• Hier dus de speeltopic.
    Het is een zomerse dag in de Enchanted Forest mensen zijn nog bezig om alles op te bouwen wat er vernield is wegens de vloek, steeds meer begint alles weer terug te komen. Iedereen begint gewoon bij hun eigen huis/plek waar ze wonen.


    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178413
    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178575


    Veel plezier (:

    Rumplestiltskin
    'Je hebt wel gewoon bloed in je, maar om de een of andere reden kan je niet meer bloeden.'' ik ging op een stoel zitten. 'Misschien dat het ooit nog terug komt maar misschien ook niet.' ik keek op de klok en zag dat het al middag was, shit moet voorbereidingen treffen.

    Jo


    'Je hebt wel gewoon bloed in je, maar om de een of andere reden kan je niet meer bloeden.'' hij ging op een stoel zitten. 'Misschien dat het ooit nog terug komt maar misschien ook niet.'
    "Ik hoop dat het niet meer terug komt." zei ik vrolijk.
    Ik zag dat Rumple op de klok keek en schrok, ik begon iets te vermoeden, "Ga je het haar nou eindelijk vragen?" vroeg ik grijnzend,
    "Ik zag het wel, toen ik je ring stal, een trouwring..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]



    Red

    "Ik wou het dus schoppen maar toen stak hij zijn zwaard in mijn voet!" zei het meisje boos. "Geloof je me?" Ik keek haar twijfelend aan. Graham raapte het voorwerp op waarop het meisje was gaan staan. "Ik heb niks gedaan," hij gaf de dolk aan mij. "Die is van haar," wijst hij naar het meisje. "Ze wilde mij overvallen. Het was mijn geld of mijn leven. Ik heb alleen mijzelf beschermd en haar ontwapend. Dat zij nou zo dom is om op haar eigen dolk te stappen." Ik knikte naar de Huntsman, dit klonk veel geloofwaardiger. Alhoewel, waarom zou zo'n jong meisje hem willen overvallen? Vervolgens komt er een jongen op ons aflopen, hij stapt meteen op het meisje af. Kennen ze elkaar? 'Moet ik je helpen?' vroeg hij haar. "Het zou wel fijn zijn, deze twee mensen vielen me zomaar aan, uit het niets! En toen ik mezelf probeerde te verdedigen deden ze dit!" ze wees naar haar voet die nog steeds heel erg aan het bloeden was, "Kunt u ze uitschakelen?" vroeg ze smekend. Mijn mond viel open van verbazing, wat was dit nou weer? Ik probeerde haar net nog te beschermen, het was nu wel duidelijk welke kant ik moest kiezen. De jongen sloeg een arm om haar heen en nam haar mee. Als ze hier nog langer was gebleven had ik haar wat aangedaan. Ik keek met een verbaast blik naar de Huntsman. Niet veel later kwam het meisje er weer aanlopen. Er kwam een raaf aangevlogen wat veranderde in een jonge man. "Laat haar met rust oké?!" zegt hij boos, hij trekt zijn zwaard en loopt richting ons. De Huntsman trok direct zijn zwaard, ook ik stelde mij op om voorbereid te zijn. De Huntsman lijkt niet bang en loopt zelfverzekerd op de jongeman af. "Ik zou maar even op je toon letten." zei hij zonder angst. "En waarom zou ik...? Omdat ik jonger dan je ben ofzo?" er verscheen een grijns op het gezicht van de jongeman. "Linde, ga nu terug naar huis." Er volgde een korte conversatie tussen de jongeman en het meisje, maar het kwam er op neer dat het meisje bleef. De jongeman richt zich weer op de Huntsman. "Ik zie dat Linde je al heeft gesneden..." zegt hij, kijkend naar de snee bij zijn keel. Die meid is niet goed, denk ik bij mijzelf. 'Ho Ho, stop.' Ik spring tussen beide mannen in en steek mijn handen naar beiden op. 'We gaan hier niet vechten,' zeg ik dreigend. Ik kijk beide mannen aan. 'Jij,' ik kijk de jongeman aan, 'vertrekt nu en neemt die duivelse meid met je mee.'

