• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 17:31 ]


    obsessive rage

    -

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 13:28 ]


    obsessive rage


    Odette "Odi" Straw
    FC: Georgie Henley | 15/16 jaar | Het Meisje met de Rode Schoentjes
    ,,Think lovely thoughts,''


    'Zijn naam is Mal!' zeg ik. 'Als het je ik de weg zit dat ik mijn mening durf uit te spreken is dat jouw probleem. Dat je zelf maakt. Het was geen probleem.'
    Ik vang Jo op als ik iets voel. Mal.
    Hij komt ook altijd op dit soort momenten. 'Kom maar tevoorschijn!' roep ik als ik me omdraai. Even gluurt Mal door de struiken, grijnst, maar alleen Jo en ik kunnen hem even zien. Dan verdwijnt hij weer en dan pas snap ik wat hij van plan is.
    'Jo, misschien kan jij beter terug naar het schip, er is een nieuw kruisje en dat gaat erg veel bewegen,' waarschuw ik hem en wijs naar zijn hand, waar inderdaad nog een kruisje op is verschenen.


    obsessive rage

    PHOEBE "RAINBOW" BERYL MORGAN
    “The're two kinds of you, one before you broke and one after.”

    "Rainbow heeft gelijk. Megan is weg en wij staan hier een beetje te huilen omdat er kruisjes bewegen. Bloody hell Mate, you're a Pirate! Gedraag je dan ook zo en niet als een jankende kleuter." Ik vind het ronduit geweldig dat Hook het met me eens is, want naar mij luistert blijkbaar niemand, zoals altijd. Pas als hij er iets van zegt, lijkt Jo actiever te worden.
    "Okey, we gaan." Mooi zo, misschien krijgen we dan uiteindelijk toch nog wat voor elkaar. Ik moet bekennen dat wat er ook aan de hand is, inderdaad erg pijnlijk lijkt. Dat laten zijn gezichtsuitdrukkingen en de manier waarop hij beweegt duidelijk merken. Toch vindt ik dat niet belangrijk genoeg om er onze zoektocht voor te staken. Odette begint ook nog eens te zeggen dat hij zich echt niet aanstelt. Naar mijn mening is het volkomen logisch dat ze dat zegt, want als wij terug naar het schip gaan, kan zij Megan en Lisa ontvoeren en hersenspoelen. Echter heb ik de kans niet om er iets van te zeggen, want dat doet Hook al. Mijn humeur wordt alleen maar beter als hij zijn keuze wat betreft het meenemen van Odette begint te betwijfelen.
    "Laat haar er buiten!" Schreeuwt Jo dan, waarna ik even kort zucht. Gewoon negeren, denk ik bij mezelf. Ik loop een beetje achteraan en struikel bijna over een enorme tak. Als ik naar de voorkant van de groep loop, roept Odette in het niets om tevoorschijn te komen. Verbaast kijk ik om me heen.
    "Jo, misschien kan jij beter terug naar het schip, er is een nieuw kruisje en dat gaat erg veel bewegen," Zegt ze. Ik weet niet waar het hele 'kom maar tevoorschijn' gedeelte vandaan kwam, maar met haar tweede opmerking ben ik het zeker eens.
    "Ja, goed plan. Anders zijn we hier rond middernacht nog." Sta ik haar mening bij.


    She was always looking for more..


    Odette "Odi" Straw
    FC: Georgie Henley | 15/16 jaar | Het Meisje met de Rode Schoentjes
    ,,Think lovely thoughts,''


    'Dat bedoel ik niet.' zeg ik tegen Rainbow. 'Mal, of voor jullie "Pan" was hier net, Jo heeft hem gezien, en het zou me niks verbazen als hij nu expres gaat rondlopen. Je hebt hem net gemist.'
    Ik loop naar de struik en zie dan wat ik al verwachte: Een stukje groen stof. 'Zie je?' vraag ik en houd het stukje stof omhoog. 'Maar goed. Misschien moeten we inderdaad maar eens gaan, we staan hier al vrij lang te niksen, behalve ruzie te maken om niks.'

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 15:39 ]


    obsessive rage

    PHOEBE "RAINBOW" BERYL MORGAN
    “The're two kinds of you, one before you broke and one after.”

