• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Nassau schreef:
    Ik kom maar geen pokémons tegen. Halp D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn username is xLizor c;


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Morticia schreef:
    (...)
    Al wekt het mijn nieuwsgierigheid wel. :x
    Al zal ik natuurlijk gewoon links en rechts kijken voor ik oversteek lol.

    Hmm, dat is wel een punt ja. En uitkijken is wel zo handig ja (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Die serverproblemen hangen me wel de keel uit. :W Ik ben net op locatie voor mijn items...


    What would Emma do?

    Is er nog een manier om te downloaden voor android? De dropbox pagina zegt steeds dat hij overbelast is of zo en mijn moeder wilt het met mij spelen, haha.


    Your make-up is terrible

    Godverdomme, kan weer niet inloggen :[

    Hebben jullie ook het probleem dat jullie karakter niet heel goed meeloopt via GPS? 8D Ze blijft meerendeels gewoon staan en zet af en toe 2 stapjes of rent ineens de halve wereld af.

    Ook stond ik bij een shop maar de game zei dat ik er niet stond :[ wth


    I live for the applause, you will die for it.

    Assassin schreef:
    Is er nog een manier om te downloaden voor android? De dropbox pagina zegt steeds dat hij overbelast is of zo en mijn moeder wilt het met mij spelen, haha.

    Klik


    I live for the applause, you will die for it.

    Rafe schreef:
    Godverdomme, kan weer niet inloggen :[

    Hebben jullie ook het probleem dat jullie karakter niet heel goed meeloopt via GPS? 8D Ze blijft meerendeels gewoon staan en zet af en toe 2 stapjes of rent ineens de halve wereld af.

    Ook stond ik bij een shop maar de game zei dat ik er niet stond :[ wth

    Dat heb ik ook yap


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Voor iedereen met server en gps problemen: het is echt heel k-u-t maar het kan ook eigenlijk niet anders. Het spel is net uit en wereldwijd razend populair. Het is volgens mij officieel ook niet niet uit de beta gekomen. Have patience en het komt wel goed (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Alleen maar logisch van de overlast ja. Wel jammer soms.
    Ik snap het nig niet helemaal tho. Voor die poke-centers moet ik level 4 zijn of iets vinden? En hoe zie je of de aangeklikte Pokemon dichterbij of verder weg is?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Dat is zeker waar, maar het is zo leuk. c:


    What would Emma do?

    GrandR schreef:
    Alleen maar logisch van de overlast ja. Wel jammer soms.
    Ik snap het nig niet helemaal tho. Voor die poke-centers moet ik level 4 zijn of iets vinden? En hoe zie je of de aangeklikte Pokemon dichterbij of verder weg is?


    Pokéstops hoef je geen level voor te hebben. Als je naar de gym wilt en wil gaan battlen, dan moet je level 5 hebben.
    En dat van de pokémon, bedoel je dat wanneer je ze onderin bij 'nearby' ziet staan?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Pokéstops hoef je geen level voor te hebben. Als je naar de gym wilt en wil gaan battlen, dan moet je level 5 hebben.
    En dat van de pokémon, bedoel je dat wanneer je ze onderin bij 'nearby' ziet staan?

    Gek. Bij mij zei hij dat ik dat wel moest hebben?
    Ja. Dan klik op een van die in die lijst staan en Dan zie je dat paarsige om je heen. Maar dan?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Dan moet je die cirkel draaien. (:


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    Dan moet je die cirkel draaien. (:

    Ah bedankt! Dan zal ik dat eens proberen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn