• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 21:10 ]


    Heaven is a place that we all have

    Plank tegen mijn kop. Au :'D

    Pffff, één bericht en je verpest mijn hele dag. Ik weet al weer waarom ik weg ging op die site, ik had nooit terug moeten komen. Quizlet hoeft en zal nooit een vervanging hebben.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 11:30 ]

    Iemand zin om morgen samen met mij naar het foodtruck festival in Den Bosch te gaan?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    Iemand zin om morgen samen met mij naar het foodtruck festival in Den Bosch te gaan?


    Als ik geen markt had had ik mee gegaan


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oke geen kater maar wel wakker geworden met een gekneusde voet en een verstrekte knie of zo dus ik noem dit eerlijk


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    omfg moet ik familie bezoeken *dead* mAAR IK WOU EEN KAPSALON GAAN HALEN IN 'T STAD EN JA IK WEET DAT HET DE STAD IS LAAT ME LEVEN PPL IK PRAAT OP QUIZLET GEWOON PLAT MECHELS


    Heaven is a place that we all have

    Wanneer je twee favoriete personen in een serie ruzie hebben en you're like: DON'T FIGHT, YOU'RE PARTNERS, HUG IT OUT. YOU'RE FIRE AND ICE. FUCK THE TEAM GO BACK TO CC AND ROB SOME BANKS TOGETHER.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    What the heck.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 19:08 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dit schooljaar is zo snel gegaan. Straks om 4 uur naar de BBQ en dan is het echt vakantie. Woah. Yes c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Dit schooljaar is zo snel gegaan. Straks om 4 uur naar de BBQ en dan is het echt vakantie. Woah. Yes c:


    Wat een straf, zo'n barbecue. c;
    Ik zou anderhalve week geleden ook gaan bbq'en met mijn studievereniging, maar de weersvoorspellingen waren te slecht dus zijn we ergens gaan eten. En toch heeft is het de hele avond droog gebleven. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Wat een straf, zo'n barbecue. c;
    Ik zou anderhalve week geleden ook gaan bbq'en met mijn studievereniging, maar de weersvoorspellingen waren te slecht dus zijn we ergens gaan eten. En toch heeft is het de hele avond droog gebleven. :')


    We zouden ook nog uit eten gaan dit jaar, maar het was te kort dag, dus word dat in het begin van het nieuwe schooljaar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet stofzuigen maar in plaats daarvan lig ik in bed. Iemand, schop me. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En ik word weer van het kastje naar de muur gestuurd. Eerst bel ik een organisatie om hulp, zij verwijzen me door naar het gemeentehuis en het gemeentehuis weet niet wat ze voor me kunnen doen en verwijzen me door naar het wmoloket. Het wmoloket zit nu natuurlijk dicht. Verdomme. Ik heb gewoon NU hulp nodig! :'c


    26 - 02 - '16

    Zooo. Mijn kamer is weer op en top netjes. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Denk dat een topic geen verkeerd idee is

    Ik ben echt verslaafd aan hazelnootkoffie


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.