• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 18:25 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    PIZZAAAAAAAA.


    What would Emma do?

    Square schreef:
    (...)

    Probeer een samenvatting (of twee) te vinden en lees de eerste en laatste paar pagina's van het boek (en eventueel ook het begin en einde van wat hoofdstukken). Dan kom je waarschijnlijk al een heel eind, zelfs als het je niet lukt om er meer dan een uur in te stoppen. (krul)


    Thanks, dat heb ik nu gedaan (behalve het laatste stuk lezen). Nadeel is alleen dat ik enorm bang ben dat ze van die vragen gaat stellen die je alleen kunt weten als je alles hebt gelezen. Het boek bestaat namelijk uit 3 delen ugh.. En ik doe zo'n beetje 20 minuten per pagina :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    @Wendy: scholieren.com is altijd een lifesaver. Ik heb er al mijn boeken voor Nederlands, voor Engels en voor Frans op gevonden dit jaar, had voor allemaal vrij oké punten én heb ze allemaal niet gelezen. Die helpt echt!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nvm.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 15:52 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wil iemand de toiletten en de badkamer voor mij schoonmaken? Ik heb echt -3000% zin :')

    Villainess schreef:
    Wil iemand de toiletten en de badkamer voor mij schoonmaken? Ik heb echt -3000% zin :')

    als jij morgen dan mijn ANW toets maakt, stem ik honderd procent voor


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    "Wat fijn dat mijn vriendin niet op whatsapp reageert. Dan hoef ik ook niets te zeggen, ook al was mijn laatste bericht 'OK'."
    ~ geschatte gedachtengang van mijn vriend.

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    @Wendy: scholieren.com is altijd een lifesaver. Ik heb er al mijn boeken voor Nederlands, voor Engels en voor Frans op gevonden dit jaar, had voor allemaal vrij oké punten én heb ze allemaal niet gelezen. Die helpt echt!


    Oeh, daar kan ik inderdaad ook nog even kijken. Thanks!!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik verveel me ugh. En waarom ben ik opeens zo onrustig en nerveus?

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 16:12 ]


    Caution first, always.

    Wiarda schreef:
    (...)
    als jij morgen dan mijn ANW toets maakt, stem ik honderd procent voor


    *whispers* Zou ik haar moeten vertellen dat ik nooit één les ANW heb gehad? Neh.
    Tuurlijk! Ik fix die toets voor jou en haal een tien en dan maak jij de toiletten schoon.

    Top. Mijn leven post-scriptie houdt in dat ik me totaal leeg voel en de continue behoefte voel om me totaal lam te drinken, wat ik nu twee avonden op rij perfect heb uitgevoerd. Ik had gedacht dat ik blij zou zijn of iets.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    I love you all.


    What would Emma do?

    O MY GOD I'M SO EXCITED.
    Maar misschien moet ik dat niet doen, omdat het de laatste paar keer ook best wel mis ging daardoor. WAAROM HEB IK DIT NIET EERDER GEVOLGD?!
    Roeien is leuk :3


    Deep inside, I've never felt alive

    IDK OF HET GEMEEEN IS DAT IK DE BUS AL REGEL ZODAT IK NIET MET DE STOMME MENSEN MOET. BUT I'M SOOO EXCITED *O*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Finding Dory was zo leuk!


    Rest in Peace, Son of Gondor