• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Ze zijn van plan om alle bestaande pokemons toe te voegen (:

    Voor iedereen bij wie het niet lukt om een apple id aan te maken, probeer het via de site (dus echt via je computer). Dat lukte bij mij wel (:

    Aha, dankjewel dat is een handige tip! (:


    How far is far

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Ze zijn van plan om alle bestaande pokemons toe te voegen (:

    Voor iedereen bij wie het niet lukt om een apple id aan te maken, probeer het via de site (dus echt via je computer). Dat lukte bij mij wel (:

    Het werkt niet :c
    Ik krijg dus als ik dan inlog dat het een niet gebruikt account is, stomme Apple wat dit soort dingen betreft :')


    How far is far

    Voor wie qua Apple nog een tip wilt:Maak een gmail account aan oid en gebruik die als Apple ID. Dan kan je ook meteen je account activeren. Dat heb ik gedaan tenminste. En inderdaad via een gratis app aanmaken ja.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Is het wel veilig?

    Lukt het eindelijk, zijn ze bezig met de pokemon site waardoor ik geen account kan aanmaken D: STRUGGLESSS


    ~My Mind Is Free~

    Grr, ik wil het ook zo graag spelen O:

    Is er al bekend hoe je pokemon kan laten evolueren?

    Nythe schreef:
    Grr, ik wil het ook zo graag spelen O:

    Is er al bekend hoe je pokemon kan laten evolueren?

    Ja je moet punten verzamelen door dubbele pokemons in te ruilen enzo


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    xPaperPlane schreef:
    Lukt het eindelijk, zijn ze bezig met de pokemon site waardoor ik geen account kan aanmaken D: STRUGGLESSS

    DIT DUS UGH


    How far is far

    Ook geïnstalleerd, met vreugde in mijn hart, doen de servers het niet. D':


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Let op voor iedereen die met een pokemon account speelt:

    Doe het niet. Mijn collega is vandaag geband omdat hij pokemon go speelde terwijl hij nog niet officieel in Europa uit is. Via gmail spelen is gewoon safe.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Let op voor iedereen die met een pokemon account speelt:

    Doe het niet. Mijn collega is vandaag geband omdat hij pokemon go speelde terwijl hij nog niet officieel in Europa uit is. Via gmail spelen is gewoon safe.


    Ik speel nu met een gmail account. (: Ik denk dat ik dat ook ga blijven doen. Ik had er ook inderdaad al iets over gehoord. Ik denk wel dat alleen je account geband wordt, zeker? Of kan hij er helemaal niet meer op?


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    (...)

    Ik speel nu met een gmail account. (: Ik denk dat ik dat ook ga blijven doen. Ik had er ook inderdaad al iets over gehoord. Ik denk wel dat alleen je account geband wordt, zeker? Of kan hij er helemaal niet meer op?


    Hij heeft nu een gmail aangemaakt en daarmee kan hij gewoon spelen. Gelukkig, hij was behoorlijk kwaad :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wiarda schreef:
    Ook geïnstalleerd, met vreugde in mijn hart, doen de servers het niet. D':

    ^This

    Het is in ieder geval gedownload op mijn mobiel :')


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik kan het tabblad featured niet eens vinden in de app store xd

    Okay nevermind, ik ben dom ;D

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 21:49 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xPaperPlane schreef:
    (...)

    Jah dit dus. Ik heb het opgezocht en dat moest je dus zo doen:

    Om de Pokemon GO app binnen te halen moet je ervoor zorgen dat je de optie hebt gekozen om geen betaalgegevens toe te voegen. Deze mogelijkheid verschijnt na het invoeren van het e-mailadres en het wachtwoord, in het scherm waarbij je een mogelijkheid van betalen moet toevoegen.

    Nu verschijnt dat tussenstuk dus niet bij mij -_-


    Je moet eerst een spel downloaden, en zo het Apple account aanmaken, zo krijg je de optie om geen betaalmethode te kiezen.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 22:13 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered