• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 18:25 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik voel me zo ontzettend schuldig dat ik der niet meteen heb laten zitten en dat ik der niet op heb gevangen fuck..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    wow, ik ben blij


    Heaven is a place that we all have

    Lol, ik vraag drie dagen geleden of ik iemand anders een kampeerstoeltje moet laten regelen, zeg jij dat je 't zelf wel nog zal kopen, ben je het NATUURLIJK FUCKING VERGETEN. K, ben ik degene die zaagt dat ze nu geen kampeerstoeltje meer heeft :')) Wat geeft jou nu het recht om tegen mij te lopen schreeuwen? :'))


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dit is een hele lekkere tosti. Holy shit. Oude kaas, kipfilet, kerriepoeder en wat zout met zeewier (dat is een mengsel) en nog knoflooksaus. HOLY CRAP. Nieuwe uitvinding, daaamn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fijn als de site van je school niet fatsoenlijk werkt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kirk: You would make a splendid computer, mister Spock.
    Spock: That is very kind of you, Captain.

    !!!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    okay ik ben het echt helemaal zat

    loop jij hier te zeuren en zagen en ik moet hier maar alles regelen, ik mag niet zeggen dat jij iets vergeten bent, want woooow, je fout toegeven is zo moeilijk, moet je maar met dingen beginnen smijten en als ík er dan maar iets van zeg, ontplof je, k, ben het gewoon helemaal beu, het geeft jou echt niet het recht om me slaan HOE DURF JE ik begrijp niet wat er met je is, whatthefuck, weet je, het kwetst me mentaal meer dan fysiek dat je het gewoon doet, ugh ga gewoon weg

    //idk mag je wenen met lenzen in

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 14:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Square schreef:
    Kirk: You would make a splendid computer, mister Spock.
    Spock: That is very kind of you, Captain.

    !!!


    wahahahahaha Jesus, wat een compliment. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Metamorphoses schreef:
    okay ik ben het echt helemaal zat

    loop jij hier te zeuren en zagen en ik moet hier maar alles regelen, ik mag niet zeggen dat jij iets vergeten bent, want woooow, je fout toegeven is zo moeilijk, moet je maar met dingen beginnen smijten en als ík er dan maar iets van zeg, ontplof je, k, ben het gewoon helemaal beu, het geeft jou echt niet het recht om me slaan HOE DURF JE ik begrijp niet wat er met je is, whatthefuck, weet je, het kwetst me mentaal meer dan fysiek dat je het gewoon doet, ugh ga gewoon weg

    //idk mag je wenen met lenzen in



    WELK FUCKING KUT MENS HEEFT JOU GESLAGEN WTF WTF WTF IK TRAP EM ZO TERUG DE BAARMOEDER IN VAN ZN MA


    Heaven is a place that we all have

    Ik kan eindelijk weer terug naar mijn natuurlijke habitat na de toetsweek. In mijn kamer lezen, lezen en lezen. Niks anders dan lezen. Jezus ik heb het boeken lezen echt gemist door de drukte van school. Dus als iemand me zoekt. Ik lees.


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Laat ik het huis eens uit gaan en lunch kopen ;') Ik heb honger en het is al twee uur geweest

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 15:11 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    (...)

    wahahahahaha Jesus, wat een compliment. :'D


    Jep, Kirk weet wel hoe hij zijn puntorige vriend moet vleien. (nerd)

    Het is ook al minstens twee keer voorgekomen dat Bones iets mompelde over Vulcan biology en Spock opmerkte dat het hem veel genoegen bracht dat zijn biologie anders was dan die van Bones. Ik snap niet hoe mensen kunnen beweren dat Spock geen gevoel voor humor heeft. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik haat stage verslagen. Ik kan het niet, ik snap niks van de opdracht en ik wil huilen doei


    "Ignite, my love. Ignite."

    Metamorphoses schreef:
    okay ik ben het echt helemaal zat

    loop jij hier te zeuren en zagen en ik moet hier maar alles regelen, ik mag niet zeggen dat jij iets vergeten bent, want woooow, je fout toegeven is zo moeilijk, moet je maar met dingen beginnen smijten en als ík er dan maar iets van zeg, ontplof je, k, ben het gewoon helemaal beu, het geeft jou echt niet het recht om me slaan HOE DURF JE ik begrijp niet wat er met je is, whatthefuck, weet je, het kwetst me mentaal meer dan fysiek dat je het gewoon doet, ugh ga gewoon weg

    //idk mag je wenen met lenzen in


    Whoa, dat klinkt echt op geen enkel niveau oké. :c Er is niets wat iemand het recht kan geven om je ook maar met een vinger aan te raken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Onze nieuwe hond is zo schattig en ik kan haar alleen maar knuffelen omggg ze is zo fluffyy


    — Inner peace, it's hard to find. —