• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 21:10 ]


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    fuck prioriteiten ik heb net een een kapsalon op en een harry potter filmmarathon gehouden


    Had mij uitgenodigd. ):


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Stress bij de douane. Favoriete bezigheid!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aerate schreef:
    fuck prioriteiten ik heb net een een kapsalon op en een harry potter filmmarathon gehouden


    2 op een dag?


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Miall schreef:
    (...)

    Had mij uitgenodigd. ):


    omfg sorryyy. ik ben nog maar bij de derde film en ik heb nog kapsalon dus als je wil binnenspringen, anytime

    PhilDunphy schreef:
    (...)

    2 op een dag?


    Ja.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 19:35 ]


    Heaven is a place that we all have

    Vandaag was leuker dan verwacht. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aerate schreef:
    (...)

    Ja.


    Rip hart


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    PhilDunphy schreef:
    (...)

    Rip hart


    exactly, also ik ben moe, het is warm, ik heb het benauwd, ik zit te vol en gah maar het was lekker

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 19:40 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ugh, moe. Zo moe. Maar ik heb ook al de hele week gewerkt.

    // morgen mijn haar blauw verven. Yeah (hoera)

    Aerate schreef:
    (...)

    omfg sorryyy. ik ben nog maar bij de derde film en ik heb nog kapsalon dus als je wil binnenspringen, anytime


    Ik kom eraan. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Is het voor menig persoon hier herkenbaar dat je snel chagrijnig kan worden omdat je de hele dag thuis zit, en je je gewoon irriteert aan alles wat je ouders zeggen?
    I mean, ik vind het totaal niet erg om thuis te zitten want ik heb genoeg te doen, maar zodra mijn ouders thuis komen en ze tegen me praten, raak ik chagrijnig. :')

    Krolock schreef:
    Is het voor menig persoon hier herkenbaar dat je snel chagrijnig kan worden omdat je de hele dag thuis zit, en je je gewoon irriteert aan alles wat je ouders zeggen?
    I mean, ik vind het totaal niet erg om thuis te zitten want ik heb genoeg te doen, maar zodra mijn ouders thuis komen en ze tegen me praten, raak ik chagrijnig. :')


    Yup. :'D De weken voor ik op kamers ging. Beste beslissing ever. Woon hier nu bijna een jaar en ik geniet er met volle teugen van. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zo moe en ik heb nog geen eens een slaappil gehad. Ik ga maar mooi douchen en slapen.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 20:19 ]

    Oh lord. Twee militairen dood. Papa helemaal van slag :c


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Awesome


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Papa huilt nu. Oh god, ik vind het echt kut voor m :c


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."