• Aangezien iedereen op de desktop versie nu continue mijn story ziet staan in de spotlight. Ik heb zo veel geluk haha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Hey, je staat niet meer in de spotlight bij mij. Nu staat hollandmarch er.


    I wanna be a wizard!

    Je bent vervangen. Er staat nu iemand anders vast.


    Physics is awesome

    Ik vind het nu wel allemaal irritant worden tbh


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik snap er niks meer van hoor..


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    Ik snap er niks meer van hoor..

    Springt jouw story altijd weer als eerste zonder dat je hem zelf nog eens in de spotlight zet dan?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Je wisselt af. In de history lijk je nu echt spotlightverslaafd (x Arme drommel


    Mhm?

    Frisk schreef:
    Je wisselt af. In de history lijk je nu echt spotlightverslaafd (x Arme drommel

    Haha zo komt het inderdaad over eh xp


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gibigianna schreef:
    (...)
    Springt jouw story altijd weer als eerste zonder dat je hem zelf nog eens in de spotlight zet dan?


    Ik had nog maar 4 credits na mijn laatste spotlight, ik kan hem er niet nog eens inzetten en al helemaal niet 6 keer, als ik het goed had geteld via de mobiele versie.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    (...)

    Ik had nog maar 4 credits na mijn laatste spotlight, ik kan hem er niet nog eens inzetten en al helemaal niet 6 keer, als ik het goed had geteld via de mobiele versie.

    Ik geloof je hoor. Probeer het gewoon te snappen, haha ;p
    T'is zeer vreemd. Hopelijk is het snel opgelost


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gibigianna schreef:
    (...)
    Ik geloof je hoor. Probeer het gewoon te snappen, haha ;p
    T'is zeer vreemd. Hopelijk is het snel opgelost


    Het is zeker vreemd, juist omdat ik er zo ontzettend vaak in sta.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik snap niets meer van die spotlicht. Ik dacht dat het probleem wel over zal zijn na een dag :').

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 23:02 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Douleur schreef:
    (...)

    Het is zeker vreemd, juist omdat ik er zo ontzettend vaak in sta.


    Illuminati


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Serenata schreef:
    Ik nap niets meer dan die spotlicht. Ik dacht dat het probleem wel over zal zijn na een dag :').


    Ja, ik ook. Ik had niet verwacht dat ik er zo lang in zou staan.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Je bent bij mij nu vervangen door Deer Evans... • Jily. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    Je bent bij mij nu vervangen door Deer Evans... • Jily. :p


    Ja, ik zag het. Ik was direct al aan het kijken of de Spotlight verder weer werkte.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe