• Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    De vloek is uitgesproken en iedereen is vergeten wie hij is. Hoe loopt dit af?


    Once Upon A Time (speeltopic) ~8
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178517



    Agnete Annica Saari


    Vervolgens schrijft de mens of wolf of wat diegene ook is iets op een muur.
    "Hoe kan ik je helpen," staat er op het muurtje.
    "Mijn wonden moeten snel gestopt worden," stamel ik "anders worden mijn wonden mij fataal in plaats van wurging,".
    Ik voel aan de wond waardoor mijn vingers een dieprode kleur kregen.


    even een repost van mijn laatste bericht

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 17:25 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski Wolvenvorm

    "Mijn wonden moeten snel gestopt worden," stamelt ze "anders worden mijn wonden mij fataal in plaats van wurging," ik knikte in haar richting. Ik schreef nog snel: "Ik ga naar het ziekenhuis en breng wel een dokter mee. Dokter Wayne!" Ik rende richting het ziekenhuis en keek een verpleegster aan. Ze leek te begrijpen wat ik bedoelde en rende met me mee. Hopelijk was het niet te laat...



    Agnete Annica Saari

    De wolf knikte naar me voordat hij/zij opschreef dat ie richting het ziekenhuis ging om een dokter te halen.
    "Wees alsjeblieft snel," stamel ik zachtjes terwijl ik de wolf zie vertrekken. Ik sleep mezelf richting een muurtje waar ik tegenaan kan leunen. Ik voel aan mijn nek, waardoor mijn vingers nog roder kleurden. Ik hoop dat wolf snel terug is met hulp want anders ben ik, de Banshee ten dode opgeschreven. Dat weet ik zeker.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski Wolvenvorm

    De verpleegster viel onderweg zo'n 4 keer door haar veel te hoge hakken. Dat moesten ze eens verbieden. Eens aangekomen zag ik het meisje er nog steeds liggen, kermend van de pijn.

    Teyla Wayne

    Ik kwam na veel vallen aan bij het meisje waar de wolf me naartoe had geleid. "Gaat het wel meisje? Wat is er gebeurt?" Zei ik terwijl ik het bloeden op bepaalde plekken al stopte.

    Lisa

    Ik loop weer terug naar de stad en zie een bloedend meisje, een wolf en een verpleegster. Ik rende erheen en werd gevolg door Spike. 'wat is er gebeurd? Gaat het wel?' Ik keek naar de wolf, dat was die ene die Graham had "aangevallen" dacht ik. Ik weet het eigenlijk wel zeker, ik voel het.



    Agnete Annica Saari


    Vervolgens zie ik de wolf en de verpleegster arriveren.
    "Het bloed stroomt uit mijn lichaam dus je kan wel concluderen dat het slecht ga," stamel ik tegen de verpleegster "ik werd in een steegje gelokt en daar probeerde een vrouw me te wurgen, wat gisteren trouwens ook gebeurde maar toen ontsnapte ik snel uit haar greep, nu had ze een koord,". Ik kon het moeilijk laten om Sacarstisch te zijn, maar dat is hoe ik ben. Vervolgens zie ik een meisje aankomen die hetzelfde vraagt als de verpleegster.
    "Ik ben ter plekke gewurgd met een koord door een vrouw die me al tijden dreigt en treitert," zeg ik " en aan me nek te zien kan je concluderen dat het slecht gaat,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Teyla Wayne



    "Het bloed stroomt uit mijn lichaam dus je kan wel concluderen dat het slecht ga. Ik werd in een steegje gelokt en daar probeerde een vrouw me te wurgen, wat gisteren trouwens ook gebeurde maar toen ontsnapte ik snel uit haar greep, nu had ze een koord," opeens kwam er een meisje bijstaan. 'wat is er gebeurd? Gaat het wel?' "Ik ben ter plekke gewurgd met een koord door een vrouw die me al tijden dreigt en treitert, en aan me nek te zien kan je concluderen dat het slecht gaat," zei het meisje dat Agnete bleek te heten. "Ik zal met mijn spullen het voornaamste al proberen doen, maar je moet straks zeker weten naar het ziekenhuis." Ik nam wat uit mijn tas en deed al het nodige.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 21:08 ]



    Agnete Annica Saari

    Wanneer de zuster verteld dat ze nu deels het nodige doet, weet ik meteen dat het pijn gaat doen. Toen ze de wonden schoon maakte, moet ik me uiterste best doen om het niet uit te krijsen van de uiterste pijn die er door mijn lichaam stroomt. Wanneer ze daarmee klaar is, haal ik opgelucht adem.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Lisa

    'ik wil wel mee lopen naar het ziekenhuis.' Ik keek weer naar de wolf, maar liep dit keer naar hem toe. Ik aaide over zijn mooie vacht. Spike was denk ik moe en ging op de grond liggen. Wat zijn wolven toch mooi, alle dieren eigenlijk. Die wolvenvacht is zo zacht, net een dekentje.

    Joseph Lloyd Dombrowski Wolvenvorm

    Opeens begon Lisa mij te aaien. Ik genoot ervan, en kwispelde met mijn staart naar het hondje dat naast haar ging liggen.


    Jade Wakefield
    ~ WHEN ~ SHE ~ CRIES ~

    Ik glimlachte, niks kon meer stuk. Ik reed kei hard op de weg en stopte voor een bordje met ''Storybooke''.
    'Is dit Storybooke?' Ik deed mijn helm af en keek om me heen, toen zette ik hem op en reed naar binnen,
    de onzichtbare poorten sloten het voor me af, wat ik niet door had. Ik bekeek alles goed om me heen.
    Toen stopte ik bij een meisje die een wolf aaide. 'Hallo,' ik deed de helm af. 'Hallo, ik ben nieuw in Storybooke,
    weet u waar ik een hotel kan vinden?' Ik kijk het meisje aan en nam haar goed in me op, misschien zou dat
    van pas komen later?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 21:24 ]


    ~

    (het is Storybrooke)

    (bedankt)


    ~

    - meld me af


    ~



    Agnete Annica Saari


    Ik lig een beetje hopeloos tegen de muur aan als er nog een persoon naar ons toe komt. Dit keer is het een nieuweling die de weg niet honderd procent kent. Nu de wond schoongemaakt is, moet ik nu niet naar het ziekenhuis zoals die vrouw zei? Ik zelf heb nu namelijk geen kracht om op te staan


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina