• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Lelijke meloenenkop! Geef me een banaan!

    Serieus.. Waarom luister ik naar dit liedje:') hahahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Daveed schreef:
    Weet iemand welke symbolen Quizlet allemaal kan verdragen?


    Ik weet niet of er ergens een lijst is, maar het zou een redelijk korte zijn, denk ik. :'D Je kunt het wel altijd uittesten in een inactief hoofdstuk of een gb aan jezelf, natuurlijk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Daveed schreef:
    Weet iemand welke symbolen Quizlet allemaal kan verdragen?


    Niet allemaal, maar wel deze:

    † — • æ


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik weet wel zeker dat Francisco Lachowski de meest overused fc in Quizlet history is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom lig ik te janken.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Moet echt even weg hier. Ik irriteer me te snel aan mijn ouders en dat is compleet mijn eigen schuld... nouja... soort van

    Oké, ruim 7K in één avond. En nu moet je écht gaan slapen Anna. Anders overleef je de bonte middag niet morgen.


    Happy Birthday my Potter!

    Square schreef:
    (...)

    Ik weet niet of er ergens een lijst is, maar het zou een redelijk korte zijn, denk ik. :'D Je kunt het wel altijd uittesten in een inactief hoofdstuk of een gb aan jezelf, natuurlijk.


    Oh, god, nee bedankt. Er bestaan veel te veel symbolen daarvoor :'D

    Assassin schreef:
    (...)

    Niet allemaal, maar wel deze:

    † — • æ


    Oh, ja, die ken ik allemaal. Ik ben eerder op zoek naar nieuwe, maar die werken blijkbaar niet. Toch bedankt!


    kindness is never a burden.

    O-mijn-god. Mijn sims baby lijkt op een monster.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Strangers accepteren op FB is toch wel mijn favoriete hobby.

    ALHOEWEL HET TOCH WEL EEN KLEIN BEETJE ENG IS.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 2:58 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben misschien harteloos, maar stierengevechten en stierenrennen moeten afgeschaft worden. Ik kan niet wachten tot er genoeg doden gevallen zijn zodat ze er mee stoppen. Arme stieren.

    slecht geslapen (cat)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    JamesPotter schreef:
    Lelijke meloenenkop! Geef me een banaan!

    Serieus.. Waarom luister ik naar dit liedje:') hahahaha

    MAAR DE BAAS ZEI JA, IK HEB GEEN BANANEN, IK HEB GEEN BANANEN VANDAAG. IK HEB RADIJSJES HEEEEEELE MOOIE! WITTE EN ROOIE!

    jeugd

    // Het is eindelijk vakantie en het enige wat ik wil is om de teugels gewoon te laten vieren en mezelf een dagje Simsen te gunnen maar ik loop achter met schrijven en met bèta en met al die andere dingen die eerst als hobby weggeschreven waren want tja ik heb toch geen tijd voor hobby's als ik nog SE's moet maken en dat soort dingen maar nu heb ik niks anders meer te doen en worden de hobby's de Belangrijke Taken maar ik ben zo klaar met Belangrijke Taken ik wil gewoon Zeer Onbelangrijke en Tijdverspillende Dingen doen voor een dag. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    De buurvrouw denkt dat nog harder schreeuwen dan haar honden blaffen helpt met ze te laten stoppen. That's not how it works.

    Not again..


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    — Inner peace, it's hard to find. —