• Het is al inmiddels twee maanden geleden dat iedereen weer terug is in de Enchanted Forest samen hebben ze hun land weer opgebouwd zoals het vroeger eruit zag en deze keer denken ze dat alles voorgoed voorbij is, geen vijanden meer die hun wilt vervloeken, naar een land wilt brengen zonder magie en dat ze niet meer weten wie ze zijn, maar helaas voor hun is dat alleen maar iets waar op ze kunnen blijven hopen want er is weer een vijand die een vloek aan het Probeer om minstens 50 woorden te schrijven
    Eerst mag je maar 2 personages, later altijd meer als je ze allemaal actief speelt!
    Houd jongens en meisjes gelijk![/spoiler]


    Invullijstjecreëren is.

    Regels
    Geen enkele personage is perfect
    Familieleden van de personage mogen als het maar logisch is

    Sprookjesfiguur naam:
    Naam die hij/zij had in Storybrook:
    Leeftijd
    Bezit magie:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Relaties:
    Extra:


    Stop op kinderen van Rumplestiltskin!!


    Personages Stop op vrouwelijke!
    Meisjes
    Jo Mari Gold || Dochter Rumplestiltskin || JoSnape
    Lisa Ipsum || Dochter van Snow en Charming || Lisadragonridder
    Anne Bonnie-Jones || dochter van Hook || Verloren
    Ruby || gereserveerd door Nakito
    Belle French || Gereserveerd door Gibigianna
    Vindicta Zaglis || dochter van de meesterdief || JoSnape
    Regina || Evil queen || XxXFREEDOMXxX
    Divergent || Dochter van Regina || _Dark_
    Leslie Weasly || Shairell
    Eliana || dochter Regina || Alastor
    Raven Mills || Dochter Regina || _Patch
    Odette || Verloren



    Jongens
    Rumplestiltskin || Alastor
    Peter pan || Verloren
    Fransisco (Francis) Straw || Broer van Peter Pan || XxXFREEDOMXxX
    Knorrie || Shairell
    Zoon van Rumple || Gereserveerd door Alastor
    Boaz Millennium || _Patch
    Odin Varnas Seven Ravens || JoSnape
    Sheriff Graham Humbert || Heyitsgraham
    Prins Charming || Shairell

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 18:41 ]

    JoSnape stuur je dadelijk effe gb berichtje

    Okehh dankje


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik zou eigenlijk theorie 1 doen, dan is het voor Pan ook meer van "Wtf je lijkt op mijn broer maar je kan hem onmogelijk zijn..." ;D
    En yes ik vul Odi en Pan zo even in


    obsessive rage

    Trouwens, Divergent is toch helemaal geen sprookje? Een boek over de toekomst, en sci-fi, ben ik de enige die dat een beetje apart vind als figuur in OUAT? Of zeur ik gewoon weer?


    obsessive rage

    Ja, hoe zit het nu met de relatie tussen Belle en Rumple in deze RPG en met de kinderkwestie?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Serenity is dan kind van Rumple en Belle?

    Alastor schreef:
    Serenity is dan kind van Rumple en Belle?

    Is goed (:
    Zijn Belle en Rumple samen in deze RPG of niet?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Yess

    Peter Pan/Malcolm Straw
    FC: Robbie Kay | Onsterfelijk | King of Neverland



    Naam die hij/zij had in Storybrook: Pan is nooit vervloekt geweest.
    Bezit magie:
    Ja, zwarte magie en iets onschuldigere dingen zoals vliegen, en de magie van geloven.
    Uiterlijk:
    Peter is een redelijk lange, bleke jongen met donkerbruin haar en twee mooie groene ogen. Hij heeft een nog redelijk zacht gezicht, als van een kind, zonder sproeten of vlekjes. Hij heeft twee volmaakte wenkbrauwen en een soms wat griezelige grijns, zijn voortanden staan een beetje scheef.
    Hij is slank gebouwd, met lange benen en redelijk brede schouders. Hij draagt bijna altijd hetzelfde groen met bruine kloffie, als hij zich besluit te vermommen trekt hij soms wat anders aan. In the Enchanted Forest is dat waarschijnlijk wel het geval, hij zal zwarte kleding met donkergroene mantel met capuchon. Voor de rest is er niet veel verandering in gekomen.
    Karakter:
    •Slim•
    Pan voor de gek houden moet je niet flikken, hij is erg slim en waarschijnlijk ook slimmer dan jij.
    •Avontuurlijk•
    Avontuur, gevaren, geef ze allemaal maar aan Peter. Dit is een eigenschap die Peter eigenlijk altijd al gehad heeft, hij is nooit bang geweest voor een beetje gevaar dus zal je hem een groot plezier doen wanneer je het geeft.
    •Creatief•
    Voor sommige mensen betekent creativiteit knutselen. Voor de creatieve mensen gaat dat veel verder, zoals bij Peter. Hij weet voor veel dingen wel een oplossing te bedenken waar anderen niet op zouden komen, omdat Peter veel nadenkt.
    •Charmant•
    Peter is een charmante, dit weet hij en hij weet er ook goed misbruik van te maken wanneer hij dat nodig heeft. De leugens die hij vaak verteld weet ze goed te verbergen met een lieve glimlach en een wiebel van zijn wenkbrauwen.
    •Dominant•
    Er is altijd iemand die de leiding moet nemen, toch? En Peter vindt het niet alleen leuk, hij is er ook nog eens goed in.
    •Rechtvaardig•
    Rechtvaardigheid en eerlijkheid ligt verder uit elkaar dan men verwacht. Want Peter is een geboren leugenaar, maar hij heeft de kinderlijke gewoonte wel altijd eerlijk te vechten en niet met zijn tienen tegen één te gaan, anders is het immers geen eerlijk gevecht.

