• Hier dus de speeltopic.
    Het is een zomerse dag in de Enchanted Forest mensen zijn nog bezig om alles op te bouwen wat er vernield is wegens de vloek, steeds meer begint alles weer terug te komen. Iedereen begint gewoon bij hun eigen huis/plek waar ze wonen.


    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178413
    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178575


    Veel plezier (:

    Linde MasterThief
    'Waarom zou hij je voeten verwonden,' merkte ze scherp ik, "Ik wou het dus schoppen maar toen stak hij zijn zwaard in mijn voet!" zei ik boos, het leek alsof ze elk moment van partij kon veranderen, wat ik ook begrijp, ik ben een dief en hij eigenlijk niet. Maar als ik nu mijn naam ging zeggen had ik alles verraden, iedereen weet dat Linde of Vindicta de dochter is van The MastherThief.
    "Geloof je me?"

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 14:11 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    The Huntsman

    De vrouw knikte nadat ik de vraag had gesteld of ze Red was. Dan vang ik het gesprek weer op tussen de twee. "Beetje, ik zat hier gewoon en toen viel hij me ineens aan! Kijk wat hij met mijn voet heeft gedaan!?" ik trok mijn wenkbrauw omhoog uit verbazing. Ze wilde dus iets verzwijgen? 'Waarom zou hij je voeten verwonden,' vroeg Red. Ik raapte het voorwerp op waarop het meisje was gaan staan. "Ik heb niks gedaan," ik gaf de dolk aan Red. "Die is van haar," ik wijs naar het meisje. "Ze wilde mij overvallen. Het was mijn geld of mijn leven. Ik heb alleen mijzelf beschermd en haar ontwapend. Dat zij nou zo dom is om op haar eigen dolk te stappen." ik kijk het meisje doordringend aan. Ik wil haar uitmaken voor dief, maar houd me nog netjes in.


    Do I look like Mother Teresa?


    Odette "Odi" Straw
    ,,You're not alone, I'll be there when you need me. Just ask for help. I'll give it.''

    Als ik hoor dat ik mijn oude huis moet opzoeken trek ik onbewust toch een pruillip. Dat is juist het probleem - ik heb geen huis meer. Dat heeft iemand afgebrand. 'Kut, nu gaan ze me weer in het weeshuis zetten.' mompel ik.
    Mal maakt zich los uit de omhelzing. 'Het weeshuis is stuk Odi.' zegt hij. 'Ze zullen wel wat anders in hun hoofd hebben dan jou zoeken.'
    Ik haal mijn schouders op. 'Toch blijft het kut.' mompel ik.


    obsessive rage

    Prins Charming

    Als een grote man liep ik door het oude paleis.
    Ik schonk drinken in voor mij en mijn dochter, en natuurlijk
    voor mijn vrouw. 'Ook iets eten erbij?' Ik kijk ze allebei en
    wil al met mijn vingers knippen, maar doe het niet. Ik loop naar al mijn
    vrienden in het paleis en knuffel ze, een voor een. ''Heerlijk om terug te
    zijn in het gebied dat ik ken'', mompel ik zachtjes in het oor van mijn
    grootste kameraad. Dan loop ik terug naar mijn gezin en glimlach
    met die grote prinsen glimlach, wat niet nodig is, want ik ben de koning,


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Lisa Ipsum

    Emma was ergens naartoe dus waren we even met mijn oude gezin. Ik heb ze zo gemist. Papa schonk wat drinken in. 'Ook iets eten erbij?' Vroeg hij. 'nee dankje, ik heb nog geen honger.' Ik pakte mijn glas en dronk het in een keer leeg. Ik had best wel dorst, dat komt door het paardrijden.

    Robin Hood

    Natuurlijk, het kapotte deel. Het lelijkste deel van heel het bos.
    De laatste plek in het bos waar ik heen wil, ik voel dat dit gewoon
    mijn bestemming is. Mijn hart die klopte al die tijd al voor het bos,
    gewoon omdat het de waarheid is. Sommige dingen kan je niet verklaren.
    Ik loop het huis in en bak een ei, de rook gaat door heel het kleine huisje,
    een van de weinigen die het wel hebben overleefd. Wanneer ik gewoon omdat
    het kan mijn ei omdraai zie ik Red, The Huntsman en Linde. Ik loop naar buiten en stap
    op Linde af. 'Moet ik je helpen?'


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Linde MastherThief


    'Moet ik je helpen?' vraagt een man, oh, het is Robin Hood.
    "Het zou wel fijn zijn, deze twee mensen vielen me zomaar aan, uit het niets! En toen ik mezelf probeerde te verdedigen deden ze dit!" en ik wees naar mijn voet die nog steeds heel erg aan het bloeden was, "Kunt u ze uitschakelen?" vroeg ik smekend.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Robin Hood

    Ik deed een arm onder haar schouder en nam haar mee naar
    mijn kleine huisje, ik ben geen u. Ik ben jonger dan jij. Een beetje
    beledigt hielp ik haar mijn huisje binnen en pakte toen een doekje.
    'Je hoeft niks te stelen, ik volg je al sinds je begonnen bent', en ik
    glimlachte bij die woorden. Ik ben een dief bij de rijken, en jij een dief
    bij iedereen.'


