• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    Felix

    "Je lijkt misschien jong en onwetend maar je bent erg wijs..."
    Ik glimlachte aarzelend terug, ik had eigenlijk met nog niemand gepraat over dit alles. 'Dankje,' zei ik langzaam om een lange stilte te vermijden. Toen draaide ik me met een ruk naar Pan om, Charlie was nergens te bekennen. 'Uhm. Pan. Waar is het kind?'
    Pan grijnsde.
    'Bij Leslie in de boom.'

    Charlie

    Ik duwde mezelf omhoog en ging toen naast Leslie zitten. 'Hé...' zei ik langzaam.


    obsessive rage

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"

    Ik zag dat Charlie naar me toe kwam, ik kon het hele gesprek volgen van daarnet, behalve dat van Jo en Felix, dat was te zacht maar wat daarvoor gebeurde wel, dat Charlie aan kwam rennen met Felix achter haar aan. "Hey..." zeg ik langzaam terug. Ik zie dat Felix naar boven kijkt.
    Ik schreeuw voordat hun iets konden zeggen, "Ik ga niet met je mee, hoor je, Niet!" dan laat ik me weer terugzakken tegen de boom en kijk omhoog.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie
    ,,I'm not strong, or brave... I don't feel so,''


    'Klootzakken.' herhaalde ik Leslie langzaam. 'Je lijkt mij wel. Ik noem ze ook steeds zo.'
    Ik leunde tegen de vrij dikke boomstam en klauwde mijn vingers om een paar twijgjes. 'Volgens mij hebben we nog nooit een normaal gesprek gehad. Zullen we dat eens houden? Of zullen we gewoon... Stil hier blijven zitten en de klootzakken voor klootzakken uitschelden?'

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 22:22 ]


    obsessive rage

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    'Je lijkt mij wel. Ik noem ze ook steeds zo. Volgens mij hebben we nog nooit een normaal gesprek gehad. Zullen we dat eens houden? Of zullen we gewoon... Stil hier blijven zitten en de klootzakken voor klootzakken uitschelden?' ik glimlach even en kijk haar aan, "We kunnen allebei gaan doen..." zeg ik met een knipoog, "Klootzakken!" schreeuw ik boos naar beneden, in een oogopslag verandert mijn boze blik in een onschuldig katje blik en kijk Charlie aan,
    "Nou, ik ben dus Leslie en hoorde bij de lost boys... En jij?" ik grinnikte even om mezelf, ineens veranderen van boos naar een 'katje'


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    Ik lachte terug. 'Charlotte Blake slash Jones of Charlie is de naam, ik ben een piraat en zocht mijn ouders. Die dood blijken te zijn. Dus zit ik opgescheept met Bloody klootzakken op Neverland, dat is mijn leven. En hoe ben jij hier gekomen?'


    obsessive rage

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    'Charlotte Blake slash Jones of Charlie is de naam, ik ben een piraat en zocht mijn ouders. Die dood blijken te zijn. Dus zit ik opgescheept met Bloody klootzakken op Neverland, dat is mijn leven. En hoe ben jij hier gekomen?' ik lach even om het eerste stukje maar als ze over het laatste stukje begint gaat mijn lach weg, "Ja, je lonely voelen, geloven en dan komt de schaduw je wel ophalen, ik was verkleed als jongen net zoals Jo. We zijn allebei vandaag ontdekt..." zeg ik snel zonder er teveel over na te denken, "Ik woon hier ongeveer 1 tot 2 jaar..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'We waren alle drie als jongen verkleed.' zei ik luchtig. 'En door elkaar zijn we ontmaskert. Jij begon Jo na te doen en alles, trok die pruik af en alles. Ja, ik heb het gezien, ik had één van Hooks kaarten gejat om mijn ouders te zoeken. Het werkte niet.'


    obsessive rage

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    'We waren alle drie als jongen verkleed.' zei ze luchtig. 'En door elkaar zijn we ontmaskert. Jij begon Jo na te doen en alles, trok die pruik af en alles. Ja, ik heb het gezien, ik had één van Hooks kaarten gejat om mijn ouders te zoeken. Het werkte niet.' ik keek haar lachend aan, "Nou een lekker team zijn we dan zeg..." ik kreeg bijna de slappe lach, "Sodeknetter, wauw..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    Leslie kreeg bijna de slappe lach en ook ik kon een grinnik niet onderdrukken. 'Ik wil je trouwens bedanken,' zei ik toen serieus, en mijn hand gleed naar mijn hart. 'Dat je... Een soort van bezorgd leek toen... Hij mijn hart bijna uit rukte.'


