• Hier dus de speeltopic.
    Het is een zomerse dag in de Enchanted Forest mensen zijn nog bezig om alles op te bouwen wat er vernield is wegens de vloek, steeds meer begint alles weer terug te komen. Iedereen begint gewoon bij hun eigen huis/plek waar ze wonen.


    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178413
    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178575


    Veel plezier (:

    Linde MasterThief


    ''Linde Mastherthief de meisje die in de steek is gelaten door haar eigen vader.'' ik keek haar verontwaardigt aan, moest ze nou serieus over mijn vader beginnen? "Ten eerste, mijn vader heeft me niet in de steek gelaten, ten tweede, je hebt het recht niet om me Linde te noemen, ten derde, beter een vader die er niet is dan een vader die je pijn doet, zoals Rumple misschien!" zei ik boos en stapte naar voren.
    ''En wie is die lelijkerd.'' vroeg ze, ik zag dat Odin boos werd, "Die lelijkerd is mijn vriend..." zei ik daarom kalm, "En ja, ik zou graag komen voor een theekransje, wanneer is het en hoelaat?" vroeg ik, als ik zo mee kon komen was stelen makkelijk, al wist ik dat ze het niet echt bedoelde, ze zou me wel kunnen meenemen.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 22:56 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Leslie Weasly
    Ik kon niet alleen blijven lopen met de koekjes,
    ik ging een paar weggetjes in en had door dat ik nu
    bij de dochter van Rumple was. Ik ging zitten in de bosjes
    en zorg dat ze me niet zagen. Dan pak ik mijn toverstaf en mompel
    een spreuk. De bedoeling was dat de pesters konijnen werden, en gelukkig
    lukte de spreuk, dit bleef dus zo voor een uur....

    (als dat laatste niet mocht verander ik het, anders kan e het verkorten)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 23:00 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Eliana Gold
    De twee waren veranderd in konijnen ik moest hard lachen maar vond dit toch niet zo leuk nu konden we geen bitch fight houden! aargh! ik veranderde ze terug.
    'Zo daar zijn jullie weer, jullie zagen er wel snoezig uit hoor.'' zei ik sarcastisch. ''Eigenlijk had ik jullie willen meenemen en in een kooi willen stoppen! dan waren jullie mij nieuwe speeltjes.'' ik lachtte

    Linde MasterThief


    "Eigenlijk had ik jullie willen meenemen en in een kooi willen stoppen! dan waren jullie mij nieuwe speeltjes.'' zei ze lachend, ik keek haar boos aan, "Wij... jouw nieuwe speeltjes, ik denk er niet aan, Odin had terug kunnen veranderen naar een Raaf, hij had je aan kunnen vallen toch Odin?" hij knikte, "Maar over dat theekransje? Wanneer en Hoelaat? Ik zou er graag bijzijn."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    Ik lachte. Toen ze weer begon over Odin. 'Jullie zijn niet uitgenodigd." Ik grijnsde. 'Dus jij kan in een raaf veranderen, wat interessant' ik liep wat dichter naar hem toe.

    Odin Varnas


    'Dus jij kan in een raaf veranderen, wat interessant' zei het meisje en liep naar me toe, "Ooit gehoord van, afstand?" vroeg ik boos, "En daarnet was ik een stuk grof vuil maar als ik in een Raaf kan veranderen is het een heel ander verhaal?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    'Het spijt me direct, je bent nog steeds grofvuil' ik grijnsde. 'Wel eigenlijk heb ik wel wat beters te doen.'

    Odin Varnas


    'Het spijt me direct, je bent nog steeds grofvuil. Wel eigenlijk heb ik wel wat beters te doen.'
    "Oh, bedoel je dat je weer terug naar huis gaat omdat je vader je weer wilt slaan? Weet je zeker dat je dat wilt?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    ''Oh, bedoel je dat je weer terug naar huis gaat omdat je vader e weer wilt slaan? Weet je zeker dat je dat wilt?'' ik keek Odin aan, wel hij had wel gelijk. ''Je hebt gelijk dat wil ik niet, maar gelukkig hoef ik niet terug.' zei ik maar. 'Gelukkig zijn er meerdere plekken waar ik nu naar toe kan.''

    Linde MasterThief


    Odin keek me smekend aan, ik wist dat hij het aan haar wou vragen maar ik moest hem toestemming geven, ik knikte, al wist ik wel dat hier ruzie van kon komen. "Anders ga je met ons mee?" vroeg Odin, ik wist het, hij vond haar wel een leuk meisje, soms flirt hij echt met iedereen die hij tegenkomt maar soms haat hij iedereen die hij tegenkomt.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    'Anders ga je met ons mee?' Vroeg Odin, ik dacht even na ik zou altijd nog weg kunnen en op andere plekken komen lijkt me ook wel weer leuk. 'Oké prima'

    Odin Varnas


    'Oké prima' zegt ze, ik geef haar een high five, "Top, Linde, gaan we naar jou huis?" vroeg ik, "Hmm?" antwoorde ze dromerig, ze zat weer in haar gedachten hoor, "Of we naar jou huis gaan..." herhaalde ik, "Oh, oké, is goed..." zei ze en pakte haar mand met 'bloemen'.
    Ik wende me weer Eliana, "Kom je ook? Het huisje is niet ver vandaan..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    Ik knikte en volg ze mee naar het huisje gelijk gaan er wat gedachtes rond. Oké waarom ga ik mee ik ken ze eens niet zo goed, dadelijk sluiten ze me op, vermoorden ze me, verkracht hij mij of weet ik veel wat. Maargoed ik bezit magie ik kan ze wel aan als ze iets zouden doen. Ik laat mijn blik even over de lichaam van Odin gaan en stopte even bij zijn kont. Hij heeft wel een lekker kont. Ik keek snel weer recht uit. Oké dat was weird.

    Odin Varnas


    Onder het lopen liep ik voor Eliana en ik voelde me bekeken, daarom ging ik naast haar lopen,
    "Ben je voor, of tegen je vader?" vroeg ik, als ze tegen hem was kan ze helpen met het voorbereiden van inbreken.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    Odin kwam langs me lopen. 'Ben je voor of tegen je vader?' Vroeg hij, ik kon eindelijk keer de waarheid spreken en ik durfde het ook een keer. 'Ik ben tegen mijn vader.' Zei ik.