• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 21:36 ]


    i put the fun in funeral

    Ledecky schreef:
    (...)

    De rij van Fibonacci? :'D


    Square schreef:
    (...)

    Eyyy, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, etc. Leuk, haha. Het doet mij nog altijd aan de Da Vinci Code denken. :'D


    Haha, yes! Ik vond het een tijdje heel interessant en heb er toen veel onderzoek naar gedaan. Het is echt tof hoe de reeks terug te vinden is in zoveel dingen.
    En stiekem denk ik nu ook een beetje aan de Da Vinci Code.


    Tijd voor koffie.

    Ik moet echt aan mijn zusje vragen of ze nieuwe Glee afleveringen mee wilt smokkelen naar Ierland, want ik heb seizoen 1 bijna klaar en seizoen 2 betekent iets heel gaafs en met iets heel gaafs bedoel ik KLAINE.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee waar dat van is, maar het is een mooie samenvatting, ja. (krul)


    TWO GUYS, ONE GIRL AND A PIZZA PLACE IF I'M RIGHT! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fibonacci schreef:
    (...)

    Haha, yes! Ik vond het een tijdje heel interessant en heb er toen veel onderzoek naar gedaan. Het is echt tof hoe de reeks terug te vinden is in zoveel dingen.
    En stiekem denk ik nu ook een beetje aan de Da Vinci Code.


    Wiskunde kan zo intrigerend zijn. (nerd) (Geen sarcasme, haha)

    OT: Vandaag heb ik echt veel te weinig geleerd. Aiaiai.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    JamesPotter schreef:
    Ik moet echt aan mijn zusje vragen of ze nieuwe Glee afleveringen mee wilt smokkelen naar Ierland, want ik heb seizoen 1 bijna klaar en seizoen 2 betekent iets heel gaafs en met iets heel gaafs bedoel ik KLAINE.

    KLAINE! <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mensen die praten over het oude Quizlet terwijl ze niet eens weten wat het inhoud. Ga.


    "Ignite, my love. Ignite."

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    KLAINE! <3


    YESH<3 Alleen het probleem is dat mijn zusje mee wilt kijken (bc of Klaine ofcourse) en waarschijnlijk wilt ze het dus niet meenemen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ImAwesome schreef:
    Mensen die praten over het oude Quizlet terwijl ze niet eens weten wat het inhoud. Ga.


    Jaa! :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    YESH<3 Alleen het probleem is dat mijn zusje mee wilt kijken (bc of Klaine ofcourse) en waarschijnlijk wilt ze het dus niet meenemen


    Uuugh :c
    Kijk anders via netflix of popcorntime?

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 23:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JAAAAAAAA, mijn pakketje is onderweg! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Jaa! :')


    Echt! Van die mensen die net drie jaar lid zijn en gaan zeuren over het oude Quizlet. Ga weg, je weet niks.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Echt! Van die mensen die net drie jaar lid zijn en gaan zeuren over het oude Quizlet. Ga weg, je weet niks.


    Drie jaar geleden is die verandering juist begonnen, lol.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb een match met een Janneke en ik ben er 97% van overtuigd dat ik nu wel met haar moet trouwen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Uuugh :c
    Kijk anders via netflix of popcorntime?


    Ierse netflix heeft geen Glee (nederlandse ook niet trouwens) en popcorntime wil ik hier niet uit proberen. Ik weet niet hoe het met de Ierse wet zit en ik wil ook niet dat ze boetes krijgen ;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Drie jaar geleden is die verandering juist begonnen, lol.


    Daarom.

    Mensen die niets weten van Gaby, Rose en de banga lijst mogen niet mee praten.


    "Ignite, my love. Ignite."