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Linde MasterThief


    Hij nam me mee naar zijn huisje, eigenlijk vond ik hem een beetje eng, zomaar iemand naar je huis meenemen. Ik keek nog even naar Red en de andere man maar draaide me toen om, ik krijg hun nog wel!
    'Je hoeft niks te stelen, ik volg je al sinds je begonnen bent', hij glimlachte bij die woorden waar ik een beetje bang van werd. 'Ik ben een dief bij de rijken, en jij een dief bij iedereen.'
    "Ik steel alleen bij de rijken hoor, ik ben net zoals mijn vader!" zeg ik verontwaardigt, "Mijn vader stal ook alleen maar van de rijken... De MastherThief, hij stond er bekent om!" ik stop even met praten en kijk hem aan, "Hoe bedoel je, dat je me al volgt wanneer ik begonnen ben?" vroeg ik nieuwsgierig toen hij een doekje pakte.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Robin Hood

    'Een dief zou geen dief zijn als hij zijn werk niet stil deed.'
    Ik haal mijn schouders op en zet drinken voor haar neer.
    'Ik ben jonger dan jou, maar ken de wereld alsof ik ouder
    ben dan jou', dan haal ik weer mijn schouders op.
    'Dus, al weer wat gestolen ofzo?'


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Linde MasterThief


    'Een dief zou geen dief zijn als hij zijn werk niet stil deed.' Hij zette drinken voor me neer.
    'Ik ben jonger dan jou, maar ken de wereld alsof ik ouder ben dan jou', "Dat komt toch gewoon omdat je vervloekt bent ofzo?" vraag ik nuchter.
    'Dus, al weer wat gestolen ofzo?'
    "Nog niet, vanavond gaan we naar Rumple..." zeg ik eerlijk, waarom was ik eerlijk tegen deze jongen?

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 19:56 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Robin Hood

    'Rumple, voor die taak heb je de staf van de goede fee nodig,
    en dat is toevallig de oma van Leslie Weasly. Die is erg aardig
    en helpt veel mensen, dat is haar taak. En ze moet eerlijk antwoorden,
    het is gewoon een vloek ofzo.' Ik glimlach. 'Moet ik helpen?'
    Ik zet mijn beker op tafel. 'Ik heb geen magie, maar ben wel goed
    in schieten. Of ik vraag Frans of hij helpt?'


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Linde MasterThief


    "Waarom heb ik dan die staf nodig?" vroeg ik hem,
    "Nee hoeft niet, we hebben genoeg hulp van anderen, Odin en een dochter van Rumple helpen me, het komt helemaal goed, toch bedankt." en ik neem een slok van mijn drinken.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Raven Mills


    Ik maak me los uit mijn omhelzing met Boaz
    'Kut, nu gaan ze me weer in het weeshuis zetten.' mompel Odette.
    Pan maakt zich los uit de omhelzing. 'Het weeshuis is stuk Odi.' zegt hij. 'Ze zullen wel wat anders in hun hoofd hebben dan jou zoeken.'
    Verschillende gevoelens gaan er door mij heen ik zou ze zo makkelijk in huis kunnen nemen. Dat is het moment dat ik twee stemmetjes hoor het duiveltje en het engeltje. 'Je wou toch vrienden maken' de engel' nodig ze dan uit dan heb je ook iemand anders dan alleen Boaz.'
    'Ach wat heb je aan vrienden die zodra ze een weg naar Neverland vinden bij je weg zijn' de duivel. Maar ik had mijn beslissing al genomen. Ik zou hun een huis aanbieden maar de weg terug naar Neverland zal ik ze niet gemakkelijk gaan maken.
    'Je mag wel bij mij komen wonen' zeg ik poeslief. 'Maar ik kan je niet verzekeren dat je mag blijven mijn moeder is niet zo van de gasten'

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 15:58 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Eliana Gold
    ''Kijk dit is het huis van Linde,'' hij keek mij lachend aan en ik keek even naar hem terug waarna weer naar het lelijke huis, ik was er eigenlijk nog steeds niet van overtuigd of ik ze wel kon vertrouwen maar goed ik deed maar alsof ik ze honderd procent vertrouwde. ''Ja ik weet het, het is net het mooiste meer maar ze kan ermee leven, daarom stelen we ook, om dit huis mooi te maken.'' hij pakte weer mijn hand en trok mij mee naar binnen, naar een paar potjes, ''Wij gaan vanavond bij je thuis inbreken, we nemen alleen dingen mee van je vader en Belle, de anderen hebben niet genoeg geld voor dit dus steken we dat niet. Kan je ons helpen?'' Hij liet nu pas mijn hand los en ik keek hem aan niet wetend wat ik hier op moet zeggen. ''Mijn vader woont wel in een kasteel, dus jullie moeten zeker voorzichtig zijn vooral omdat het soms lijkt alsof hij overal oren en ogen heeft.'' ik keek even rond in het huis. ''Misschien kan ik jullie helpen.'' ik grijnsde.


    Rumplestiltskin
    ''Mama,'' hoorde ik een stem zachtjes zeggen en ik keek naar ons kleine jongetje, een van de weinige kinderen die ik heb die me niet teleurstelde wel hij was dan ook nog maar negen. Belle aaide hem over zijn hoofdje ik moest even glimlachen door deze aanblik. ''Jo, je moet een beetje redelijk zijn. Je hebt iets gestolen dat is niet niets. Je hebt dus wel degelijk straf verdiend. Ik verwacht je morgen om zeven uur in de keuken geen gemaar.''
    Ik keek Jo aan. ''Je komt er nu goed vanaf Jo, dus ik zou morgen maar in de keukens verschijnen.'

    Evan Gold
    ''Goedemorgen schat,' zei ze en ze aaide mij over mijn hoofdje glimlachend keek ik haar aan, daarna keek ik naar Jo. 'Goedemorgen Jo,'' zei ik en ik liep naar haar toe om haar een knuffel te geven. Daarna keek ik naar mijn vader. 'Ook goedemorgen papa.'' zo nu had ik iedereen gehad ik liep weer naar mijn moeder en keek haar aan. 'Mama waarom moet Jo morgen naar de keuken?' vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 10:44 ]