    obsessive rage

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    'Ik wil je trouwens bedanken,' zei ze toen serieus, en haar hand gleed naar haar hart. 'Dat je... Een soort van bezorgd leek toen... Hij mijn hart bijna uit rukte.' ik glimlachte even, "Ik was ook bezorgd, je bent mijn zus en die klootzak heeft niet het recht om dat te doen..." ik keek haar even aan en glimlachte, "Én een hele belangrijke, die niet echt gelde voor mij op dat moment, wij, Jo en ik, kunnen voelen wanneer jij pijn hebt en krijgen zelf ook pijn, minder erg maar wel een beetje..." vertelde ik als grapje wat eigenlijk wel waar was.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    "Ik was ook bezorgd, je bent mijn zus en die klootzak heeft niet het recht om dat te doen..." ze keek me even aan en glimlachte, "Én een hele belangrijke, die niet echt gelde voor mij op dat moment, wij, Jo en ik, kunnen voelen wanneer jij pijn hebt en krijgen zelf ook pijn, minder erg maar wel een beetje..."
    Ik lachte. 'Right.' zei ik. Ik hoorde ergens in haar stem dat het een grapje was. 'Als dat waar was hadden jullie veel vaker pijn gehad.'
    Ergens vervloekte ik mezelf dat ik steeds zo realistisch wilde blijven, ik had nooit echt de kans gehad te spelen en een kind te zijn. Misschien, heel misschien, was ik daarom wel hier? Om dat in te halen?


    obsessive rage

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    'Right.' zei ze. Ik hoorde ergens in haar stem dat het een grapje was. 'Als dat waar was hadden jullie veel vaker pijn gehad.' de grijns verliet mijn gezicht, ughhh, te serieus.
    "Ja, soms wel maar ook vaak door Jo door haar hand, het sukkeltje had zichzelf per ongeluk soortvan vervloekt, wist ze zelf niet maar zoiets..." ik lachte bij het bedenken dat je soms gewoon jezelf per ongeluk kon vervloeken...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Als je per ongeluk een huis in de fik kan zetten is jezelf vervloeken vast ook niet zo moeilijk.'
    Ik kwam langzaam overeind en ging op de tak staan, ugh het begon hier saai te worden. 'Leslie, een idiote opmerking, maar volgens mij ben ik vergeten hoe ik lol kan hebben door het weeshuis.'


    obsessive rage

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    'Leslie, een idiote opmerking, maar volgens mij ben ik vergeten hoe ik lol kan hebben door het weeshuis.' ik glimlachte, "Ja je hebt gelijk. We kunnen lol maken met de klootzakken om niet uit deze boom te komen als ze het vragen...' zeg ik lachend maar fluisterend.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Lynn Parker Lewis


    ||Lynn Parker Lewis||
    Langzaam duw ik tegen zijn borstkas en zet mijn gemeenste blik op. 'Je hebt geen recht om dit te doen.' Sis ik boos terwijl ik hem vol waanzin aankijk. Hij grinnikt alleen maar en wijst naar het afgebrande huis iets verder op, nou eerder een afgebrand dorp. 'Jij hebt sowieso geen recht... Rooie.' En met die woorden duwt hij mij met een snelle beweging van de toren af. Ik gil en maak me klaar voor de val, maar die komt niet. Ik haal mijn armen voor mijn ogen weg.. Ik val nog steeds, maar ik ben niet meer in Engeland. Ik ben ergens op een eiland waar ik nog steeds aan het vallen ben, 'aaaaaaaaaaaaaa!' gil ik wanneer ik kei hard op een tak bons en nog altijd val, want tja, ik ben niet heel zwaar, maar de tak is ook niet heel dik. Ik val op de grond boven op de tak terwijl ik pijnlijk naar mijn enkel grijp. 'B.' zeg ik droogjes terwijl ik opsta en het zand van mijn kleren afklop. 'Hallo dames zeg ik tegen twee dames zie er het zelfde uitzien. 'Weten jullie waar ik ben?'

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 14:33 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'