    "Mal, of voor jullie "Pan" was hier net, Jo heeft hem gezien, en het zou me niks verbazen als hij nu expres gaat rondlopen. Je hebt hem net gemist." Ik hecht dit keer niet veel waarde aan de woorden van het meisje. Waarschijnlijk wil ze ons gewoon bang maken. Pan zit waarschijnlijk gewoon ergens te slapen. Daarnaast begin ik het erg vaag te vinden dat Odette hem de hele tijd Mal lijkt te noemen. Ze probeert haar woorden bij te staan door iets groens aan te wijzen, waar ik niet erg onder de indruk van ben.
    "Ik ga even een boom opzoeken." Zeg ik om te verduidelijken dat ik even naar de wc moet. Ik ben geen persoon die schreeuwend mededeelt dat ze moet gaan schijten of zo, no thanks. Ik ben nog wel redelijk opgevoed, tot op een bepaalde hoogte.
    Nu ik dus even ergens een boom opzoek, heb ik eindelijk de mogelijkheid me van de groep te onderscheiden. In dat geval heb ik geen last meer van Jo en vage kaarten en dat soort dingen. Eer ik klaar ben, staan hun nog steeds bij die stomme bosrand. Ik voel me ook al iets beter als ik even alleen ben, ik wordt gek van al die mensen.


    She was always looking for more..


    Peter Pan
    FC: Robbie Kay | Onbekende leeftijd | "King of Neverland"
    ,,Sometimes the people we should fear the most are the ones closest to us,''


    De ontiegelijk irritante volwassen vrouw die zichzelf Rainbow noemde loopt langs, ze irriteert me omdat ze zo serieus en chagrijnig is. Serieuze en chagrijnige mensen hebben dingen snel door.
    En dat moet ik niet hebben. Ik loop wat dichterbij, sta dan achter haar, tik op haar schouder en sla haar dan doodleuk neer. Eens kijken of Odi dit spelletje straks nog zo leuk vindt. Ik haal de spiegel tevoorschijn en blaas de scherven in haar ogen, goed, één piraat gedaan. Nu nog een heel aantal te gaan, dit kan nog leuk worden.


    obsessive rage

    Captain Killian Jones Hook


    Odi en Rainbow hebben weer een discussie, waar ik me mateloos aan irriteer. De discussie eindig met de woorden van Rainbow; "Ik ga even een boom opzoeken." Ik rol met mijn ogen. "Fijn dit, alsof we al niet lang genoeg een plaspauze hebben gehad." Ik kijk de de twee personen aan waarmee ik ben overgebleven, Odi en Jo. Aan beide had ik nu niks. Dus waarom zou ik ook niet even 'een boom opzoeken'? Het valt me wel op dat Rainbow een lange tijd wegblijft.


    Do I look like Mother Teresa?

    Leslie / Brian
    Na ongeveer 4 dagen ben ik eindelijk weer in het kamp en zie heel veel mensen, nouja ik vind 10 mensen al erg veel want ik ben liever alleen maar goed.
    Ik zie Devin lopen, hij is mijn beste vriend.
    "Hey Devin!" riep ik en loop naar hem toe, "Hoe gaat het man!?"
    "Goed hoor!" riep hij.
    "Hé, weet je ook waar ik Peter Pan kan vinden?"
    "Hij is net weggegaan, wattan?"
    "Ik vroeg me af of ik weer eens een missie zou mogen krijgen..." zei ik en liep weg op zoek naar Peter Pan.
    "Peter!!" riep ik door het woud...

    [ bericht aangepast op 10 juni 2016 - 16:43 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Jo
    "Hoeft niet Odi, ik ga gewoon mee, ik kan dit... i'm a Pirate." zei ik en knipoogde naar Hook.
    "Wat moeten we doen Captain?" vroeg ik aan Hook om te verduidelijken dat ik klaar was voor vertrek.
    Ik keek naar mijn hand, er was inderdaad een stipje bijgekomen maar ik besloot er geen aandacht aan te geven.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Captain Killian Jones Hook


    "Hoeft niet Odi, ik ga gewoon mee, ik kan dit... i'm a Pirate." Jo gaf een knipoog naar mij, terwijl ik een diepe zucht liet ontsnappen uit mijn longen. Fijn was dit. Ik wist dat hij toch weer zou gaan janken vanwege de pijn. "Wat moeten we doen Captain?" vroeg hij vervolgens. Opnieuw zuchtte ik diep. "Nou, het lijkt me handig dat we Rainbow even moeten helpen. Ze kan overduidelijk haar eigen broek niet ophijsen." ik zei het geïrriteerd, maar Rainbow was nu de enige die hetzelfde dacht als ik en zo'n iemand kon ik nu wel even gebruiken.


    Do I look like Mother Teresa?


