• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 18:25 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hmm, ergens heb ik het idee om alle LGBT-verhalen op q te verzamelen in een topic of story ofzo, maar zal dat werken? Dunno.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Hmm, ergens heb ik het idee om alle LGBT-verhalen op q te verzamelen in een topic of story ofzo, maar zal dat werken? Dunno.

    You could do that.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'MEEEH IK HEB GEEN GELD'

    *koopt 3792 onnodige onzindingen*

    For fuck's sake mens, je loopt altijd te klagen dat je geen geld hebt maar geeft wel overal geld aan uit, en als ik iets samen wil doen, kan je niet omdat je geen geld hebt. En als ik dan iets met iemand anders ga doen, voel je je verraden. Really now?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Square schreef:
    (...)

    Jep, Kirk weet wel hoe hij zijn puntorige vriend moet vleien. (nerd)

    Het is ook al minstens twee keer voorgekomen dat Bones iets mompelde over Vulcan biology en Spock opmerkte dat het hem veel genoegen bracht dat zijn biologie anders was dan die van Bones. Ik snap niet hoe mensen kunnen beweren dat Spock geen gevoel voor humor heeft. :'D


    Die man is echt een held, haha. Hij heeft misschien een andere vorm van humor, maar dan nog is die vorm geweldig. :Y)

    Metamorphoses schreef:
    okay ik ben het echt helemaal zat

    loop jij hier te zeuren en zagen en ik moet hier maar alles regelen, ik mag niet zeggen dat jij iets vergeten bent, want woooow, je fout toegeven is zo moeilijk, moet je maar met dingen beginnen smijten en als ík er dan maar iets van zeg, ontplof je, k, ben het gewoon helemaal beu, het geeft jou echt niet het recht om me slaan HOE DURF JE ik begrijp niet wat er met je is, whatthefuck, weet je, het kwetst me mentaal meer dan fysiek dat je het gewoon doet, ugh ga gewoon weg

    //idk mag je wenen met lenzen in


    Oh ow wat. Als je wil dat ik naar Mechelen/waar je ook zit kom om dat mens op haar donder te geven, doe ik het met genoegen. <3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aan school werken terwijl je vader bezig is met het huis te schuren is niet te doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het is vandaag een goede dag. I like it.

    En het feit dat deze gast Buck heet maakt t beter. Nu maar hopen dat ik niet per ongeluk Bucky zeg :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Iedereen in mijn klas kreeg een makkelijk opdracht zoals: 'organiseer een evenement,' of :'geef een les.' Ik krijg natuurlijk weer een of andere gare moeilijke opdracht als: 'verzin iets waarmee je de omzet van het bedrijf vergroot.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    You could do that.


    Ik zal eens proberen een fatsoenlijk topic op te zetten :'P


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Burritho schreef:
    Iedereen in mijn klas kreeg een makkelijk opdracht zoals: 'organiseer een evenement,' of :'geef een les.' Ik krijg natuurlijk weer een of andere gare moeilijke opdracht als: 'verzin iets waarmee je de omzet van het bedrijf vergroot.'


    Reclamestunts, of goedkopere dingen inkopen en dezr voor dezelfde prijs verkopen als het andere product. Uhm, personeel verminderen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Reclamestunts, of goedkopere dingen inkopen en dezr voor dezelfde prijs verkopen als het andere product. Uhm, personeel verminderen?


    Reclamestunts kunnen wel. Mensen verminderen gaat niet want het is een eenmansbedrijf.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    (...)

    Reclamestunts kunnen wel. Mensen verminderen gaat niet want het is een eenmansbedrijf.

    Aah een ZZP-er. Uhm. Nou, producten veranderen is ook handig, zoals ik eerder al zei. Je kunt dan op andere producten overgaan die goedkoper zijn en deze voor hetzelfde bedrag als de wat duurdere verkopen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zouden de terroristen een aanslag plegen bij de tour de france?

    Hallo overheid, ik ben een onschuldig meisje

    Ik verveel me zo erg...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ahh, Ik mag bijna vertellen hoe ik mijn story ga publiceren op Q! So excited!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moeders, als ik om hulp vraag beteken niet dat je een hele preek op mij hoef af te vuren dat ik veel eerder hier aan had moeten beginnen en dat het allemaal maar mijn eigen schuld is en dat ik lekker het zelf uit kan zoeken. Jij wint sowieso de prijs voor beste moeder van het jaar. UGRH


    "Ignite, my love. Ignite."