• Aangezien iedereen op de desktop versie nu continue mijn story ziet staan in de spotlight. Ik heb zo veel geluk haha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Kelmeckis schreef:
    Nog niet! Ik vind het eigenlijk wel fijn dat het niet om de paar minuten verandert. Soms ben ik net te laat met klikken en dan moet ik vijf andere spotlights of meer wachten totdat ik op degene kan klikken waarop ik wil klikken.

    Daarnaast zie je nu je profielfoto goed en die vind ik mooi. Vraag mij alleen af hoe lang je er nog gaat, blijven staan.


    Ja, ik blijf ook elke keer naar mijn profielfoto staren, hij wordt telkens mooier!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Een voordeel: Ik zet na een nieuw hoofdstuk bijna altijd mijn story in de spotlight, dat hoeft nu niet!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Dit verhaal staat al heel lang op mijn to-read-list en het voelt nu echt alsof hij pas weggaat als ik het heb gelezen xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tormund schreef:
    Dit verhaal staat al heel lang op mijn to-read-list en het voelt nu echt alsof hij pas weggaat als ik het heb gelezen xD


    Het is een teken!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    Een voordeel: Ik zet na een nieuw hoofdstuk bijna altijd mijn story in de spotlight, dat hoeft nu niet!


    :O hoe rijk ben jij! xd


    Mhm?

    Frisk schreef:
    (...)

    :O hoe rijk ben jij! xd


    Ik heb de afgelopen tijd niet veel hoofdstukken geplaatst, dus eens per anderhalve week een hoofdstuk.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Stiekem vind ik wel dat je straks een spotlight cooling down moet hebben nu je al ruim een week bovenaan de pagina staat :p. Je profielfoto is nu bijna traumaverwekkend (lol)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    Stiekem vind ik wel dat je straks een spotlight cooling down moet hebben nu je al ruim een week bovenaan de pagina staat :p. Je profielfoto is nu bijna traumaverwekkend (lol)


    Ja, ik sta er al zo lang he? Hahaha. Straks mag ik wr voor een week niet meer in!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    :o

    Zou wat zijn als je echt zo'n melding zou krijgen :p
    "Sorry! Je stond al veel te lang in de Spotlight!"


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Tormund schreef:
    Dit verhaal staat al heel lang op mijn to-read-list en het voelt nu echt alsof hij pas weggaat als ik het heb gelezen xD


    It was meant to be, hahahah


    26 - 02 - '16

    Ik vraag me af wat er zou gebeuren als je je profielfoto verandert, of die er dan zou gaan staan of dat deze blijft.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ja, heb er wel wat genoeg van ;p
    Zeker aangezien je nu mijn spotlight hebt weggeduwd met de jouwe (huil)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gibigianna schreef:
    Ja, heb er wel wat genoeg van ;p
    Zeker aangezien je nu mijn spotlight hebt weggeduwd met de jouwe (huil)


    Nou, ik denk dat Quizlet zelf heel raar doet, want als ik op mijn mobiel zit dan zie ik mezelf vijf (?) keer in de Spotlight staan. Nou, zo vaak heb ik mezelf er niet ingezet. Ja, één keer, maar zeker geen vijf keer.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Jouska schreef:
    Ik vraag me af wat er zou gebeuren als je je profielfoto verandert, of die er dan zou gaan staan of dat deze blijft.


    Misschien houdt de spotlight er dan helemaal mee op, die verandering kan hij niet meer aan.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    (...)

    Nou, ik denk dat Quizlet zelf heel raar doet, want als ik op mijn mobiel zit dan zie ik mezelf vijf (?) keer in de Spotlight staan. Nou, zo vaak heb ik mezelf er niet ingezet. Ja, één keer, maar zeker geen vijf keer.

    Da's inderdaad zeer vreemd.


    “To live will be an awfully big adventure.”