• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 21:10 ]


    Heaven is a place that we all have

    Oh, volgens mij had er iemand gerookt. Het was niet alsof er een walm van die geur over me heen kwam, toen je naast me kwam zitten.


    Deep inside, I've never felt alive

    Oke, dan niet. ;c


    Your make-up is terrible

    Goed ik ben boos en kan wel janken. Nice.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    KaPpEr Je HeBt MiJn HaAr VeRpEsT

    Ik ben kei hard aan school aan het werken maar natuurlijk kan ik even snel de tafeldekken. School is niet zo belangrijk :/


    "Ignite, my love. Ignite."

    Don't talk to me or my rock/metal bands ever again


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Rauch schreef:
    Goed ik ga maar weer gewoon naar Simplynailogical kijken want dit schiet voor geen meter op


    Simplynailogical! I love her.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Parley schreef:
    (...)

    Simplynailogical! I love her.


    Same same ^^
    Ze is vaak echt hilarisch en Menchie is the best :3

    ^ Ze is echt geweldig hahaha
    Voel ik een fantopic aanokmen? *Wenkbrauwkriebel*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Rauch schreef:
    ^ Ze is echt geweldig hahaha
    Voel ik een fantopic aanokmen? *Wenkbrauwkriebel*

    Heheh, ik zou het niet erg vinden (:

    Wat ik wel jammer vind aan haar youtube volgers (en andere youtubers) is dat ze soms een nailart doet, die een ander al heeft gedaan en al haar holosexual fans zeggen dat zij de trend gestart is. Zoals met de nailpolish mountain, andere youtubers doen dat nu en zeggen dat zij het van Cristine hebben en dat zij begonnen is, maar zij heeft het ook van een andere youtuber.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 18:26 ]

    VAKANTIEE


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben niet zo goed in scheren.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het is altijd zo fijn als je eindelijk vakantie hebt en opeens geen idee meer hebt van wat je allemaal wil doen in je vrije tijd.


    Caution first, always.

    Ik kan niet wachten tot ik weer naar Poncho kan. Ik begin mijn huidige usernaam wel zat te worden, haha.


    -

    fuck prioriteiten ik heb net een een kapsalon op en een harry potter filmmarathon gehouden


    Heaven is a place that we all have