    Odette "Odi" Straw
    FC: Georgie Henley | 15/16 jaar | Het Meisje met de Rode Schoentjes
    ,,Think lovely thoughts,''


    Jo laat weten dat hij het wel aankan. Niet dat ik hem geloof, maar ik vertrouw hem erop dat het hem lukt. Anders lijk ik weer op zo'n bezorgde zeur, en daar zit ik niet op te wachten. Ik recht mijn schouders. 'Dan moet je het zelf maar weten,' zeg ik. Hook zegt dat we Rainbow moeten opzoeken, jippie, een mij hater. Wat een feestje, niet dus.
    'Nogmaals, pas op voor dreamshade.' zeg ik. 'Het groeit meer in de bergen, bij de Deadmans peak, maar er staan ook enkele planten hier.'
    Dan begin ik te lopen, ik snap steeds meer dat Rainbow weggelopen is. Ik vind haar niet erg aardig, maar haar gedachten kan ik wel volgen. 'Jo, klinkt misschien raar, maar je lijkt een beetje op één van de Lost Boys hier.' zeg ik. 'Ken je misschien ene Brian? Je zou zo z'n broer kunnen zijn...'

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 17:14 ]


    obsessive rage

    Jo
    "Je lijkt op ene Brian, ie zou zijn broer kunnen zijn."
    "Sorry maar dat kan niet, ik ben gevonden in het water als baby... Er was niemand anders. Het is onmogelijk om hem als broer te hebben..." Zei ik snel, stel je voor...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Odette "Odi" Straw
    FC: Georgie Henley | 15/16 jaar | Het Meisje met de Rode Schoentjes
    ,,Think lovely thoughts,''


    Als Jo vertelt dat hij in het water is gevonden komen mijn lippen in een grimmige glimlach te staan. 'Ik ben ook als baby gevonden. Voor het weeshuis, op mijn vijftiende ontmoette ik Mal.' vertel ik. 'Hij had vijf broers. Zijn ouders adopteerde me. Er is... Veel gebeurd. Maar ik ben een tijd versteend geweest, door de Dark One uit die tijd, toen ik terug kwam was Mal veranderd in... Dit. Peter Pan. Maar zeg nooit dat je geen familie kan hebben. Ik heb een halfbroer, blijkt. Mijn vader is opgepakt, hij was piraat, net als jullie. Vaak zit er een rede achter het wees zijn.'
    Ik schop tegen een steentje aan. Toen ik hier voor het eerst was, toen was Mal nog gewoon zichzelf. Alles was anders toen. Waarom is hij niet zoals toen, en kunnen we niet zonder eeuwige discussies lachen en plezier maken?
    Ik weet dat die Mal er nog steeds is. Alleen heeft hij het verstopt, denk ik. Erg goed verstopt, en inbreken in zijn hart is lastiger dan ik had gedacht. Ook al kon ik het vroeger wel, ik ben het een beetje verleerd...


    obsessive rage



    Ik hobbel op het paard van de prins door het bos, tot hij op eens stopt.
    Ik kijk om me heen, 'Waarom stop je met rijden?'
    'Ik hoorde een schreeuw, een stille'
    'Dus?'
    'Ik ben een prins, ik moet prinsessen redden.'
    De prins stapte af en trok zijn zwaard naar waar
    het stille geschreeuw vandaan kwam. Een prinses
    zat stil in een bootje te dobberen met een
    paraplu in haar hand, haar jurk over haar knieën
    heen. Ze was ouder dan ik, dat zag je zo. De prins hielp
    de prinses die niet tegenwerkte uit de boot. Even iemand fixen
    Ik duwde per ongeluk (gelogen) tegen de prins die op de prinses viel
    die het me niet kwalijk nam. Ze stond eigenlijk gewoon. Ik sloeg mijn
    hand tegen mijn hoofd en deed het nog een keer, geen enkele reactie.
    'KOM OP!'
    'Ze is behekst, kleine meid.'

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 17:35 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    ×Chris James - Undertale

    Samen met de zeemeermin die me heeft gered van haar
    soort genoten uit het water liep ik langs het strand, doodgewoon,
    want ik wist niet dat ze een zeemeermin was. 'Waar kom jij vandaan?'
    Ik keek haar aan en had de neiging om haar hand te pakken. 'Ergens
    ver hier vandaan', ze wierp een blik op de zee.
    'Atlantis?'
    'Zoiets'

    Het meisje wierp geen enkele blik van emotie en keek zonder
    interesse naar het water. 'Kom op, een beetje leven mag ook wel.'
    Ik porde haar zo hard
    dat ze in het water viel, kletsnat, maar niet alleen dat. Ze werd een...

    'Zeemeermin' :O


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.