• Aangezien iedereen op de desktop versie nu continue mijn story ziet staan in de spotlight. Ik heb zo veel geluk haha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    (...)

    Guys, jullie laten me blozen! :$


    Haha! Maar het is de enige story die ik volg atm ;)


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Haha! Maar het is de enige story die ik volg atm ;)


    Ah, ik vind dit zo leuk. Dat geeft me ook zo veel motivatie om verder te schrijven.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    (...)

    Ah, ik vind dit zo leuk. Dat geeft me ook zo veel motivatie om verder te schrijven.


    Jaaa zeker doen ^^


    Treat people with kindness

    Moet je op deze site betalen voor aandacht :S


    Clever as the Devil and twice as pretty

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Jaaa zeker doen ^^


    Ik ben ook al in mijn document bij hoofdstuk 6, dus ga deze week denk ik twee hoofdstukken plaatsen


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Haha, bof jij even! ^^
    Toen ik er een topic over tegenkwam, dacht ik pas: "oh ja, die blijf ik inderdaad de hele tijd maar zien". Ik had het zelf niet bewust opgemerkt.

    MashaV schreef:
    Moet je op deze site betalen voor aandacht :S

    Ten eerste zijn er ook zat andere manieren om aan aandacht te komen, bijvoorbeeld door een topic ter promotie voor je creatie aan te maken. Ook verschijnt een deel van de nieuwste creaties op de homepage.
    Ten tweede hoef je niet eens per se te betalen voor credits, je kan ze ook winnen met sommige wedstrijden of kansacties.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Jouska schreef:
    Ten eerste zijn er ook zat andere manieren om aan aandacht te komen, bijvoorbeeld door een topic ter promotie voor je creatie aan te maken. Ook verschijnt een deel van de nieuwste creaties op de homepage.
    Ten tweede hoef je niet eens per se te betalen voor credits, je kan ze ook winnen met sommige wedstrijden of kansacties.


    Dus je moet eigenlijk betalen voor echte aandacht? :S


    Clever as the Devil and twice as pretty

    MashaV schreef:
    (...)

    Dus je moet eigenlijk betalen voor echte aandacht? :S


    Ik citeer Jouska even:
    Ten eerste zijn er ook zat andere manieren om aan aandacht te komen, bijvoorbeeld door een topic ter promotie voor je creatie aan te maken. Ook verschijnt een deel van de nieuwste creaties op de homepage.
    Ten tweede hoef je niet eens per se te betalen voor credits, je kan ze ook winnen met sommige wedstrijden of kansacties.


    Zoals ze dus zegt, er zijn meerdere manieren. Een optie is ook via een spotlight je creatie te promoten. Dat doe je met credits, die je kan kopen of winnen.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Jij hebt het beter voor elkaar dan ik, bij mij stond er alleen zo'n 20 uur mijn naam en was mijn story niet meegekomen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    MashaV schreef:
    (...)

    Dus je moet eigenlijk betalen voor echte aandacht? :S


    In principe niet, het is heel gemakkelijk hier om ervoor te zorgen dat je creatie wordt gezien door andere mensen. Je krijgt dus snel aandacht, via topics waarin je je creatie onder de aandacht kan brengen, via blogs van mensen, waarin je het mag zetten. Je komt ook via: laast gelezen, in de aandacht en vooral via de voorpagina, wanneer je je verhaal update. Je kunt prima heel veel lezers halen zonder de spotlight en er zijn genoeg andere manieren om aandacht te vestigen op je verhaal. De spotlight is gewoon een extraatje, voor mensen die wat extra aandacht willen op dat moment. Je kunt er heel veel krijgen zonder ook!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Niphredil schreef:
    Jij hebt het beter voor elkaar dan ik, bij mij stond er alleen zo'n 20 uur mijn naam en was mijn story niet meegekomen


    Ah, echt waar? Dat is wel heel rot zeg. Krijg je nog credits terug od iets dergelijks?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    (...)

    Ah, echt waar? Dat is wel heel rot zeg. Krijg je nog credits terug od iets dergelijks?


    Niet dat ik het weet, maar geeft niet


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dus eigenlijk moet je gewoon betalen voor goede aandacht? Oke dan weet ik dat. Ben er zelf niet zo'n fan van, maar goed om te weten voor de toekomst.

    Bedankt!


    Clever as the Devil and twice as pretty

    MashaV schreef:
    Dus eigenlijk moet je gewoon betalen voor goede aandacht? Oke dan weet ik dat. Ben er zelf niet zo'n fan van, maar goed om te weten voor de toekomst.

    Bedankt!


    Je kan ook credits winnen met wedstrijden, dan betaal jij er niet voor...


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Niphredil schreef:
    (...)

    Niet dat ik het weet, maar geeft niet


    Oh, maar het blijft rot!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe