• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Lindemann schreef:
    Ik heb net mijn Pidgeotto in een Pidgeot geëvolueerd! Hebben jullie trouwens al teams gekozen? Ik zit bij Mystic. (:


    Hoe kies je een team?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kwam er gewoon op toen ik level 5 had en een gym aanklikte denk ik. (:


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    Ik heb net mijn Pidgeotto in een Pidgeot geëvolueerd! Hebben jullie trouwens al teams gekozen? Ik zit bij Mystic. (:


    ik heb zojuist echt rond de veertig pokebals verspild aan een stomme pidgeot die telkens sprong en weer uit zijn pokebal brak :')


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    (...)

    ik heb zojuist echt rond de veertig pokebals verspild aan een stomme pidgeot die telkens sprong en weer uit zijn pokebal brak :')


    Aww. :') Ik ga nu geen Pidgey's of verdere evoluties meer vangen, want ik heb geen pokestop die dicht bij is en ik vaak kan checken. :')

    Edit: Magicarp!

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 17:28 ]


    What would Emma do?

    Als ik zo australische ID wil aanmaken, hoe moet ik dat doen met die visa kaart en shit, want dat heb ik niet? En ik moet iets invullen.. Weet iemand hoe je dit moet omzeilen?


    ~My Mind Is Free~

    Ik dacht, laat ik moeite doen en het ook doen :'D. Krijg ik als dank een oneindige laad scherm :')


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dit is zooo nice
    Maar wat hebben jullie ingevuld bij al die creditcard nummers?


    How far is far

    xPaperPlane schreef:
    Als ik zo australische ID wil aanmaken, hoe moet ik dat doen met die visa kaart en shit, want dat heb ik niet? En ik moet iets invullen.. Weet iemand hoe je dit moet omzeilen?

    Dit dus, lol. Ik was dus gewoon te lui om alles te lezen :x


    How far is far

    SamDrake schreef:
    Dit is zooo nice
    Maar wat hebben jullie ingevuld bij al die creditcard nummers?


    Ik hoefde dat helemaal niet in te vullen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    (...)

    Ik hoefde dat helemaal niet in te vullen


    How far is far

    SamDrake schreef:
    (...)



    Komt me niet bekend voor, maar misschien is dat iphone policy


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    (...)

    Komt me niet bekend voor, maar misschien is dat iphone policy

    Ja dat denk ik ook, helaas


    How far is far

    Ik hoop minstens 8 Eevees te vangen als het eindelijk in Europa uitkomt, gezien ik geen evolutie kan kiezen O:
    En het is te hopen dat er updates komen en er niet maar 250 pokemon in totaal blijven.

    SamDrake schreef:
    (...)



    Jah dit dus. Ik heb het opgezocht en dat moest je dus zo doen:

    Om de Pokemon GO app binnen te halen moet je ervoor zorgen dat je de optie hebt gekozen om geen betaalgegevens toe te voegen. Deze mogelijkheid verschijnt na het invoeren van het e-mailadres en het wachtwoord, in het scherm waarbij je een mogelijkheid van betalen moet toevoegen.

    Nu verschijnt dat tussenstuk dus niet bij mij -_-


    ~My Mind Is Free~

    Nythe schreef:
    Ik hoop minstens 8 Eevees te vangen als het eindelijk in Europa uitkomt, gezien ik geen evolutie kan kiezen O:
    En het is te hopen dat er updates komen en er niet maar 250 pokemon in totaal blijven.


    Ze zijn van plan om alle bestaande pokemons toe te voegen (:

    Voor iedereen bij wie het niet lukt om een apple id aan te maken, probeer het via de site (dus echt via je computer). Dat lukte bij mij wel (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"