• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 18:25 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oké. Laatste episode van 11.22.63 kijken. Ik ben bang. Ik wil niet dat deze serie eindigt want het is zo goed :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Okeee dus wij gaan in de stad zoeken naar een kort broekje voor jou omdat jij zo'n pijn in je heupen hebt en niet wilt lopen en als we thuiskomen ben jij naar een vriendin. Fuck you en ga eens dingen zelf doen als je vrij bent, ja. Je bent gewoon lui.


    Your make-up is terrible

    Thanks God alles is goed met m'n zusje. Na 2 uur eindelijk weg uit het ziekenhuis.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Slechte dag ofzo?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wanneer je bij een ander bent en op youtube een Clearblue reclame krijgt. What? :S

    Grimmie schreef:
    Wanneer je bij een ander bent en op youtube een Clearblue reclame krijgt. What? :S


    Die krijg je kei vaak op youtube hoor...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Grimmie schreef:
    Wanneer je bij een ander bent en op youtube een Clearblue reclame krijgt. What? :S


    De helft van de youtubereclames zijn Clearblue reclames


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Burritho schreef:
    (...)

    Die krijg je kei vaak op youtube hoor...


    Ik gelukkig niet. Lang leven addblock! :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Ik gelukkig niet. Lang leven addblock! :Y)


    Ik heb dat gelukkig ook op mijn laptop, alleen niet op mijn telefoon :/


    "Ignite, my love. Ignite."

    TV series met maar één seizoen en een open einde D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hahaha de keer dat ik support nodig heb reageert er niemamd. Sad. Ik zal het onthouden als jullie weer eens iemand nodig hebben. Fenks "friends". Luckily heb ik ook nog echte vrienden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Burritho schreef:
    (...)

    Die krijg je kei vaak op youtube hoor...

    Ik heb ze nooit, op nu na.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 18:14 ]

    En mijn moeder is weer als een bezetende aan het schreeuwen tegen mijn vader.


    "Ignite, my love. Ignite."

    SHHHHT


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan ik verdwijnen?


    "Ignite, my love. Ignite."