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 22:48 ]


    When you believe your dreams come true

    Rumplestiltskin
    'Ik hoop dat het niet meer terug komt.' zei ze vrolijk. ik knikte wilde eigenlijk aanbieden om het permanent te maken, maar dat deed ik niet ze moest het verdienen.
    'Ga je het haar nou eindelijk vragen?' vroeg ze grijnzend ik keek haar snel aan. 'Ik zag het wel, toen ik je ring stal, een trouwring.' ik glimlachte.
    'Ja, ik ga het haar eindelijk vragen moet nog alle voorbereidingen treffen.'

    Odin Varnas


    'Ho Ho, stop.' Red springt tussen ons in en steek mijn handen naar ons op. 'We gaan hier niet vechten,' zegt ze dreigend.'Jij,' zegt ze tegen mij, 'vertrekt nu en neemt die duivelse meid met je mee.'
    "Ik ben geen duivelse meid!" zegt Linde maar ik geef het gebaar dat ze stil moet zijn, er kwam een lach op mijn gezicht, "En waarom zou ik naar jou luisteren?" vroeg ik spottend.

    Jo
    'Ja, ik ga het haar eindelijk vragen moet nog alle voorbereidingen treffen.'
    "Oh wat leuk! Vanavond dus!" riep ik uit en stond op om naar hem toe te lopen maar viel al snel op de grond,
    "Volgens mij is lopen niet echt het beste idee." zei ik terwijl ik probeerde om op te staan.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Rumplestiltskin
    'Oh wat leuk! Vanavond dus!' riep ze uit, ze stond op om naar mij toe te komen maar viel al snel op de grond. Ik liep naar haar toe en hielp haar overeind. 'Volgens mij is lopen niet echt het beste idee.' zei ze. 'Nee, niet echt je moet goed uitrusten het kan denk ik nog wel even duren.' ik dacht even. 'Wil je wat te eten? is meestal wel goed voor wat kracht. Heb ik gehoord.'



    Ivy

    Ik klop op de deur van mijn broers kamer. Ik hoor zijn zware stem: 'Binnen!' zeggen. Ik open de deur, loop naar binnen en laat me met een plof op zijn bed vallen. 'Zo te zien heb jij een goede dag gehad,' zegt hij droog zonder op te kijken. Ik vertelde hem over mijn vleugels, de man en het huis. 'Daar kan je beter niet te veel komen,' raadde hij me aan. Rumplestiltskin woont daar.' 'Huh?'zeg ik. 'Mr. Gold?'
    'Jep,' zei mijn broer. Ik sta versteld. In Storybrooke zag hij erg anders uit, vooral zonder groene smurrie op zijn gezicht.

    (Eric)

    Jo


    Rumple liep naar me toe en hielp me overeind.
    'Nee, niet echt je moet goed uitrusten het kan denk ik nog wel even duren.' hij was even stil, waarschijnlijk omdat hij aan het denken was. 'Wil je wat te eten? is meestal wel goed voor wat kracht. Heb ik gehoord.'
    "Je meent het." zei ik lachend sarcastisch en ging weer op mijn bed zitten, "Ik wacht wel even op het avondeten. Dus, wat voor kleding ga je aandoen?" vroeg ik nieuwsgierig.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]



    Red

    "Ik ben geen duivelse meid!" zegt het meisje. Ik werp haar een vernietigend blik toe. Gelukkig laat de jongeman haar de mond snoeren. Vervolgens kwam er een lach op zijn gezicht. "En waarom zou ik naar jou luisteren?" vroeg hij spottend. Begon hij mij nou uit te dagen? 'Mij wil je echt niet kwaad hebben,' ik draaide zijn kant op en begon langzaam naar hem toe te lopen. 'Vlucht nu het nog kan.' Ik staarde hem aan. Vervolgens ging mijn hand naar de sluiting van mijn rode mantel, één verkeerde beweging van de jongeman en hier zou geen vrouw meer staan. Ik hield er niet van om mensen zomaar te bedreigen, maar ik liet mij niet bespotten. Helemaal niet door degene die bevriend is met een leugenachtig kreng.


