• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I got shamed by 15 year old boys today. (cat)

    Twee jongens achter me zeiden iets over mensen met hun telefoontjes en hun apps en pokemon go tegenwoordig ook. Ik stond samen met mijn moeder in de rij van de kassa terwijl ik pokemons probeerde te vangen. Mijn moeder zei tegen ze dat het een leuk spel was en dat ze graag pokemons met mij vangt, haha.


    Your make-up is terrible

    Ik ga hem nu ook installeren, mijn vriendje heeft er ongeveer de hele avond over doorgepraat en nu ben ik soort van te veel geinteresseerd om het niet te doen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    ANTI schreef:
    Op mijn oude mobiel doet het spel het wel maar niet op mijn huidige (samsung galaxy grand prime plus). Elke keer wanneer ik de AR aanzet (waarmee je pokémon's kan zien via je camera), krijg ik deze melding. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?


    Heaven is a place that we all have

    Mijn zus is ook enthousiast terwijl ze normaal helemaal niet van zulk soort dingen houdt. Ze gaat zelfs met mij mee stukken lopen om samen met mij Pokémons te kunnen vangen, hahahah.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Yep, sws dat ik het ga downloaden en spelen! Ik heb alleen een android en geen apple, en mijn vriend vertelde me dat het alleen kan via de appstore van apple. Klopt dat? :'(
    Ik kan de link helaas niet openen. Zit op het werk en de server blokt sommige websites die niet heel erg werk gerelateerd zijn.... gheghe ^^"
    (Q is safe though<3)

    Ik ga btw Altrados heten (mijn alias in elk spel). Dus mensen, please, dont steal it :')

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 15:57 ]


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Er zijn bijna geen namen vrij haha, zelfs megaobscure dingen waren al bezet


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben vandaag even naar de Maas gelopen op waterpokémons te vangen. Maar helaas geen gezien omdat mijn vriend het ongezellig vond. ):


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Niphredil schreef:
    Er zijn bijna geen namen vrij haha, zelfs megaobscure dingen waren al bezet


    Nhoow :''(
    Het is dan ook wel een heel gewild spel haha


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Altrados schreef:
    Yep, sws dat ik het ga downloaden en spelen! Ik heb alleen een android en geen apple, en mijn vriend vertelde me dat het alleen kan via de appstore van apple. Klopt dat? :'(
    Ik kan de link helaas niet openen. Zit op het werk en de server blokt sommige websites die niet heel erg werk gerelateerd zijn.... gheghe ^^"
    (Q is safe though<3)

    Ik ga btw Altrados heten (mijn alias in elk spel). Dus mensen, please, dont steal it :')


    Ik heb Android en ik kan het ook spelen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Ik heb Android en ik kan het ook spelen.


    Yesss, weet ik wat ik ga doen als ik thuis ben vanavond....!


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Niphredil schreef:
    Er zijn bijna geen namen vrij haha, zelfs megaobscure dingen waren al bezet


    Mijn naam was bij de eerste poging vrij, haha. (ninjaniksel)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Mijn naam was bij de eerste poging vrij, haha. (ninjaniksel)


    hahaha oke dat is ook wel heel specifiek. ik heet normaal op dit soort dingen altijd antithese en dat was nu bezet.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Assassin schreef:
    I got shamed by 15 year old boys today. (cat)

    Twee jongens achter me zeiden iets over mensen met hun telefoontjes en hun apps en pokemon go tegenwoordig ook. Ik stond samen met mijn moeder in de rij van de kassa terwijl ik pokemons probeerde te vangen. Mijn moeder zei tegen ze dat het een leuk spel was en dat ze graag pokemons met mij vangt, haha.

    Lolol I bet they were just jealous. Trouwens, ik zie alleen maar mensen rondlopen met hun telefoon, nog voordat Pokemon go uitkwam. Dus als je dat niet doet, is er genoeg andere shit waaraan je verslaafd kan zijn. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    GrandR schreef:
    (...)
    Ah bedankt! Dan zal ik dat eens proberen.

    En Ik heb er gevangen (: -en vanichte 3 kwartier rondgelopen. Nog goed voor mijn beweging ook-


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb net mijn Pidgeotto in een Pidgeot geëvolueerd! Hebben jullie trouwens al teams gekozen? Ik zit bij Mystic. (:


    What would Emma do?