    •Sluw•
    Hier is denk ik geen uitleg nodig.
    •Wispelturig•
    Peter kan heel plots van mening of emotie veranderen, zonder dat iemand haar daar bij hoeft te helpen. Soms kiest hij voor zichzelf, maar op momenten dat je zou verwachten dat hij je laat stikken komt hij je toch helpen. Ligt helemaal aan waar hij zin in heeft.
    •Wraakzuchtig•
    Nu uit Peter het niet altijd meteen, hij onthoudt zo goed als alles en wat men hem heeft aangedaan. Hij is goed in een wrok lang koesteren en zal een manier vinden om wraak te nemen.
    •Arrogant•
    Peter is ontzettend arrogant.
    •Brutaal•
    Beleefdheid is ver te zoeken bij deze rebel, als je wilt horen dat je jurk mooi is, vraag het maar aan een ander.
    •Leugenachtig•
    Je weet nooit of Peter liegt of eerlijk is, hij doet beiden vaak en graag.
    Relaties:
    Rumple is zijn zoon en al zijn familie is daardoor ook automatisch familie van Peter. Hij heeft nog steeds een jeugdliefde, Odi, en vijf broers.
    Extra: Peter leefde op Neverland en heeft daar troepen Lostboys. Een paar zijn met hem mee gereisd.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 15:31 ]


    obsessive rage

    Sprookjesfiguur naam:
    Fransisco (Fransis) Straw/Pan
    Naam die hij/zij had in Storybrook:
    Frans, hij was toen al weer een persoon?
    Leeftijd:
    13 jaar, hij kan ook 14 zijn of 3. Tiss maar wat The Evil Queen van hem maakt...
    Bezit magie:
    Hij kan slecht of goed zijn, hij heeft
    sommige krachten van The Evil Queen geleerd en hij handhaaft
    graag, anders was hij gewoon een beeld gebleven en hij is
    haar dankbaar, maar soms kan het echt niet wat ze doet, maar
    dan is hij bang om nee te zeggen...
    Uiterlijk:



    Haarkleur: Donkerbruin
    Oogkleur: lichtblauw of lichtgroen
    Huidskleur: bleek

    Karakter:
    Goed:
    x Sociaal
    x Beschermend
    x Dapper&Moedig
    x Kalm
    x Oprecht&Eerlijk
    x Lieftallig

    Slecht:
    x Eigenwijs&Koppig
    x Bedriegelijk
    x Ondeugend
    x Verlegen
    x Stil
    x Kwetsbaar

    Relaties:
    x Peter Pan, omdat hij zijn broer is xd
    x Odi, omdat ze ook in het huis heeft gewoont :p

    Extra:
    Wapens - Hij heeft een pijl en boog, gekregen van The Evil Queen.

    x Altijd als hij bij Pan is heeft hij iets om weg te gaan, gewoon omdat hij zo boos is op Mal, of omdat hij zo verdrietig is...
    x Hij houd zich meestal schuil omdat hij bang is slecht te worden en iemand te kwetsen, dat maakt hem kwetsbaar&Verlegen

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 19:51 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Okee ik heb dus zitten denken maar er komt echt gewoon helemaal niks in mij naar boven hoe personage zou kunnen zijn dus ga ik denk ik een simpeler ding bedenken


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik ben eruit ik wordt een dochter van de the Evil Queen (Regina)
    Mijn personage komt later nog ;)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    _patch schreef:
    Ik ben eruit ik wordt een dochter van de the Evil Queen (Regina)
    Mijn personage komt later nog ;)



    Prima ze heeft dan trouwens wel twee halfzusjes die al een tijd niet meer bij Regina zelf wonen. ;p
    (Tenzij als ze de kind van Rumple is dan zijn het volle zus/broers :P

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 18:45 ]

    Ik wil de nakomeling van de goede fee zijn, haar kleindochter met
    goede toverkrachten.
    En een big xd
    (Van de drie biggetjes heb ik een big xd)


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Sprookjesfiguur naam: Eliana
    Naam die hij/zij had in Storybrook: Emily
    Leeftijd: Ze is 16 jaar
    Bezit magie:

    Ja, zwarte magie ze krijgt les van Rumplestiltskin, ze kan ook voelen als haar tweelingzus waarvan ze geen idee heeft waar ze is pijn heeft of verdriet of wat dan ook.
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Creatief
    Eigenwijs
    Gehoorzaam
    ijverig
    Jaloers
    Kwetsbaar
    Arrogant/gemeen
    Relaties:
    Rumplestiltskin is haar vader
    Divergent is haar tweelingzus
    Serenity en Jo zijn haar halfzussen.
    Regina is haar moeder.
    Verder nog iemand? vrienden, vriendje vijanden ofzo?
    Extra: Ze was ontvoerd door haar vader toen ze 5 jaar was, de reden weet ze niet precies, ze weet dat ze een tweelingzus heeft maar die kent ze alleen van foto’s


    (Karakter wordt zwz nog aangepast even kijken of het allemaal wel klopt en die karaktertrekken wel kan haha,
    andere karakters worden ook nog gepost.)