    When you believe your dreams come true

    Rumplestiltskin
    'Je meent het.' zei ze lachend sarcastisch en ik moest ook even lachen, ze ging op haar bed zitten en ik ging langs haar zitten. 'Ik wacht wel even op het avondeten. Dus, wat voor kleding ga je aandoen?'' vroeg ze. ik dacht na, ik moet nog zoveel bedenken de kleur van de tafelkleed wat voor bloemen, wat voor kleur, welke borden, welke bestek, wat voor wijn. hoe ik de tuin mooi ga maken omdat ik haar daar wil vragen. zoveel dingen zo weinig tijd. 'Ik heb eigenlijk nog geen idee.' zei ik.

    Eliana Gold
    Ik verveelde me en kwam rechtop, ik liep het huis uit om een stukje door het bos te wandelen de kap van mijn mantel deed ik over mijn hoofd zodat niemand mijn gezicht goed kon zien, ik liep een tijdje door een bos toen ik stemmen hoorden, snel ging ik achter een boom staan en zag ik Linde en Odin en twee andere waarvan ik niet wist wie dat waren.

    Odin Varnas


    'Mij wil je echt niet kwaad hebben, Vlucht nu het nog kan.' ik doe een stap naar achter, ze gaat in een wolf veranderen...
    "Odin... Kom..." zegt Linde die merkt dat ik niet tegen haar op kan, "Linde, je weet dat ik dit wel alleen aankan, dat als ze in een wolf gaat veranderen ze eigenlijk een watje is omdat ze me niet eerlijk kan bevechten... Ik ben niet bang en als ze in een wolf kan veranderen, ik heb ook magie weet je nog..." ik wende me weer naar Red, "Ze is niet zo goed opgevoed, dat krijg je als je vader een bekende dief is, misschien ken je hem wel..." vertelde ik, wachtend of ze meer wou horen.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Jo


    Rumple kwam naast me zitten, ik zag dat hij aan het denken was, 'Ik heb eigenlijk nog geen idee.' was zijn conclusie, ik schoot in de lach,
    "Slim bezig..." ook ik dacht even na, "Belle vind geel wel mooi... houd van lezen en opgeruimd maar houd ook van gezelligheid" begon ik,
    "Het hoeft niet hoor maar als je wilt kan ik je wel even helpen..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Rumplestiltskin
    Ze schoot in de lach en ik keek haar even raar aan. 'Slim bezig...'Belle vind geel wel mooi, houd van lezen en opgeruimd maar houd ook van gezelligheid begon ze.
    Ik knikte. 'Het hoeft niet hoor maar als je wilt kan ik je wel even helpen.' zei ze ik keek haar aan. 'Natuurlijk als je dat wilt.' ik glimlachte. 'er moet nog veel dingen gebeuren het moet perfect zijn. 'En als ze ja zegt moet ik ook nog veel dingen regelen maar dat zie ik dan wel weer.'

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 23:16 ]

    Red

    Hij doet een stap achteruit. "Odin... Kom..." zegt het meisje. "Linde, je weet dat ik dit wel alleen aankan, dat als ze in een wolf gaat veranderen ze eigenlijk een watje is omdat ze me niet eerlijk kan bevechten... Ik ben niet bang en als ze in een wolf kan veranderen, ik heb ook magie weet je nog..." Hij wende me weer naar mij, "Ze is niet zo goed opgevoed, dat krijg je als je vader een bekende dief is, misschien ken je hem wel..." vertelde hij. 'Pardon?' mijn hand gaat bij de sluiting vandaag en zet beide handen in mijn zij. 'Niet eerlijk vechten? En jij vind magie wel eerlijk. Als jullie niet willen luisteren moet ik andere maatregelen treffen. Maar goed, geef mij een zwaard, dan vechten we er om.' vastberaden kijk ik hem aan. 'Wie is haar vader?' ik trek een wenkbrauw op.


    When you believe your dreams come true

    Jo



    'Natuurlijk als je dat wilt.' hij glimlachte. 'Er moet nog veel dingen gebeuren het moet perfect zijn. En als ze ja zegt moet ik ook nog veel dingen regelen maar dat zie ik dan wel weer.'
    "Aangezien ik niet uit mijn bed MAG komen," ik kijk mijn vader even aan, "Is het misschien handig dat ik een lijstje maak over de dingen die nog geregeld moeten worden... Is dat goed? Oh en vertrouw me, ik ga deze keer echt mijn best doen en ga niet de hele boel verzieken."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]