• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 18:25 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    The Chronos Project. Interessant. Ik hou wel van dat soort dingen die je moet ontcijferen. Al zou ik niet weten hoe. Dus ben sowieso niet geschikt om mee te doen.

    En het is weer tranen gelaten. Ik weet niet hoe ik verder moet. Ik ga hier echt aan onderdoor en ik kan niks doen behalve toekijken hoe beide opties tot een ramp uit lopen. Het vraagt teveel van me en ik weet niet wat ik moet. Vandaag of morgen lukt het niet meer. Kan ik me niet sterk houden en stort alles wat ik heb opgebouwd weer in elkaar. Help? Is dat teveel gevraagd? God? Mensen? Bestaat hulp niet meer? Moet je alles alleen doen? Ik weet niet of ik dat kan.


    The truth is out there.

    Last friday night, do it all again!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Don't wake me up
    I'm trying to be patient
    Why should I leave?
    I don't wanna see the sun today
    But it's up, I'm awake
    But I'm vacant
    I need reprieved
    Cause I'm sleeping my life away


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Can't you feel the love tonight :'D


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    "I'll see you in the future when we're older
    And we are full of stories to be told
    Cross my heart and hope to die
    I'll see you with your laughter lines"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    The Rosie Project.
    Mam, ik ga m serieus eens een keer lezen. Die deel 1 en 2 van je. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wow, egoïstisch ouders. Muziek zo hard opzetten dat wij onze muziek niet meer horen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Haahaha mijn lens al laten vallen D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik zou graag mijn familie eens een dag NIET zien...

    als iemand zin heeft om mijn gastenboek of inbox binnen te vallen alsjeblieft go ahead want ik heb nood aan sociaal contact lol


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I feel lonely. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat heb ik gisteren toch gedaan op het werk dat mijn been/rug zoveel pijn doet?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Valt m'n zusje in 1x flauw. Well, ik weet nu hoe in paniek zijn voelt.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Over precies een week is scoutingkamp en ik weet echt niet hoe ik dit ga overleven. Mijn beste vriend van vorig jaar is er niet meer en het is al zo zwaar. Ik ben constant bij mensen in de buurt en raak uitgeput, hoe moet ik dan nog met mijn depressie dealen? Serieus, ik ga dit jaar eerder naar huis van kamp, ik kan het niet.