• Aangezien iedereen op de desktop versie nu continue mijn story ziet staan in de spotlight. Ik heb zo veel geluk haha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Eh wat?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    Eh wat?


    De Spotlight werkt op dit moment niet goed op de desktop versie. Je kan geloof ik nu helemaal niks meer in de spotlight zetten. Ik was de laatste die iets in de spotlight zette en omdat hij kaduuk is en niet veranderd, blijft mijn creatie continue in beeld bij de spotlight.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Haha, het is een beetje een eentonig beeld zo, maar jij krijgt wel waar voor je geld, op z'n minst. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Haha, het is een beetje een eentonig beeld zo, maar jij krijgt wel waar voor je geld, op z'n minst. :'D


    Ja, he? Ik had het eerst niet door en was denk ik wel een minuut aan het wachten op een volgende creatie! Zeker weten, beste uitgave aan credits ooit.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    (...)

    De Spotlight werkt op dit moment niet goed op de desktop versie. Je kan geloof ik nu helemaal niks meer in de spotlight zetten. Ik was de laatste die iets in de spotlight zette en omdat hij kaduuk is en niet veranderd, blijft mijn creatie continue in beeld bij de spotlight.


    Dat is wel super chill. Krijg je wel goede promotie.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wij hebben even overlegd en we hebben voor jou een speciaal tarief gemaakt van 20 credits per uur dat jouw story daar staat. Je moet dat begrijpen he, users hebben klachten, wij gigantische reparatiekosten en we draaien verlies omdat jouw story daar maar blijft staan. Zaken zijn zaken.^^

    Hehe, je krijgt idd waar voor je geld, vind je het heel erg dat ik er even werk van maak?(; Nu niet dat ik er veel meer aan kan doen dan eens lief naar Rutger kijken.(;


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Wij hebben even overlegd en we hebben voor jou een speciaal tarief gemaakt van 20 credits per uur dat jouw story daar staat. Je moet dat begrijpen he, users hebben klachten, wij gigantische reparatiekosten en we draaien verlies omdat jouw story daar maar blijft staan. Zaken zijn zaken.^^

    Hehe, je krijgt idd waar voor je geld, vind je het heel erg dat ik er even werk van maak?(; Nu niet dat ik er veel meer aan kan doen dan eens lief naar Rutger kijken.(;


    Hahaha, ik denk dat ik op dit moment dan wel 200 credits in de min sta als het er al niet meer zijn, oeps.

    En nee, tuurlijk niet. Ik snap dat het niet eerlijk is tegenover andere users, wan zo kan niemand meer wat in de spotlight zetten. Al hoop ik dat ik er blijf staan tot hij gemaakt is, haha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    (...)

    Hahaha, ik denk dat ik op dit moment dan wel 200 credits in de min sta als het er al niet meer zijn, oeps.

    En nee, tuurlijk niet. Ik snap dat het niet eerlijk is tegenover andere users, wan zo kan niemand meer wat in de spotlight zetten. Al hoop ik dat ik er blijf staan tot hij gemaakt is, haha


    Niemand neemt je iets kwalijk. Haat aan softwarebugs.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Square schreef:
    Haha, het is een beetje een eentonig beeld zo, maar jij krijgt wel waar voor je geld, op z'n minst. :'D


    Ja haha. Ach, er klagen ook mensen dat ze er door een nieuw ding in de spotlight uit geknikkkerd worden en op die manier niet waar krijgen voor hun geld :W


    26 - 02 - '16

    Heb je even geluk. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hahahaa geweldig! Go you! x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind je verhaal eigenlijk helemaal geweldig dus die promotie verdien je in elk geval xd


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Ik vind je verhaal eigenlijk helemaal geweldig dus die promotie verdien je in elk geval xd


    Ah dankjewel! Dat vind ik super lief.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Er staat nu wel een top story in de spotlight ;)


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    Er staat nu wel een top story in de spotlight ;)


    Guys, jullie laten me blozen! :$


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe