• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 18:25 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    You're just a ghost of blissful feelings,
    A cloud of smoke that I keep breathing,
    An illusion, I'm losing you to the games in my mind.
    I see your face, an apparition,
    But now it's changed,
    Shape shifting,
    Don't wanna open my eyes.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Well, this is all very gay. Excellent.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wat houdt me nog tegen..?
    //
    Let's cry myself to sleep and wake up again tomorrow, hoping that tomorrow will be different but it won't.. I know it won't.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 23:45 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    'nobody wants you'

    thats the sound of my selfesteem crumbling

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 23:49 ]


    Heaven is a place that we all have

    Spin zat dus de hele tijd onder mijn kussen en ik ben ik hem weer kwijt. Lucky

    // Fuck, ik heb hem gevangen.

    // En hij is buiten.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 0:31 ]

    Stop talking, ik heb een hoofdtelefoon op. Wanneer leer je het ooit dat ik je niet hoor? -.-

    +

    Mensen die je zonder reden verwijderen als vriend op Facebook... ok dan. Doei dan maar?


    16 - 09 - '17

    Zeggen dat ik van je hou en het niet meer zo menen als eerder in onze relatie. Voelt slecht.

    Heel slim om altijd je korstjes af te pulken, waardoor je hele enkels onder het bloed komen te zitten. Wanneer leer je het nou eens. Domme koe (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet niet meer wat ik moet doen
    Niks is goed genoeg...
    Het verbaast me dat ik überhaupt nog moeite wil doen...

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 1:38 ]


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Hilarisch hoe je altijd tegen me in gaat. Hou je salty commentaar gewoon voor jezelf svp. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Pa is weer chagrijnig. Nog ff en ie krijgt een grote mond van me. Ben dr echt klaar mee. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    feeling like i could cut a bitch


    Heaven is a place that we all have

    Ugh, kutbouwlampen (cat) Dat ding schijnt ook nog eens haast recht mijn kamer in en zelfs met luxaflex lijkt het alsof het ochtend aan het worden is om 3 uur 's nachts (cat)
    Waarom is de woningbouw nou weer zo stom om bouwlampen bij een flat te zetten, die gesloopt moet worden, terwijl driekwart van de mensen er nog woont?


    Stenenlikker

    Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo slecht gedroomd heb en ik haat mezelf nu.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ja maar twee mensen die al een tijdje droogstaan in één slaapkamer zetten is ook gewoon geen goed idee

    //

    En wat de fucking fuck. De jongens hebben nu een foto van mijn vriendin haar ex en zijn nieuwe scharrel halfnaakt in bed in de groepschat gestuurd. Als ik mijn vriendin was geweest had ik ze echt in de fik gestoken.


    i put the fun in funeral