• Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    De vloek is uitgesproken en iedereen is vergeten wie hij is. Hoe loopt dit af?


    Once Upon A Time (speeltopic) ~8
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178517

    Teyla Wayne



    "Ze kunnen dan beter vermelden waar de slachtoffers wel vandaan komen." Ik knikte, ze had gelijk.

    Carson Beckett



    Het meisje ging zitten zonder iets te zeggen. Spijtig, ze leek me wel geschikt voor mij. "Nu ga je ik naar de afdeling intensieve zorgen brengen. Daar zal je de operatie krijgen, en daarna ga je naar een andere afdeling waar er slaapkamers zijn." Ik hoopte dat ze eindelijk eens ging reageren.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 12:55 ]



    Agnete Annica Saari


    Op mijn reactie over het nieuwsbericht knikte de zuster zonder enig andere reactie. Vervolgens vertelt de chauffeur dat ik naar de intensive ga voor een operatie waarna ik vervolgens naar de bedden wordt gebracht.
    "Is het een zware operatie?" vraag ik "krijg ik er een litteken van?". Ik kijk angstig om me heen. Ik wil geen litteken.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Carson Beckett



    "Is het een zware operatie?" Na een poosje vraagt ze ook "krijg ik er een litteken van?" "Het is een vrij zware operatie, maar je zal volledig worden verdoofd. En littekens, die kunnen met onze nieuwe technologie al gemakkelijk worden weggevaagd van de huid.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 13:00 ]



    Agnete Annica Saari


    Wanneer ik hoor dat het een zware operatie wordt, worden mijn ogen groot. Ik haal gelukkig adem als ik ontdek dat ik geen litteken zal hebben, want met een streep op je keel en nek rondlopen is beschamend.
    "Nou, gezellig hoor," mompel ik als reactie van de zware operatie "mensen die mijn keel opensnijden,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Carson Beckett

    "Nou, gezellig hoor, mensen die mijn keel opensnijden," zei ze. "Kom, kom meisje. Men ziet direct dat jij al veel meer dan dit hebt meegemaakt. Dit doorsta je zeker." Gelukkig dat ik bij mijn opleiding ook een deel "geruststellendheid" had. Ik zei tegen Teyla dat ze de anderen naar de wachtzaal moest brengen. "Is het een probleem dat ik je oppereer, of had je liever een vrouw gewenst?"



    Agnete Annica Saari


    De dokter praat nu ook over dat hij ziet dat ik dit vaker heb meegemaakt en dat dit ook zal lukken. Maar om opengesneden keel te krijgen wat exact het doel van de dader was, is niet niets. Vervolgens vraagt hij of het erg is als hij mij opereert.
    "Het maakt mij niet uit, als ik maar levend blijf," antwoord ik daarop.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Carson Beckett



    "Oke, als je klaar bent kan ik nu direct beginnen." Ik neem de parlofoon van de muur en zeg dat ze enkele verplegers of verpleegsters moeten sturen. Ik doe mijn speciaal pak al aan en laat de assistenten binnen. "Klaar?" Vraag ik nogmaals.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 13:17 ]



    Agnete Annica Saari


    Vervolgens wordt ik op een plek neergelegd waar ik geopereerd zal worden. Ik kijk in het felle licht terwijl ik iedereen zie die mijn keel zullen opereren. Vervolgens doet een van de verpleegsters een kapje over mijn haren en daarna wordt er gevraagd of ik er klaar voor ben.
    "Ik denk het wel," antwoord ik zachtjes.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Carson Beckett

    (het spijt me maar ik ben even weg, tot straks!)

    Carson Beckett

    Ze was blijkbaar klaar, dus ik nam de spuit. "Het kan dat die even pijn gaat doen, maar het volgende ogenblik ga je waarschijnlijk niet meer in deze kamer zijn en ga je geen wonden of bloed meer zien." Ik deed de spuit in haar nek. "Tot ziens." Zei ik, niet wetend of ze nog wakker was. Ik begon met opereren.

    Ik ben van plan dit te laten mislukken waardoor je in kritieke toestand komt, dus nog niet doen dat je al wakker bent.

    En nu ben ik echt weg, dus tot straks!



    Agnete Annica Saari


    Opeens krijg ik een spuit waardoor alles verdoofd wordt. Ik hoor nog een tot ziens voordat ik niks meer hoor of zie. Ik was verdoofd, niet wetend hoekbank het duurt voordat ik het licht weer zal zien en of ik het licht nog kan zien, daar ben ik niet zeker van.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    (Late MT)


    obsessive rage

    Lisa

    Ik zit in de wachtkamer met Spike en de wolf. Het verbaasde me dat ze mee mochten. Ik ken het meisje niet echt, maar ze heeft verder geen vrienden of familie hier dus ik zal wel blijven totdat ze weer wakker word. Nu aai ik met mijn ene hand over de kop van Spike en met mijn andere hand over de kop van de wolf.

    Carson Beckett



    Ik heb haar nek al volledig geopereerd en alles leek oke. Haar ademhaling was normaal en stabiel, maar nu kwam het moeilijke deel. Haar keel. Het gebeurde niet vaak dat ik iemands keel moest opereren. Ik nam mijn mesje, en sneed haar keel doormidden. Er spatte wat bloed uit. Mijn gezichtsscherm hing vol met een rode vloeistof. Ik nam mijn pincet en haalde voorzicht de stukjes stof en vuil uit haar lichaam. Maar dan. Ik keek op mijn scherm en zag dat haar hartslag daalde. En bleef dalen. 15 kloppen per minuut. Dat is niet gezond. Ik nam direct mijn tablet en begon haar hart bij te sturen. Tevergeefs. Ik zocht naar de machine voor als je een hartinfarct hebt, maar er stond op "geen gebruik tijdens operatie". Ik zag geen enkele uitweg.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 15:42 ]



    Agnete Annica Saari


    (dit zijn haar gedachtes/dromen,ze is niet wakker)
    Ik loop rond in het bos op blote voeten. De bomen zijn kaal en alle bladeren liggen rommelig op de grond. Opeens zie ik een meisje die gewurgd met koord aan een boom is gebonden. Ik zie het gezicht nog, dat vol met doodsangst was. Ik loop naar de boom ernaast waarop staat :'jij bent hierna,". Ik gil het uit.

    (Echte lichaam)
    Agnete's lichaam schudt een beetje en ze rilt ontiegelijk.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina