• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Velaris schreef:
    (...)

    Je moet eerst een spel downloaden, en zo het Apple account aanmaken, zo krijg je de optie om geen betaalmethode te kiezen.

    Zo heb ik het nu dus ook gedaan ^^


    How far is far

    SamDrake schreef:
    (...)
    Zo heb ik het nu dus ook gedaan ^^


    Ik heb hem nu eindelijk, maar het laadt niet :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Welp mensen in mijn buurt spelen het ook zo te zien, in mijn buurt zit gewoon een aantal gyms die al gepakt zijn, Paras, Psycuk, Pidgeotto, Ratiicate en Scyther :'D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja superveel mensen spelen het en de gyms zitten continue vol. De dichtstbijzijnde hier heeft een Snorlax, dat is echt mijn droom


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Jahoor, nu doet ie het wel, midden in de nacht D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ik wil ook een snorlax


    Heaven is a place that we all have

    Oke, ik liep net buiten en werd aangehouden door de politie omdat ik me "verdacht gedroeg" en "constant om me heen keek."
    Heb ze uitgelegd wat ik deed en ze wilden meekijken hoe ik mn gymgevecht deed. Highfive toen ik had gewonnen en daarna kreeg ik een preek dat ik moest oppassen met 's nachts alleen over straat lopen :')
    Moest het even delen, het was echt geniaal!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Hey maar even serieus, is dit dan een spel waarin de starterpokémon dan ook in het wild voor kunnen komen? Want anders kan je natuurlijk nooit een Charizard krijgen of zo met die candies


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Hey maar even serieus, is dit dan een spel waarin de starterpokémon dan ook in het wild voor kunnen komen? Want anders kan je natuurlijk nooit een Charizard krijgen of zo met die candies

    Ik heb youtubers al starters zien vangen, dus dat lijkt me wel mogelijk te zijn.

    Er is ook een chat gemaakt door een google+ user, zodat je met mensen in je omgeving kan chatten en dergelijken.

    Bloodborne schreef:
    Oke, ik liep net buiten en werd aangehouden door de politie omdat ik me "verdacht gedroeg" en "constant om me heen keek."
    Heb ze uitgelegd wat ik deed en ze wilden meekijken hoe ik mn gymgevecht deed. Highfive toen ik had gewonnen en daarna kreeg ik een preek dat ik moest oppassen met 's nachts alleen over straat lopen :')
    Moest het even delen, het was echt geniaal!

    Whaha, dat is echt epic.
    Kan je snachts ook andere vinden dan overdag?
    Ik weet wel dat je waterpokemon bij watertjes kan vangen (hoera, dan moet ik 20 km reizen voor ik bij een beetje een redelijk meer kom).

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 9:15 ]

    Ja, ik heb het idee dat er 's nachts net iets meer bijzondere dingen zitten en dat je dus niet alleen maar pidgeys en rattata's vangt


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Heeft er trouwens al iemand een 10km ei uit laten komen? Zitten daar wat zeldzamere pokemons in?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    Ja, ik heb het idee dat er 's nachts net iets meer bijzondere dingen zitten en dat je dus niet alleen maar pidgeys en rattata's vangt

    Wat cool. Maar goed dat ik vakantie heb en er midden in de nacht wel eens uit kan (:

    Dit is echt zo'n geweldige uitvinding. Ik kan nu gewoon aan mensen heel casual vragen: "Hé, ga je mee Pokémon vangen." :')


    How far is far

    Bloodborne schreef:
    Oke, ik liep net buiten en werd aangehouden door de politie omdat ik me "verdacht gedroeg" en "constant om me heen keek."
    Heb ze uitgelegd wat ik deed en ze wilden meekijken hoe ik mn gymgevecht deed. Highfive toen ik had gewonnen en daarna kreeg ik een preek dat ik moest oppassen met 's nachts alleen over straat lopen :')
    Moest het even delen, het was echt geniaal!


    Geniaal xD


    ~My Mind Is Free~

    Nooo, pokemon go is vertraagd door de serverproblemen en komt hier nu pas later uit..