verstaan.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 19:09 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Peter Pan
    FC: Robbie Kay | Onbekende leeftijd | "King of Neverland"
    ,,Sometimes the people we should fear the most are the ones closest to us,''


    Leslie slash Brian vraagt om een nieuwe spionnenmissie en lijkt zich sterk op te willen stellen door haar armen over elkaar te slaan. Ik schiet in de lach en schud mijn hoofd. 'Les... Brian, je moet onthouden dat je door weg te lopen van het kamp en tegen mijn orders in te gaan niet krijgt wat je wilt. Ja, je blijft hier eeuwig kind, maar dan hoef je je niet als een vierjarige te gedragen.'


    obsessive rage

    Tigerlily

    Fronsend kijk ik haar aan. Ondertussen let ik goed op wat ze met haar handen doet, als ze haar zwaard tevoorschijn haalt, zal ik niet twijfelen om haar te doorboren. Ze vertelt me dat ik in Neverland ben en vraagt me om mijn boog weg te doen. "Wat is Neverland? Waar is dat precies?" Onderhand begin ik wel al een beetje verward te worden, maar ik laat het mijn concentratie niet verstoren. Van haar waarschuwing dat ik mijn boog weg moet doen, trek ik me niets aan. Ik sta op nog geen enkele meters van haar met een pijl op haar borst gericht. Niemand, hoe snel die persoon ook is, kan die pijl nog ontwijken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Brian / Leslie
    'Les... Brian, je moet onthouden dat je door weg te lopen van het kamp en tegen mijn orders in te gaan niet krijgt wat je wilt. Ja, je blijft hier eeuwig kind, maar dan hoef je je niet als een vierjarige te gedragen.'
    Les? Ach ik had het vast verkeerd verstaan.
    "Maar..." ik dacht even na over wat ik zou gaan zeggen, Peter was altijd erg goed in discussies, "Maar ik gedraag me helemaal niet als een vierjarige! Ik wil gewoon vrij zijn en in zo'n kamp kan dat niet... Ik wil ook graag mijn eigen plan kunnen trekken maar ik probeer je orders best te volgen maar soms lukt het gewoon niet!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]