• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 21:36 ]


    i put the fun in funeral

    Mensen, gelieve de discussie stop te zetten, dit is niet de plek! Als er problemen zijn, kan je altijd een moderator contacteren.


    What would Emma do?

    "Why are you so childish?"
    "Says the guy with the emo haircut and the frosted tips."
    "That's not childish. It's just a haircut!"
    "Well, then running off a lot isn't childish too."

    Lovin' the OC's and their convo's. I might as well let them end up with each other lawl


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    MENSEN IK HEB NOG 5 UUR EN 30 MINUTEN OM ME VOL TE STOPPEN


    Heaven is a place that we all have

    RoyaIs schreef:
    (...)

    Nah, natuurlijk niet. Ik ga de hele maand doen enzo because I CAN DO IT
    @Mentys, thank you i learned it at a young age.


    Nice, zou ik ook wel willen! Alleen mijn ouders zijn het er niet mee eens, lol. Dan ga ik elke dag wel een stukje uit de koran opzoeken en lezen.


    Your make-up is terrible

    Ik heb thuis ook de Koran nog liggen maar ik ben vergeten waar ik gekomen was en het is best zware turf. Ik vind 'm echt veeeeeel moeilijker om te lezen dan de Bijbel.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb absoluut geen interesse in je maar ik vind het afschuwelijk irritant dat je me gister 8 belde en super hard om aandacht vraagt om me vervolgens vandaag moeilijk hard te negeren. like make up your mind.


    i put the fun in funeral

    Flazeda schreef:
    (...)

    Nice, zou ik ook wel willen! Alleen mijn ouders zijn het er niet mee eens, lol. Dan ga ik elke dag wel een stukje uit de koran opzoeken en lezen.


    haha je geraakt er gewend aan.
    mijn daily routine is:
    opstaan om 1u30
    bidden om 3u
    slapen
    wakker worden om 7u05
    school tot 16u00
    vervelen en honger en dorst tot 22u00
    eten tot 23u00
    slapen
    en alles opnieuw (met nog vier andere periodes waarin ik bid)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 21:35 ]


    Heaven is a place that we all have

    Kay kay ik vind ze wel nice geloof ik. Weet niet of de band heel bekend is tho..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    girlicious schreef:
    Stop zelf dan ook

    deal with it


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    RoyaIs schreef:
    (...)

    haha je geraakt er gewend aan.
    mijn daily routine is:
    opstaan om 1u30
    bidden om 3u
    slapen
    wakker worden om 7u05
    school tot 16u00
    vervelen en honger en dorst tot 22u00
    eten tot 23u00
    slapen
    en alles opnieuw (met nog vier andere periodes waarin ik bid)


    Je moet er echt een topic over maken!
    @Toda, dat heb ik inderdaad gehoord. Ik denk dat internet me wel wilt helpen daarbij.


    Your make-up is terrible

    Ik heb net gevraagd de discussie te stoppen, gelieve daar ook naar te luisteren.


    What would Emma do?

    Oké. Mijn treinen rijden niet. Mijn tas is uitgescheurd. Ik ben mijn simkaart vergeten te verwisselen waardoor ik niet kan bellen, sms'en of mobiel internetten en ik ben mijn fietssleutel kwijt. Dat tentamen morgen zal vast heel goed gaan.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 21:40 ]


    She's imperfect but she tries

    Flazeda schreef:
    (...)

    Je moet er echt een topic over maken!
    @Toda, dat heb ik inderdaad gehoord. Ik denk dat internet me wel wilt helpen daarbij.


    Haha, het internet is altijd handig. ^^ Er staan een paar heel mooie dingen in, though, tot zover ik al geraakt ben (ook wat dingen waarvan Wilders en z'n mattie De Winter direct inspiratie zou opdoen omdat ze geen figuurlijke spraak begrijpen of het niet in zijn context zien maar bon) dus het is het, in zoverre ik het al weet, echt de moeite waard. Doet ook veel meer begrijpen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wauw :W


    26 - 02 - '16

    oke ramadantopic is er iig


    Heaven is a place that we all have