• Aangezien iedereen op de desktop versie nu continue mijn story ziet staan in de spotlight. Ik heb zo veel geluk haha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    MashaV schreef:
    Dus eigenlijk moet je gewoon betalen voor goede aandacht? Oke dan weet ik dat. Ben er zelf niet zo'n fan van, maar goed om te weten voor de toekomst.

    Bedankt!


    Ze hebben het je al twee keer proberen uitleggen. Betalen is één van de opties, dan verschijn je bovenaan. Een topic aanmaken is ook een optie, dan verschijn je bij de topics. Al veel verhalen geschreven hebben levert veel lezers op, daarmee krijg je ook aandacht. Het is één van de opties en daarom niet per sé beter dan de andere. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ja ;)


    ©1998

    MashaV schreef:
    Dus eigenlijk moet je gewoon betalen voor goede aandacht? Oke dan weet ik dat. Ben er zelf niet zo'n fan van, maar goed om te weten voor de toekomst.

    Bedankt!


    Je moet niets. Je kàn betalen voor aandacht. Er zijn meer dan genoeg succesvolle mensen die helemaal niet betalen voor aandacht. Het is hierboven al een paar keer uitgelegd. ^^


    What would Emma do?

    Oke ik zal gaan betalen! Thanks!


    Clever as the Devil and twice as pretty

    BlackAlpha schreef:
    Ja ;)


    Helaas pindakaas.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    En... werpt het zijn vruchten af?
    ...
    ...
    ...
    Badum
    ...
    ...
    ...
    Tss.
    ...
    ...
    ...
    ...
    I'm not even a little bit sorry for that.

    Geen geintjes; merk je dat het je wat oplevert, die extra extra reclame? Ik ben wel nieuwsgierig hiernaar ^^ Is het ook meteen een goede test voor het nut van de spotlight (:


    Mhm?

    MashaV schreef:
    Oke ik zal gaan betalen! Thanks!

    Het tarief is ongeveer een tientje per geïnteresseerde persoon.


    Tijd voor koffie.

    MashaV schreef:
    Dus eigenlijk moet je gewoon betalen voor goede aandacht? Oke dan weet ik dat. Ben er zelf niet zo'n fan van, maar goed om te weten voor de toekomst.

    Bedankt!


    Ik zou het heel vreemd vinden moest je er miet voor moeten betalen. Dan stond er om de minuut iets nieuw in de spotlight. En de site mag ook wel iets verdienen, en dat samen met GM lijkt me een goede oplossing.

    En wat leuk voor je dat hij in de spotlight blijft staan haha :')

    wat is dat met mijn profielfoto?
    (A)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 8:39 ]


    I wanna be a wizard!

    Frisk schreef:
    En... werpt het zijn vruchten af?
    ...
    ...
    ...
    Badum
    ...
    ...
    ...
    Tss.
    ...
    ...
    ...
    ...
    I'm not even a little bit sorry for that.

    Geen geintjes; merk je dat het je wat oplevert, die extra extra reclame? Ik ben wel nieuwsgierig hiernaar ^^ Is het ook meteen een goede test voor het nut van de spotlight (:


    Ja, best wel. De afgelopen dagen heeft iedergeval mijn proloog 100 lezers meer, de andere hoofdstukken weet ik niet echt. Ook wel meer, maar niet de precieze aantallen


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Hahaha, lucky bastard. Monnies well spent (cat). Heb het nog niet opgemerkt, though. Waarschijnlijk omdat ik aan mijn laptop zit.


    ars moriendi

    Ben ik het, of doet hij het weer?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    Ben ik het, of doet hij het weer?


    Op mobiel werkt hij voor mij, maar niet op de computer. ^^


    What would Emma do?

    Metamorphoses schreef:
    Ben ik het, of doet hij het weer?


    Bij mij werkt hij nog steeds niet...


    I wanna be a wizard!

    Metamorphoses schreef:
    Ben ik het, of doet hij het weer?

    Bij mij doet hij het nog steeds niet.


    i wanna die with you once or twice.

    Metamorphoses schreef:
    Ben ik het, of doet hij het weer?


    Bij mij nog niet 💔


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe