• Aangezien iedereen op de desktop versie nu continue mijn story ziet staan in de spotlight. Ik heb zo veel geluk haha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Bij mij staat er nu een andere vast =x


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Bij mij zit er nu een quiz vast in de spotlight xD


    Treat people with kindness

    Ik heb nu een andere vastloper haha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nadine23x schreef:
    Bij mij zit er nu een quiz vast in de spotlight xD


    Huh, ik zie mezelf nog staan?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Oh, ik zie mezelf nu 2 keer in de spotlight staan. En in het midden staat die Quiz.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Nu haakt ie weer vast op jouw story xD


    Treat people with kindness

    Ik ben vervangen


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    Ik ben vervangen


    Bij mij nog niet. :p Ik zie nog steeds jouw story staan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    Bij mij nog niet. :p Ik zie nog steeds jouw story staan.


    Hij schommelt van mij naar een ander wn dan weer mij.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    (...)

    Hij schommelt van mij naar een ander wn dan weer mij.


    Nope, bij mij niet, haha.
    Op de pc trouwens, geen idee hoe het op mobiel is.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    Nope, bij mij niet, haha.
    Op de pc trouwens, geen idee hoe het op mobiel is.


    Oh, op mijn mobiel sta ok 3 keer in de spotlight hahah


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Nog niet! Ik vind het eigenlijk wel fijn dat het niet om de paar minuten verandert. Soms ben ik net te laat met klikken en dan moet ik vijf andere spotlights of meer wachten totdat ik op degene kan klikken waarop ik wil klikken.

    Daarnaast zie je nu je profielfoto goed en die vind ik mooi. Vraag mij alleen af hoe lang je er nog gaat, blijven staan.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Nog niet! Ik vind het eigenlijk wel fijn dat het niet om de paar minuten verandert. Soms ben ik net te laat met klikken en dan moet ik vijf andere spotlights of meer wachten totdat ik op degene kan klikken waarop ik wil klikken.

    Daarnaast zie je nu je profielfoto goed en die vind ik mooi. Vraag mij alleen af hoe lang je er nog gaat, blijven staan.


    Dan heb ik een tip: bovenaan de pagina staat een link 'spotlight', naast een plaatje van een oog, en als je daarop klikt kun je daarna op Spotlight History klikken. Daar kun je alles zien wat in de spotlight staat/pas in de spotlight heeft gestaan!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    @Antigone

    Dankjewel voor de tip! Dat is inderdaad handig.


    Physics is awesome

    Hahaha hij staat er nu weer op vast


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen